dimecres, 27 d’abril del 2011

SAPS QUI SOC?????


10 comentaris:

dúlia ha dit...

Vaig a aventurar-me, ja que encara no hi ha cap comentari. Jo crec que són dos components de la comissió infantil els pares dels quals són fallers del matí a la nit i molt volguts en la falla. I si no m'enganye, hem pogut disfrutar del seu talent en alguns playbacks infantils. (En la gràcia que tinc per a estes coses, segur que no n'he encertat ni una).

MADUIXANA ha dit...

DULIA JO ESTIC AMB TU, I NO VULL DIR ELS NOMS PUES SON DOS PERLETES QUE JA ESTAN FENSE MAJORS, I CREC QUE ELS PARES AL IGUAL QUE JO NO VOLDRIEM QUE ES FEREN MES GRANS, PUES ARA ESTAN DE LUJO. I AHI ESTAN GUAPISSIMS

Anònim ha dit...

Son super facils ja que la foto no te molts anys, i ademes tenen la mateixa cara sobretot el xiquet.

Soni ha dit...

Victor diu que ell és el de la camiseta taronja, però, pregunta qui és l'altre xiquet. Ja, JA!!!, per a un xiquet més menut que els dos protagonistes de la foto si que resulta dificil saber qui son. Estan super boniquets!!!!!

JACQUIE ha dit...

JO SI, JO SI PUC DIRO COLLINS, KE GUAPESX

encarni ha dit...

jo també se qui son.jo puc diro?

Martí ha dit...

Son dos perletes, de lo rebonicos que son els dos, pero no tinc ni idea de qui son. Doneu una pisteta.

Rafel ha dit...

Feu memoria que sempre estan pel casal

susana ha dit...

Son un xiquet i una xiqueta molt reboniquets, sino que es heu pregunten als seus pares. no?

Gorgo ha dit...

Si jo fora la mare d'un d'ells que no soc(ja ja ja) pagaria per tornar a eixe dia.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.