dilluns, 7 de febrer del 2011

PER AL CAP DE SETMANA

Ja, ja sé que encara és dilluns però abans que se m'oblide la informació la compartisc amb vosaltres (i també perquè ja estic farta de vore a Martí cada vegada que ix el blog de la falla, la veritat). El més important del que parlàrem el divendres en la reunió és el següent:
1. Hi ha una nova normativa per als casals però com és un poquet estranya i no vull sembrar malentesos, Faustí diu que farà una fotocòpia i la tindrem en el casal a disposició de tot aquell que vullga llegir-la.
2. Diu Laura que: "a les 21'30 del DISSABTE, 12 DE FEBRER, tots aquells que vagen al sopar dels fallers d'honor, que estiguen en el restaurant EL TEULAR". També digué que les dones anàrem amb taló d'agulla però jo això ho agarrí com una broma perquè només de pensar que poguera ser en serio, ja em fan mal els peus.
3. Recordem que al diumenge, 13 de febrer, és la peregrinació des de l'estació fins al convent de les falles, acompanyades pels amics del coet, les bandes de música, tabalaina i protecció civil. Qui vullga eixir, sobre les 18h. ens arreplegarem en l'estació (nosaltres depenent si som molts o pocs, eixirem del casal o acudirem a l'estació o passarem per ca Cuenca, ja us ho direm). Recordar que només poden eixir els que vagen vestits de fallers i les dones, de falleres (obvi, ¿no?) i amb mantilla.
4. Recordar també que el mateix dia, 13 de febrer, és el meu aniversari (sóc Dúlia). Açò no es va dir en la reunió ¿eh?, no estem tan espentolats però em feia il.lusió posar-ho.
5. I per últim i notícia acabada de traure del forn, al divendres pròxim no s'agarreu cap compromís sobre les 8 de la vesprada perquè crec que haurem d'anar al Bernat i Baldoví (açò sembla una broma, ja ho sé...) a lo millor ho és, o a lo millor, no... només hi ha una manera d'esbrinar-ho. Fins al divendres, xuquerets. Sou de lo milloret.

7 comentaris:

Martí ha dit...

Duli es un plaer inmens el llegirte. Disfrute molt. La veritat. Eres el meu icono de la sabiesa i el talent ( a vegades trencat per algún GH). Felicitats per anticipat per el teu aniversari desitjante lo millor del millor, que es el que tu et mereixes. Ja parlarem. Un bes i un abraç. Ah, Laura em comenta que per als propers diumenges ja podriem anar al casal a pasar el día i dinar tots els que volguerem, no? Que vos pareig? Es que em dona la sensació que estem mes cremats quel grup governant municipal. Animenmos que venen falles.

MADUIXANA ha dit...

DULIA MOLTES GRASIES PER TOTS EL DETALLS, QUE COM SEMPRE ERES UNICA, I M'AGRADA MOL COM T'EXPLIQUES. PER TANT LI DONE TOTA LA RAO A MARTI.
EN SEGON LLOC, LI PODEM FER CAS A LAURA PORTAN ELS TACONS, PEROOOOOO EN EL BOLSO UNES ALTRES SABATES DE REPOTS, JAJJAJAJA
I LO DELS DINARS, ENCARA QUE JO NO PUC ANAR FINS EL MATEIXOS DIES DE FALLES, PER COMPROMISOS FAMILIARS, NO EN SEMBLA MAL IDEA PUES LA VERITAT JO CREC QUE FALTA UNA MIQUETA D'ANIMO CASALERO, JAJJAJJAA.
BUENO FINS PRONTE

Anònim ha dit...

hi ha que penjar banderetessssss..........gandulsssssssss

laura ha dit...

Dulia que lo dels tacons de agulla va en serio jajajaja no era broma, va agarrateu com un repte!!!
Bueno si no t'ho perdone... pero lo que si que vuic es que el disabte a les 9 y 30 no falte ningu, ens ho pasarem molt be i espere que tot ixca de luxe,per aixo estem treballant amb molt de gust la meua prima i jo!

laura ha dit...

Per cert lo de anar els dumenges de dinaret si que ho podiem parlar el divendres en la reunio i fer colleta!!!que ja estem en fallesssssssssssssss

dúlia ha dit...

Ok. Recolze per complet els dinars dels diumenges i així també podríem aprofitar per anar penjant banderetes i que no ens agarre el bou. Ja ens veiem al divendres.

Anònim ha dit...

aixo aixo

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.