dilluns, 23 d’agost del 2010

UN BESOT DES DE VENECIA

Hola xuquerets. No se com quedàreu en la proclamacio pero segur que s'ho passàreu de categoria, ja m'ho contareu, ja. Mireu si tinc la xuquer clavà ja en la sang (hola Soni) que ni de viatge puc oblidarme de vosaltres i busque per tot l'hotel un ordinador on connectarme nomes per a dirvos que tornar a treballar no em sap tan de mal des que m'he fet asidua a les reunions dels divendres. Aixina es que aneu preparant-se que el mes d'agost va acabant-se i d'aci quatre dies ja estem omplint el casal altra volta. Un beset molt humit per a tots vosaltres des de la ciutat dels canals i del romanticisme (humit perquè Venècia està plena d'aigua, no sigau malpensats...). Fins prompte.

3 comentaris:

Esther ha dit...

DÚLIA CORREDORA!!!!!!!! UN BESOT TB PEE A TU, PERÒ AQUEST MOLT SEC, PERQUÈ HUI ACÍ N´HA FET DE VALENT!!!

Martí ha dit...

Dulia un bessot molt fort per a tu. Eres la nostra Dora l' exploradora particular de la falla. Ei collo, rodes mes qu' una trompa marinera. ja ens vorem i ens relataras amb tot tipo de detalls els teus viatges, ademes de vore fotos, supose, no?
Be Duli, m' alegre molt que tingues l' oportunitat, i que l' aprofites, de vore mon i viure experiencies, aixó enriquix el intelecte i engrandix l' ànima. Un abras i un bes ben fort.

MADUIXANA ha dit...

EY COLLI DULIA NO PARES EN TORRETA, JAJAJAJAJA TINC GANES DE VORE LES FOTOS QUE DE SEGUR SON XULISSIMES, JO TAMBE VOS ENVIARE ALGO DEL MEU XICOTET VIATJE PER VORE A SANTIAGO..... I MIJOR ORATGE QUE AÇI PERQUE AÇI ENS PODEM DERRETIR DEL CALOR QUE ESTA FENT...... BESETS GUAPA

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.