dilluns, 21 de novembre del 2011

SAPS QUI SÓC??????



9 comentaris:

Nelo ha dit...

No eres tu?

Carla Moralita ha dit...

Esta clarisim, pero no vaig a dir-ho!!

MADUIXANA ha dit...

UF, ESTA MEGA CLAR, AJAJAJ TENS LA MATEIXA CARETA, JO VAIG A FER COM CARLA NO EU DIC MASSA PRONTE, JAJAJAJ QUE GUAPETA

jacquie ha dit...

siiiiii, una futura mama jajaja

dúlia ha dit...

¡Caram! Però que fisonomistes que sou. Jo no veig res però supose que si ho teniu tan clar sí que serà de la família bloguera.

mayte ha dit...

jajajajajaaja, eeeeeiiiiiiiiii comare, que no pasa el temps,jejejej , si tens la mateixa careta redeu,jajajaja
bests futura mami

Gorgo ha dit...

Siiiiiiii es la futura mama te la mateixa careta. Un beset i que vaga tot bé.

Esther ha dit...

jajajajjaja!!!!! I jo que pensava que anava a ser més difícil!!!!!! Tan guapeta sóc encara.....jijijijijijij ;p

MARTÍ ha dit...

jO EU SE! ES ESTHER LA XUQUERÍSIMA I PROXIMA MAMA. NO EU SABIEU, EHHHH????????? I ESTABEU DISIMULANT. pERO SI, ESTHER ERES IGUAL DE GUAPA QUE DE XICOTETA.
APROFITE EL MOMENT PER A DESITJARTE UN BON EMBARÁS I QUAND DONES A LLUM QUE SIGA UN RATO CURTET I QUE EIXCA TOT MOLT BE.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.