dimecres, 30 de desembre del 2009

REFLEXIONS SOBRE ELS PLAYBACKS

¡Hola xuquerets i fallers en general! Mira si feia temps que no escrivia que m'ha costat molt accedir perquè no recordava l'adreça, però a la fi, ací estic.
L'altre dia em digué Cuenca que s'havia anul.lat el playback infantil de concurs ¿el motiu? doncs bàsicament la falta d'assistència.
Sobre el playback (i en general sobre tot allò en què volem prendre part al llarg de la nostra vida) s'ha de tenir clar que per tal que el dia que ens toque participar isca tot bé s'ha d'anar a l'assaig un dia darrere d'un altre, tant si fa fred com si fa calor, tant si tenim ganes com si no en tenim. I, tot i que açò semble una obvietat, l'evidència ens diu que moltes persones s'apunten o apunten als seus xiquets pensant que si vol anirà i sinó, no anirà i sense tindre en compte a la resta de persones (perquè els xiquets ballen però mentrestant, els familiars estan allí asseguts patint fred i els responsables dels playbacks estan ocupant part del seu temps d'oci en ensenyar a eixos xiquets les idees que han pensat després d'haver vist i escoltat moltes cançons i molts vídeos). O siga, que per a no fer-ho massa llarg (no per falta de ganes perquè tinc moltes coses a dir sobre el tema però estic despatxant i se'm trenca un poc el ritme) només us demane un favor: no s'apunteu a res si no sou persones de paraula. D'aquesta manera tots eixirem guanyant.

8 comentaris:

laura ha dit...

Ya tenia ganes de que algu escriguera algo de aquets tema...! apart de lo que ha dit Dulia yo vullc añadir que aso tambe va per a les majoretes...si les del play back de majors, qui no cumplixca en les seues obligacions que no s'apunte, pero si ho fa que pense un poc en les demes que estem ensayant en serio i no siga tan egoista si y heu torne a dir egoista, perque lo que esta pasant enguany es de risa!

MADUIXANA ha dit...

BUENO COM SEMPRE FEM TOT A ULTIM HORA, ES UNA COSTUM QUE TINDREM QUE ARREGLAR ENTRE TOTS, PUES NO EM PUC CREURE QUE EL PLAYBACK DELS MENUTS NO ES FASSA, PUES TENEN RAO QUE HAN FALTAT MOLS XIQUETS PERO TAMBE EN COMPARACIO EN LA CANSO DELS MAJORS HAN ENSAJAT MES I HAN CUMPLIT MES, I L´UNIC QUE FALTA ES ACABAR TOT LO MIJOR POSIBLE ARRIMAN-SE PER ALLI, QUE SEGUR QUE ENCARA QUE NO EL CRIDEN PERSONALMENT, NIA FAINA PER A TOTS, TAN PER ENSAJAR COM PER FER DECORATS, COM PER FER CANSONS INDEPENDENTS ALS DE CONCURS. BUENO ANIMO I ALLI VOS VOLEM VORE QUE TOTS SOM DE LA XUQUER

FANNY ha dit...

AQUESTES COSES NO SON PER AFAGARLES A ULTIMA HORA PERQUE IA MOLTES COSES QUE PREPARAR,ENSALLOS,DECORAT,VESTUARI.JO LI DONE TOTA LA RAO A LAURA PENSE QUE ENGUANY MOS ESTEM EMPORTANT LA PALMA PUES SEMPRE A ULTIMA HORA IX TOT VE PERO DURANT TOT EL ANY SEMPRE ESTEM LES MATEIXES I AIXO NO ES AIXINA,QUEDA MENOS DE UN MES LA CANÇO ANCARA NO ESTA TRETA I IA MOLTA GENT QUE ENCARA NO SAP NI KIN ELS EL LLOC SEU.VO NO ME ENROLLO MES PERQUE PENSE QUE ESTIC PERGUENT TEMPS ESCRIVINT TOT EL K ESTIC DIGUENT JA K LA GENT EU SAP MASA EL QUE TE QUE FER I LA SEUA OBLIGACIO KINA ES.FELIZ ANY.

Mayte ha dit...

ole ahi, Dulia, mira que vals, jo poer aixo no m´apunte, per lameua faena no puc disposar de temps quant tot el mon el te, i per aixo cadascu jo estic al blog.
Espere que aço no es repetixca, es una faena per al que organitza, ixes il.usions fetes per ara cagar la cara, i tambe a la falla
Espere que no es trone a repetir

Mayte ha dit...

ole ahi, Dulia, mira que vals, jo poer aixo no m´apunte, per lameua faena no puc disposar de temps quant tot el mon el te, i per aixo cadascu jo estic al blog.
Espere que aço no es repetixca, es una faena per al que organitza, ixes il.usions fetes per ara cagar la cara, i tambe a la falla
Espere que no es trone a repetir

MADUIXANA ha dit...

FANNY TENS RAO, QUE SEMPRE SON LE MATEIXES, I MOLTES JA SABEN QUE ES EL QUE REALMEN NIA, PERO AL HORA DE LA VERITAT NO ES RECONEIX EL TREBALL QUE FEU 4 I A MES EL GRAN ESFOÇ PUES LA QUE MES O LA QUE MENOS TE OBLIGACIO, BE DE FAINA, BE ESTUDIS I AIXO NO TINDRÍA QUE SER EXCUSA, JA QUE A LA RESTA DE LES FALLES ES PASA EL MATEIX, I MES ENCARA QUE SABEM QUE TRAURE UN BALL NO ES FACIL I NIA QUE EL APREN MES PRONTE QUE ALTRES, AIXINA QUE NO FIQUEU MALA SANG I ANIMEUSE UNES A ALTRES, PERQUE LO PRINCIPAL ES L´UNIO PER PASAR TOTES UN BON RATO I DIVERTIRSE, ANIMO QUE PODEU

RAFEL ha dit...

MOLTES FELICITATS,ENCARA QUE SIGA AMB RETRAS.JA HO CELEBREREM

Anònim ha dit...

FELICITATS TARDET COM SEMPRE PERO LA INTENCIO ES LO QUE CONTA UN XUPITO

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.