dijous, 5 d’agost del 2010

SALUTACIONS DES DE NORUEGA

Hola bloguers. No es podeu imaginar la sensacio d'estar a Noruega i vore la falla Xuquer d'una manera tan propera com us sent quan estic en el forn. Com no vaig tindre temps d'acomiadar-me, des de Bergen us desitge que passeu tots un bon mes d'agost, tant si treballeu com si esteu de vacances. Espere (i segur que si) que s'ho passeu de categoria el dia de la proclamacio i que disfruteu bona cosa i acompanyeu a Marta i la seua familia en la seua primera festa. No pose accents perque en este teclat norueg no m'aclarisc molt. Un beset molt amoros per a tots i fins prompte.

6 comentaris:

gatet ha dit...

Aixó de Noruega que esta pasant Albalat no?jejejejejejejejeje de part de Marie fes fotos......i tapat que deu de fer fret.

rocio ha dit...

Dulia, a pasar-ho be, disfruta i ja ens contaras, que això se te dona molt be. Besets
Jo en una setmaneta tambe de vacances, yujuu¡¡¡

Eva ha dit...

Hola Dulia!!!! el que fa internet, veritat? Desde asi la terreta et desitgem que t´ho passes lo millor que pugues i disfrutes al màxim. Ja et contarem la proclamació, no patixques!! bessets ( ah! jo no fique accents perque es mes comodo, jijiji)

Mayte ha dit...

aleeeeeeeeeee, wapa, a pasarho be, i ja ens contaras el teu viatget

Martí ha dit...

AAAAiiiiiii Dulia. Collo no pares, rodes mes qu' una trompa marinera. Pasateu be i disfruta en Noruega. Menja salmó que m' han dit qu' esta molt bo. Un besset i un abras ben fort Duli, i ja ens ensenyaras les fotos.

MADUIXANA ha dit...

EY COLLI DULIA QUE BARBARITAT AIXO SI QUE SON VACANSSES, JAJAJAJJA JO VULL VORE FOTOS...... I JA EL CONTARE JO TAMBE COM QUEDE EN EL CAMINO DE SANTIAGO...... QUE PASES MOL BE

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.