dijous, 17 de novembre del 2011

LA FINESTRA DE LA MONCLOA

La finestreta de la Moncloa. Vés espai no rotes agre.

  • Bon dia.
  • Bon dia. Vosté dirà.
  • Vinc a queixar-me.
  • A sí? De què?
  • De tot. Açò no va bé.
  • Home, no siga catastrofista. En tot cas diga que no li agrada.
  • En això té raó: no m'agrada. No m'agrada gens com va tot açò.
  • Xeeee! I què puc fer per vosté?
  • Vull que ho arregle.
  • Home, no siga tan prepotent. Diga'm que li agradaria que ho apanyara.
  • Amb que ho apanye no és prou. M'agradaria que ho reparara bé i que ho assegurara fort per tal que no torne a passar.
  • En tot cas, que li ho solucione a vosté. Perquè hi ha a qui li va de cine.
  • Sí clar, a eixos no cal que els ajude.
  • I si tirem una maneta als qui estan pitjor que vosté, s'agarren tot el braç i ens precipiten al clot.
  • Clar, clar. A eixos no els podem ajudar.
  • Veu com no podem? Si ja ho dic jo: En el fons tenim el mateix problema.
  • Cert. I què puc fer per ser feliç?
  • Pagar.
  • Més encara? Però si tinc més rebuts que en la vida! I per a impostos no en guanye prou.
  • Què tal si es fa banker? Ara per mil euros pot.

Article de Nelo

1 comentari:

MADUIXANA ha dit...

BONES REFLEXIONS, ENCARA QUE ESTABA FET L'ARTICLE ABANS DE LES VOTACIONS, I JO VAIG EN PROU DE RETRAS.... NO ESTA RES MAL M'AGRADA

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.