dijous, 17 de juliol del 2008

FOCS ARTIFICIALS

Castells de Focs Artificials i previs de festa, llum i color

El Passeig Marítim, en concret la platja de
Les Arenes durant els quatre dissabtes del mes, es convertirà en un dels punts neuràlgics de la festa amb el tir dels grandiosos castells de focs artificials a càrrec de les més prestigioses firmes pirotècniques valencianes. Com a novetat, enguany podrem ocupar tota la platja per a disfrutar dels mateixos, perquè es dispararan des del Alba de la Marina Sud del Port de València.Per si tot açò fora poc, li donem un nou aire i incorporem eixos mateixos dies, però una hora abans, espectacles de carrer carregat de llum i color que animaran encara més la marxa del marítim.

19 dissabte
23:00 h.
Vistosísima actuació de “Carros de Fuego” amb la posada en escena del seu espectacle “Piratas”
Passeig Marítim - Platja de Les Arenes
19 dissabte
24:00 h.
Castillo de focs artificials, dispara: Pirotècnia Zamorano Caballer
Passeig Marítim - Platja de Les Arenes
26 dissabte
23:00 h.
Vistosísima actuació de “Carros de Fuego” amb la posada en escena del seu espectacle “El Druila de Jagul”
Passeig Marítim - Platja de Les Arenes
26 dissabte
24:00 h.
Castillo de focs artificials, dispara: Pirotècnia Caballer
Passeig Marítim - Platja de Les Arenes


Açi teniu calendaris per als amants del focs artificials

8 comentaris:

Cuenca ha dit...

AIXO ES PER NO AVORRIRNOS I PODER FER UNS VIATGETS I PASARTEU MOLT BE....... MOLT BE MAITE DE COMUNICAR LO QUE NI HA PER AHI I DAMUNT JOCS DE ARTIFIÇI GUAY,,IXOS COMENTARIS QUE NO SON DE ASI SABEN QUE ESTEM EN VALENCIA O ¡¡¡¡¡¡¡¡¡ TAMBE TENEN FALLOS HAAAAAAAAAAA

Anònim ha dit...

MAITE, MOLTES GRASIES PER ELS HORARIS, I DEMES COMUNICATS, PUES LA VERITAT LO QUE EN FA SER UNA MIQUETA CELOSETS, ENS EL POBLES VEINS SOBRE LES FESTES QUE GAUDIXEN. MARE MEUA, ES PER A NO PARAR EN TOTA LA NIT...GRASIETES

Anònim ha dit...

Una pregunteta: ¿algú sap si hi ha transport públic per a poder anar? És que jo m'atarante molt en el cotxe quan hi ha aglomeració de gent. Si sabeu algo, perfa digueu-m'ho.

Mayte ha dit...

bUENO PER SI NO HO SABEU, ESTOS COMENTARIS RARETS , PODEN SER VIRUS AIXI QUE NO CLAVEU LA GAMBA I AL LORO,JEJEJEJEJE

Mayte ha dit...

Bueno Cuenca, ja saps que aixo d´aborrirnos no entra en el nostre rol de vida , jo sols informe del que a mi m´agrada ,el mal es que jo no podre anar a ningun castell per que curre els 2 dissabtes seguits per la nit i ja saps , algu s´ha de fotre i mira m´ha tocat, que tinc que fer...

Ara si vosaltrs voleu anar , deu de estar ben xulo i el que diu Cuenca a fer viatget,no??

Tambe dir-vos colaboradors del blog que estic espereant eixes falses promeses dels vostres articles que no apleguen mai, ehhhh Maduixana , Dulia , Xaxi......, bueno i una llista de gent que pareix que saja adormit o estigua en el xiringuito a vora mar, bueno HE DICHO

Anònim ha dit...

A MANDAR, AHI TE ENVIAT LO QUE ESTABA PROMES,

Anònim ha dit...

Pel meu compte d'este cap de setmana no passa que escriga alguna cosa (i si no ja m'apanyarà Mayte). Ara no, que estic despatxant i no em concentre.

Anònim ha dit...

JO I LA MEUA FAMILI ANAREM EL DISABTE A VOREU I VA ESTAR BE,PERO PER AL MEU GUST EL CASTELL VA SER FLUIXET I DAMUNT ESTABA MOLT LLUNT AL FINAL DEL PORT I NO SENTIES ELS TRONS QUANT TOCABA JA S´IMAGINEU LO QUE AIXO SUPOSA.ARA DE AMBIENT CREC QUE ESTABA CASI TOT LO MON.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.