dijous, 19 d’agost del 2010

I DEMA "FESTUQUI"

Si, xuquerets, s'enrecordeu no? Demà, divendres dia 20 d'agost, tenim una cita falleril, demà tindrà lloc la proclamació de la nostra Fallera Major.

Demà serà un dia molt especial per a Marta Pedrós i Lorente, perqué demà, davant tota la comissió, serà proclamada la nostra regina per a l'exercici 2010 i a partir d'aquest moment ella serà una de les màximes representants de la comissió xuquerera. Començarà, doncs, un regnat ple de moments inoblidables i emotius, de rises, de plors, de nervis... Esperem Marta, que gauidixques de cada minut, de cada segon, de segur valdrà la pena... I a la família, com no, donar-li la enhorabona i desitjar-li, també, un dia molt feliç, al costat de la nostra Fallera Major.


Finalment recordar-vos que tindrem a la vostra disposició els tickets d'agermanats 2010, que com sabeu es celebrarà el proper divendres dia 10 de setembre. Prepareu la cartera, no s'ho podeu perdre...

3 comentaris:

Aïda ha dit...

Hola, soc la filla de Maduixana, jeje segur que em conegueu millor així. Ella no podrà estar present demà, prò jo després d'estar un poc incomunicada m'agradaria saber a quina hora comença tota la festa. Gracies per a qui em conteste. Besos. Aïda

rojuel ha dit...

Hola Aïda!! Ens veurem sobre les 21h al cau per a anar a casa de la Fallera Major. Fins després!

MADUIXANA ha dit...

EY, JA ESTIC ASI,,,,, JA M´HAN CONTAT QUE TOT ES VA QUEDAR MOL BE, I ARA JA TINC MOLTES GANES DE VORE L´ARTICLE I LES FOTOS.....FINS PRONTE

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.