diumenge, 6 de desembre del 2009

+ FOTOS DE LA PRESENTACIO

















+ FOTOS DE RIGO

9 comentaris:

Mayte ha dit...

QUE REGUAPES QUE EESTEU

Mayte ha dit...

LES FOTOS ESTAN XULISIMES, ENHORABONA A LES DOS FAMILIES

encarni ha dit...

la veritat es que fins ara e dit lo guapes que estan les meues xiquetes,sempre dic de elles. però.....i aquests presidents que tenim enguany? el xicotet es un sol,un gran xiquet,l'alegria de allá aon esta es.... el president de la meua filla. i el gran es lo milloret de lo milloret com a persona,amic,pare,marit,tio ell es.... el president de la meua nevoda.estan guapi.....sims.

encarni ha dit...

eises presentaores......estaran ben fetes.....sou les millors,d'ara en davant el xupitos van al meu cont...bueno al conter del qui siga ja,ja ja....
i a les xicotetes xupitos d'aigua,eisos si que van per al meu conter,son dos floretes meravelloses.fani inma, vosaltres també, no magarreu celets ji,ji,ji....

dúlia ha dit...

Sí que és veritat que estaven totes guapíssimes. Els trages són molt bonics. Enhorabona a les famílies entrants i gràcies a les eixints perquè també ho feren de categoria.

Anònim ha dit...

ENCARNI ARA JA O AS DIT, IXOS XUPITOS QUE NO PAREN.....!!!!JAJAJA, PERO DE BLAVET PERFAVORRRRRRRRRRRRRRR QUE LA CASALLETA NO ME ENTRA MOLT BE!!!!JIJIJI

encarni ha dit...

estefania muñoz mas abore si no eres tan fina i el tires un poc a la casalleta,que crec que de fina tens poc....ji,ji,ji.

fanny ha dit...

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee señoreta encarnacion romero,jo no soc eixe anonim guapa,jo tinc mes glamur i em vec lo k em posen.

MADUIXANA ha dit...

AY AY AY, QUE NIAN ALGUNES QUE TENEN LA FAMA I ALTRES QUE CARDEN LA LLANA, JAJAJAJA, ENCARNI EIXOS XUPITOS ENGUANY SERAN MOLS, I LA VERITAT ES QUE TOTS ESTABEN GUAPISIMS

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.