dimecres, 23 de juliol del 2008

CANÇO OBLIGADA AL MON DE LES FALLES


El Faller
Despertant els nostres cors,
València, riu.
Per la senda de les flors
ya ve l'estiu.
Creua el carrer la chicalla
replegant els trastos pa la falla
i manté la tradiciód'esta cançó
¿Hi ha una estoreta velleta pa la falla de Sant Chusep
,del tio Pep...?
I van juntant lo qu'els veins
els van donant per a buidar
el porche.
Hi ha una estoreta velleta
pa la falla de Sant JOsep,
I en una estella del muntó
se du el compas
de la cançó
En les cares de la gent
tot es content
Chiqueta meua que
del carrer eres l'ama
per culpa teua tinc el cor
encés en flama.
No te separes del caliu
del meu voler
Reineta,
fallera.
Que si me deixes
un ninot tindré que ser
Hi ha una estoreta velleta
pa la falla de Sant JOsep,
Per a la falla del teu carrer

17 comentaris:

Anònim ha dit...

¡Ai, mare, és llegir la cançò i posar-me de bon humor (no és que abans estava de mal però vull dir que dóna molta alegria)!
Agrair-li a Mayte (¿t'agrada més la y grega que la llatina?) que ens la passe completa perquè aixina es plasma millor el que intentava dir en l'article de l'altre dia. Que passeu bon dia, i si teniu un baixó canteu el faller a todo meter i voreu com revitalitzeu.

Mayte ha dit...

Si que m´agarda mes la y grega que la llatina , no se per que ....

Jo ja hem se la canço i com se que hi ha gent que encara no se la sap , ahi vos la pose per a que d´açi falles se la pugau ensenyar de bon rotllo

Mayte ha dit...

Dulia de veritat que no estaras en agost ????
A on vaas de viatge???
ens el contaras ???
vorem fotos??


I tu Maduixana, viatges a vore a la teua filla??
contamoseu, perfa??
volem vore fotos??


Ahhhhhhhhhh, i per cert a on esta Marti, aquell visitant de altes hores de la nit que ens fa cada relato de por....
MARTIIIIIIIIIIIII A ON ESTAS???

Dulia fes .mes cas , ves preparant l´article del SAINET, que el temps s´ens tira damunt,jejejeej

Mayte ha dit...

Ayyyyyyyyyy,Cuenca que quasi s´em pasa , i el teu BOCETO de la falleta infantil 2009 , encara no el tenim????
Ai mare sempre darrere de tot el mon,ejej

Anònim ha dit...

si algún dia estic en coma que em posen está canço, una xaranga i al instant resusite
que bon rotllo dona aquesta música

Cuenca ha dit...

FER FAVOR NO ESTIGES, MAI EN COMA ANONIM. ES MOLT MAL, VAL LA PENA DIR DE BORRAXERA,ESQUE AMI ME DONA MAL ROTLLO LA VERITAT................HAY MAITE MAITE NO MES DE LLEGIR LA CANÇO PUFFFF...BO EL BOCETO YA ESTA. PERO TINC QUE PORTAR-LO EN LA PROXIMA REUNIO.O NO JEEEE JEEEE..UNA COSA MES AQUESTE ANY NO TINC VACANÇES LES TINDRE MES AVANS..TENIM QUE ACABAR 5 ESCOLES ANTES SEPTIEMBRE, ,,,ESQUE RESULTA QUE ASO DEL BLOG ENGANXA. NO MES ESPERE QUE PASE EL DIA PER ENTRAR . A HO MILLOR ESQUE ES LA NOVETAT PER AMI PERO ESTA GUAY..

Anònim ha dit...

MAITE, GRACIES PER LA CANSO PUES JO NIAN TROSETS QUE NO ME SABIA, EM PREPARARE PER A LES PROXIMES FALLES.
NO MEN VAIG A CAP DE LLOC PER MOTIUS FAMILIARS I A LA MEUA FILLA ANEM A PER ELLA EL PROPER DIA 30 AL AEROPORT, ELLA SI QUE TINDRA MOLTES COSES QUE CONTARMOS.
AL IGUAL QUE DE SEGUIDA SEN VAN DE CAMPAMENT NO SOLS ELS MEUS FILLS,SINO CUASI LA MITAT DE LA COMISIO DE LA FALLA XUQUER, I NO ES BROMA, PUES UN DELS MONITORS ES EL NOSTRE AMIC EMILIO, I ENGUANY TAMBE VA EL NOSTRE PRESIDEN INFANTIL AIXINA QUE SON PARE PER LO MENOS ENS TE QUE PREPARAR ALGUN ARTICLE.
EL VIATGE QUE IGUAL FARE, SERA EL QUE PREPARAREM PER ANAR TOTA LA COMISIO DE LA FALLA I ALGUN AMIC QUE VULLGA UNIRSE A LA FESTA,JAJAJA.

Anònim ha dit...

HOLA MAITEXU, YA QUE NO ENS VEGEM A LA MAR VAIG A SALUDARTE DESDE EL BLOGGER.QUE! YA ESTAS APUNT PER A LES FESTES DE RIOLA AVORE SI ESTE ANY ENS VEGEM PER ALLI Y MOS BUFEM BONA COSA.AH PER CERT E PENSAT QUE L´ARTICLE SERA YA PER A SETEMBRE PERQUE TINC QUE FERLO MONO PER A QUE NO HEM CRITIQUEN.

Anònim ha dit...

Caram, Mayte, quantes preguntes alhora. Me'n vaig del 4 al 9 d'agost cap a Escòcia. M'encantaria enviar-vos alguna foto però encara no m'he ensenyat, pot ser em passe un dia de vacances per ta casa, o tu per la meua i a vore si m'ensenyes. Ana, per a qualsevol viatget si és en diumenge jo m'apunte (a Benidorm no). I ja parlarem, que tinc el dinar en taula.

Anònim ha dit...

Sóc jo altra volta. És que quan tinga gana no sé ni el que em dic. Me'n vaig del 5 al 12 a Escòcia però com l'avió ix de Barcelona, ens n'anirem un dia abans i tornarem un dia després. Però és veritat que després me n'aniré a la mar, encara que segur que m'entrarà el mono del blog i algun dia de mal oratge me'n vindré a escriure com una posesa. I el que t'he dit de les fotos a vore si quedem ¿val, mayte?

Anònim ha dit...

Com m'agra esta canço, en fica els pels de punta!
Per cert teniu tota la rao y Marti? ja fa dies que no es deixa vore o millor dit escrit jejeje

Anònim ha dit...

Ho senc molt, però a mi el que em provoca quan ho estic llegint es dolor als ulls, no es per la canço si no per les faltes espectaculars d'ortografia que hi ha al text.

Anònim ha dit...

ANONIM EN LO QUE SAPS COM NO MOS HAS GAUDIT ENCARA EN ALGUN ARTICLE TEU? TENS POR A EL QUE SE PUGA DIR? O A SER DESCOBERT?
VA NO SIGUES AIXINA, QUE EL QUE FA EL QUE POT NO ESTA OBLIGAT A RES.

Anònim ha dit...

Cuidaito eixe anònim, que declaracions com estes (¿veus?, com si fórem famosos i tot, fent declaracions) el destapen una miqueta més. T'ho dic per si et servix d'alguna cosa, sinó, res.
A passar-ho bé.

Anònim ha dit...

AIIIIIIIIIIIII,mare ja vec que nostre amiguable anonim , no s´ha donat conter que aquesta canço esta escrita en aquell valencia que abans es parlaba I com no ja el que he fet es COPIAR I PEGAR, jeejjeej, si ssi anonim que no ho havies vist???
Cuanta critica sense aportarres,no se a on aplegarem , pero mira
"ojos que no ven ,caguera que xafes "

Anònim ha dit...

XEEEEEEE, Mayte, gracies a tu s´acabat ja el nanana quand fiquen el faller. A partir d´ara, faré un esfors molt gran ja que per ser un tarroset em costa molt memorisar lletres de cansó, i cantaré el faller com si fos el Placido domingo a l´escala de Milan, o de la pallisa. Gracies Maite. AHHHH, Dulia per favor, fes fotos de paisatjes d´escocia, castells, prados (perdoneume que no sapia diro en Valencià)verds, i tot el que vegues. AIIII, com em rebitalitsa este Blog.

Anònim ha dit...

Ah, hola a Laura i a tu de nou Maite, es que el meu acses a Internet está molt limitat per molts factors que dificulten le mencionada tarea, pero vos vullc afirmar que sempre que puc escric algo. De totes maneres moltes gracies per anrecordarse de mi , molts bessets per a les dos.
Ah Maduixana a eixe campament que diu podem anar el Rigo, Mutxatxo, Uetxo (fogo), Miquel i jo? per fi, ens portarem be i no farem parlar per a menjar...

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.