dimecres, 22 de juliol del 2009

ON ESTIC................


Eiiiiii, esta es molt facileta,mira Dulia, jo si que et fais cas i pense que hi haura molta gent que esta ahi per ajudar-nos, nomes falta motivacio,jijijij, jo donant feina, com sempre

Bueno, i des d´açi vuic dir-vos que jo vaig a descansar, estic JA DE VACANCES, i fins el mes d´agost no torne aixi que cada que faça el que puga i qui no , puesssss, ens vegem A SETEMBRE, ja sabeu que ara son males datesper a que aço funcione, nosaltres ta,be necesitem vacances i el blog fluixeja, aixi que ...
BONES VACANCES PER TOTS

8 comentaris:

dúlia ha dit...

Vaig a aventurar-me. Jo diria que és Madrid perquè em sona com si jo també haguera estat allí, però ves a saber, monuments d'eixe estil hi ha en moltes ciutats. Esperem noves opinions.
Per cert, ROSER JA ÉS MAMÀ. HA SIGUT ESTA NIT I CREC QUE HA ANAT TOT BÉ. Supose que la padrina de Laia ja ens donarà més detalls però vull aprofitar l'ocasió per donar l'enhorabona a tota la família i especialment a la nostra fallera, fallera, Roser. Que disfruteu molt de l'experiència.

sareta ha dit...

a eixe monument li ha fet una canço ana belen i victor manuel

encarni ha dit...

de veritat que es eixa porta?no la he conegut,sera que el meu home li te alergia i no madut mai...ji,ji,ji.

rocio ha dit...

"AHI EESTA, AHI ESTA VIENDO PASAR EL TIEMPO, LA PUERTA DE ALCALA..."

No heu se segur, pero com han dit que te una cançÓ....

¡¡¡ROSER ENHORABONA!!!

dúlia ha dit...

¡Que prompte l'hem endevinat esta! Jo intuia que era Madrid però no l'havia reconeguda com la puerta d'Alcalá. Bueno, ja en tenim una altra. Podem anar a la següent. Jo vaig a tornar a intentar-ho però és que no m'aclarisc per a llevar el nom eixe i clar, aixina no té gràcia.

MADUIXANA ha dit...

HAY ESTE SI QUE CONEC, PUES JO HE ESTAT AHI, JAJAJAJAJA, TENS RAO DULIA ESTE ES MES FACILET, LA PUERTA DE ALCALA MADRID, QUE GUAY ELS RECORS QUE EN DU, UF.... BUENO VA QUIN SERA EL PROXIM, PERQUE ESTA MAITE RODA MOLT LA VANDIDA, JAJAJAJA

rojuel ha dit...

Ei Roser i Manu, moltíssimes felicitats!! Espere que haja sigut un ratet curtet i que tant tu com Laia esteu be, esperem l'article de la tia Esther i clar, un foto!! Un bes, guapa

Esther ha dit...

Yeeeeee, que passa gent, com van les vacances!!!!!!! L´article, està apuntet d´eixir el que passa és que, a banda de que he estat de vacances a la platja i no tenia ordinador, no sé com co...... descarregar les fotos del mòvil a l´ordinador.... així és que hauré d´agafar la càmera i fer una foto a la nova família Lianes- Melià.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.