dimecres, 16 de gener del 2008

Preparados, listos........

Uff... quant de temps fa que no he tingut un ratet per poder entrar a visitar-vos, bueno mentira, si que he entrat a visitar-vos, però realment temps per escriure alguna cosa no he tingut, com tots sabeu no tinc conexió a internet durant el dia, i per les nits, realment, el que tinc ganes és de tirar-me una estona al sofà, jeje. Air vaig passar pel cau a arreplegar les entrades per anar a vore l'actuació dels nostres xuquerets al Lido i em va entrar el cuquet de la web, ara mateix he acabat de dinar i me posat a escriure alguna cosa per a vosaltres, serà que encara em queda algo de "CIBERYONKY", jo crec que si, donde hubo siempre queda!!!.

Aprofite per donar les gracies als nostres redactors per estar ahí, dia rere dia, realment esteu fent una molt bona fena, als nostres seguidors, amics, agermanats, que sempre esteu ai, motivant-mos per a que el rulo no pare (com diria el nostre amic San-Vala) A tots vosaltres moltes gracies!!!

Amics he de despedir-me he d'anar a l'oficina, la meua germana està cridant-me.

XUQUERETS MOLTA SORT PER A ESTA VESPRA

ENS VEGEM ALLI!!!!

6 comentaris:

rocio ha dit...

Hola... hui quin ambientaso¡¡¡¡

m'alegre de llegir algun article teu, desapareguda¡¡¡

La Mayte estava buscan-te¡¡ l'altre dia possa una foto teua per a que l'avisaren si algu te veia, jajajaja

Gemmeta ha dit...

Holaaa!!

Pues ahir quant vaig anar al cau blai meu va comentar, jejeje

Bueno, després parlem que casi es hora d'anar al lido a vore aquest any en que ens deleiten.

Fins després!!

elsa ha dit...

gemaaaaaaaaaaaaaaa!!!!que be q aparegues per asi.....Ara ja no pares,torna a agarrar la marxeta.Ah!!!i vuic voret mes per el cau,que se nota q no estas....

Mayte ha dit...

Mare meua que me dius????Gemmmetaaaaa,com hem vaig alegrar ahir de voret per el Lido,mira que jo hem pensaba que t´havies aborrit de mosatros i per aixo ja no ens feies ni cas,ai mare....
Bueno m´alegre molt de voret per açi i espere que no tardes ens tornar i deleitar-nos amb els teues montatges,ejejejejejej(es brometa,jo sempre donant feina?

Eva ha dit...

Com es nota que ja es van arrimant els actes de falles, com be diu Rocio quin ambientaso!!!
avore si a partir de ara ja no tornem a ficar un se busca,eh!!!

Anònim ha dit...

ai gemeta ya te tirava de menos,ves preparenta ke este any sera fortet jeje...
ya se ke sempre estas apunt pero yo tame..xukerets ,xukeretes mos keda apenes un mes el 1 de mars es la cavalgata i antes son paelles ya esta aiiii adewww!!!

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.