dilluns, 13 de juliol del 2009

TOC TOC... ¿HI HA ALGÚ AHÍ?

¡Hola! Sóc Dúlia i com estic avorrida i veig que pel blog no hi ha nous articles, doncs vaig a escriure alguna tonteria que se'm passe pel cap. Estava pensant que com és època de viatjar i rodar (ja, ja ho sé, qui puga, però és època) podríem fer un concurs d'endevinalles. En la falla Cervantes quan els fallers viatgen es fan fotos amb la samarreta de la falla i després veuen qui ha portat a Cervantes més lluny. Nosaltres, per a diferenciar-ho un poc, podem fer-nos fotos d'allà on anem (amb samarreta de la Xúquer o sense) i provar d'endevinar en quin lloc s'ha fet eixa foto. Això si us sembla bé, i si nó, ho deixem estar que ja sabeu que estic escrivint açò per a matar el temps.
Per altra banda, dir-vos que ja he enviat al blog les meues fotos de sant Joan i que quan puguen les passaran, ja ens informaran. I feu el favor d'anar posant-se les piles que només tornem de vacances tenim faena a manta que fer: hem de preparar la proclamació i de seguida tindrem ahí la presentació i assajar play-backs i sainets i tot el que faça falta. Sense oblidar el futbet femení, que això sí que és veritat que ho tenim en setembre mateix.
Ja està tot, que tampoc vull fer-me pesaeta. Que vaja bé i ja parlem.

13 comentaris:

encarni ha dit...

Dulia,aisó dels viatges esta molt bé,nosaltres jugarem a endivinarlos,val! crec que tu i jo no eixim estes vacances,o per lo menos jo,ji,ji,ji....

rocio ha dit...

Sí, estic jo¡¡¡

Dulia em pareix molt bona idea lo dels viatges

Envieume la contrasenya per poder pujar fotos a l'album 4, la que Mayte m'ha dit no puc entrar.

Gemmeta ha dit...

Rocio, tens un mail amb la contrasenya!

dúlia ha dit...

Jo espere anar-me'n en agost, encara que siga una escapadeta però si no, és igual. Pots enviar una foto teua Encarni o Rocío des de la vostra faena i a vore qui és el xulo que endivina on està eixe lloc. Per cert, Encarni, a vore si ens envies les fotos eixes de certa festa amb música d'Abba (i "hasta aquí puedo leer").

fanny ha dit...

aixo es molt bona idea jo tampoc tindre vacanses enguany pero fare cm vosatros me lafare en la faena.eixes fotos k tu dius dulia estan en curs aixina k ja falta menos pa voreu.

INMA ha dit...

ESTA IDEA MAGRADAT MOLT!!! JO JA ME LA FARE I VOS LENVIARE A VORE SI SAVEU AON ESTIC JIJIJI.
FANNY TU LES VACANSES YA LES AS TINGUT DESONRRA.... QUE AS ESTAT TOT LANY DE VACANSES, JA ERA HORA QUE TE FICARES A TREBALLAR JAJAJAJA..

Gatet ha dit...

Hola Dulin pos si a mi tambe m`agrada la idea i tambe vos enviare la meua foto.Ara que eu pense jo men vaig algun puesto? jejejejejejej.......

rocio ha dit...

Ok Gemmeta, gracies, ara penjaré les fotos de San Joan que va enviar Dulia l'altre dia.

Gemmeta tu eres la mes recent que has fet un viatge, animat¡¡¡

Podiem anar fent boca amb fotos d'altres vacances o viatges, no?

rocio ha dit...

Ja hi han mes fotos a l'album de san Joan.

dúlia ha dit...

Sí, sí. M'agrada que comencem ja, aixina no es perd la idea en el limbo de les idees no concretades. Si en trobe alguna ara quan acabe d'escodrinyar les fotos noves, us la pose ja. Per cert, Rober, un recaet, que ja fa temps que no parlem.

MADUIXANA ha dit...

DULIA ERES LA CANYA D´ESPANYA, I LA VERITAT COM ENGUANY JO TAMPOC TINC QUE TINDRE VACANSES, SERA MOLT DIVERTIT EL PODER ADIVINAR AON ESTEM TOTS ELS XUQUERETS, JAJAJAJA. VA CUANT COMENSEM, PUES SEMPRE ENTRE I ARA QUE FALTE UNS CUANTS DIES, EN VEC MOLTES NOVETATS.... PUES JA COMENÇABA A PENSAR QUE ESTABEU TOTS FORA DE HONDA BLOGUERA.... JAJAJAJAJAJA

encarni ha dit...

rocio, avore si m'ansenye a lo del correu i tanvie les fotos de san joan i la de les meues vacaçions de no sé quin any.per a que endivineu.però sense preses,val!!!

rocio ha dit...

Ok Encarni quant pugues asi estarem per penjar-les, sino m'envies el teu correu i t'envie com es fa pas a pas,val?

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.