dimarts, 29 de gener del 2008

FALTAVA JO.....


Be , aquest cap de setmana he estat a la capi , si si si , m´hen anat a Madrid , k tal???? pense que soc l´unica persona que encara no havia estat de per alli , bueno de paso si , pero per a quedarme , no.....jejejeejjeje.


Be , vaig estar solas per una nit i per disfrutar d´un musical , que clar a dies d´avui no el fan a Valencia , que per supost si l´haveren fet a nostra ciutat no haguera anat , pero aixi , mira he estat pasetjant per la Gran Via , he estat en el Parque del Retiro , hem pasat per la Cibeles i la Puerta de Alcala i per a un cap de setmana que " mas quieres baldomero", frase dita per els nostres ancians.





Bueno a lo que anavem,que estat al musical de "HOY NO ME PUEDO LEVANTAR "- MECANO , que al pareixer jo soc l´unica que a dia d´avui encara no havia vist , i ara ja no ho puc dir , per fi he estat al teatre i he cumplit la meua curiositat de vore´l en directe i vos puc dir que hem va agradar tant que de fet tornaria a vore´l amb els ulls tancats , segur....Vaig estar amb el meu Pascuero Franky , i a d´ell tambe li va agradar molt,eixirem emocionats del recinte i de veritat si encara queda algu que no l´haja pogut vore i tinga curiositat , amb mayuscules vos ho dic , " CHAPEAU ".

13 comentaris:

morales ha dit...

No mayte, jo encara no e vist tampoc el musical i tampoc e estat a Madrid, es una ciutat que tinc pendent en el meu itinerari de ciutat per a visitar, jajaja.

Anònim ha dit...

LA VERITAT QUE EN DONES ENVEJA. PUES M´AGRADARIA MOLT VOREL...

rojuel ha dit...

És espectacular, jo tambe el tornaria a vore. Dura 4 hores però et quedes en ganes de més, com si hagués durat 10 minuts. Jo n'he vist altres després a Valencia i ni punt de comparació, IMPRESIONANT

rocio ha dit...

Ara ja tindreu idees per eixir ala playback?
Volem una actuacio de Fran i Maye¡¡¡¡

Anònim ha dit...

APOYE LA MOCIO DE ROCIO... ARA YA ESTEU INSPIRATS .... SORPRENEUMOS...

morales ha dit...

Play back de mayte per a estes falles!!!

Mayte ha dit...

no xiquets no,aixo de jo fer un play-back va estar verd,i damunt este musical ja ha estat mes que fet per altres falles i jo la veritat que per aixo no aprofite,ejejejejej
No vuic llevar el protagonisme a les nostres artistes xuquerers,jajajaajaj

Anònim ha dit...

Jope,jo tampoc le vist.A altra volta avises i anem totos junts jajajaja.A k si MADUIXANA?

Anònim ha dit...

PUES SI VIRGI YA PODRIEM ORGANITZAR UNA ESCAPAETA ELS DE LA FALLA, PUES YO NO UE CONEGUT, PERO MAN CONTAT QUE AVANS SI QUE VEIEN VIATGES I TOT, TOTA LA COMISSIO. NO VULLC DIR QUE FAJAM UN VIATGE PERO PERQUE NO ARAR A UN MUSICAL TOTS JUNTS, LLOGANT UN AUTOBUS SI ES PRESIS....

Esther ha dit...

MAY JA VEUS QUE EN SOM MOLTS ELS QUE NO EM POGUT GAUDIR D´EIXE ESPECTACLE, PERÒ ESPERE D´ACÍ POC, PODER UNIR-ME ALS QUE SÍ QUE L´HEU VIST.

Esther ha dit...

Ah!!! i lo del play-back, tranki que no lleves protagonisme a ningú. Cadascú és protagonista en la seua interpretació, així que no hi han excuses....Volem altra parella artística xuquereta!!!!!!!jajaja!!!!!!

Angeles ll. ha dit...

jo tampoc l'he vist¡¡¡aixo mayte a vore si mos sorprens en una actuació

Anònim ha dit...

MAITE VOS ENVIAT UNA FOTO DE PAULA QUE UI ES EL SEU ANIVERSARI...AL CORREO DE LA FALLA...

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.