dilluns, 2 de novembre del 2009

¿I EL DIVENDRES PASSAT?

Doncs el divendres passat parlàrem bàsicament de coses internes a la nostra falla només, i per aquest motiu no us ho puc explicar en el blog que lligen, afortunadament, persones de totes les falles. De tota manera i per no deixar-vos sense cap informació, us diré que si algú vol loteria de la junta local fallera, que li ho diga (i li ho pague) a Bienve. I que este divendres li toca colla a Rafa (Carbonell, no, el fuster) i m'ha dit que pose en el blog que hi haurà picadeta especial per al ratet d'abans de sopar. Jo de vosaltres no m'ho perdria. Fins al divendres.

13 comentaris:

rocio ha dit...

Hola Dulia, gracies per la xicoteta informacio, aquesta setmana jo si que vull anar a la reunio, alli ens vorem.

Mayte ha dit...

EII, ROCIO, TINC UN ARTICLE PROGRAMAT PER A DEMA, MEL HA PASAT FANNY

Mayte ha dit...

PER CERT COM VA???
JO NO SE SI PODRE ANAR A LREUNIO ,JA VOREM

dúlia ha dit...

Rocío, de pas et passaré l'obreta i aixina, encara que no vingues a assajar fins l'any que ve, pots anar llegint-ho i no et ve de nou. Ja ho parlem al divendres.

MADUIXANA ha dit...

DESDE QUE NO TINC TEMS D´ENTRAR MARE MEUA, QUE RARO EU TROBE, BUENO XIQUETES I XIQUETS COM ESTEU TOTS?, JO AGOBIA DE FAENA PERO BE, I M´APUNTE A LA LOTERIA DE LA JUNTA LOCAL, I A VORE SI RAFA CARBONELL S´EN RECORDA UNA MIQUETA A LES XIQUES QUE ESTAN ALLI SENTAETES COBRAN LOTERIES Y FARDES, VAL, JAJAJAJA QUE ESTE DIVENDRES FARA MOL DE FRET....

MADUIXANA ha dit...

ENCARNI, PRIMERA DAMA, MARE DE LA NOSTRA FALLERA MAJOR INFANTIL, PER AON VALLES, JAJAJAJA, JA EU SE.... QUE FINS NO PASE LA PRESENTACIÓ NO TENS TEMPS DE RES, PERO PER LO MENOS DIGUES HOLA....

MADUIXANA ha dit...

ENCARNI, PRIMERA DAMA, MARE DE LA NOSTRA FALLERA MAJOR INFANTIL, PER AON VALLES, JAJAJAJA, JA EU SE.... QUE FINS NO PASE LA PRESENTACIÓ NO TENS TEMPS DE RES, PERO PER LO MENOS DIGUES HOLA....

MADUIXANA ha dit...

ALA , I NO SE COM, HA EIXIT DUPLICAT....JAJAJAJ

rocio ha dit...

Ok May, si vas ja mos vegem.
Per a dema un article de la FAnny, por tinc...a vorem qui carrega.

Val Dulia ja me la dones,per cert no se res del CD del sainet del passat any! el poguereu vore be?

Com esta el tema decorat de la presentacio, esteu anant al cau?
Supose que al divendres estareu amb ell no?

dúlia ha dit...

L'obreta la té Abel perquè ell no pogué vindre i li la passí. Ho veiérem molt bé. Ens férem uns dolcets i un cava i ens riguérem un ratet. A l'any que ve, t'apuntes sense falta. Respecte al decorat, sembla mentida però ja tenim clar com serà i ara estan provant a vore si es queda bé com ho havia pensat Romeu. A banda d'això, David, Julián i supose que algú més estan anant totes les vesprades i estan deixant un casal molt acollidor. Ja el voreu al divendres, sembla un altre.

dúlia ha dit...

Se m'ha oblidat dir-li a Maduixana que qui ha de dur la picadeta és Rafa el fuster, no és Rafa Carbonell(bueno, si Carbonell vol dur alguna cosa, no li direm que no, ¿veritat?)

Mayte ha dit...

EIIIIIIIII, PUES JO NO SE SI PODRE ANANR PERO...., SI QUE E SVERITAT QUE ESTAN DEIXANT UN CASAL ACOLLIDOR I DIFERENT

Gemmeta ha dit...

Buenas!!!

Mayte ja estic per aci, (no tanfades) jajajajaja

Rocio tens un mail en el correu de la falla!!

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.