dilluns, 23 de juliol del 2007

Un Sopar pendent....

16 comentaris:

Anònim ha dit...

JO EL FARIA AQUEST DIVENDRES,SINO JA NO EL FAREM, FINS SEPTEMBRE,ALEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, AHHHH ALGU VOL FER PAELLA EN SAN ROC EN PALMERES?

Gemmeta ha dit...

Jo també vote per el divendres!!!!!

Juan tu saps que jo si que faig paella en San Roc, jajajaja

rocio ha dit...

Hola Bon dia¡¡¡

Ja esteu de comboi, jo fins a septetmbre tinc el cupo de festetes ple,(boda, camping, festes de Riola, discomovil...) aixina que...res de res.

Gemmeta ha dit...

bueno, bueno, bueno, Rocio això com pot ser!!!!!jajajaja

Anònim ha dit...

olaaa!!!yo vote per este disapte perke divendres niaura gent ke li tocara currar el disapte yo incluit.ke la gent opine i ya direu com eu kedat.adewww!!!!

Gemmeta ha dit...

Jo el dissabte tinc un cumple, però no passa res, si se fa dissabte, ja ens ajuntarem en el pròxim...

Anònim ha dit...

ehhhh....ja esteu de convoi molt be!!!no pareu jo este finde men vaig a Gandia, pero no pasa res ja m'ho contereu i poseu imatges en el blog...un bes a tots...i somos de la xuquer de la falla xuque...i tu no i tu no mola ehhh!! jejejeje

Anònim ha dit...

olaaaa!!!si no nia atre dia el fem divendrdes perke sinos ya mos clavem en agost yo ya me les ingeniare pero ixe sopar yo no mel perk per res del mon.ya direu ora i tot lo royo adeww..per mi divendres tame

Amic fep ha dit...

Bon dia, article nou al blog d'agermanats.

Gemmeta ha dit...

Bon dia!!!!!

Mayte ha dit...

bON DIA, QUE FEU????
JO NO PUC ANAR,CON DIU ROCIO TENIM UNA MICA DE COMPROMISSOS VARIOS AL MES D´AGOST,VOLEM ACUDIR A TOT I TOT NO SE POT...

rocio ha dit...

Bon dia¡¡¡¡

Com li passa a quasi tots, estic ultimant faenes per anarmen de vacançes i quant torne tindre açò avançat, disculpeu la poca participació pero la faena es la faena¡¡¡

"CUANDO VALLAS A LA PLAYA NO TE OLVIDES LA TOALLA,
UOO, XALALA......"

elsa ha dit...

Hola a tots!per mi el sopar es pot fer quant vullgau que jo no faltare.si fem esteal divendres el d'agost l'organitzarem millor i el farem un disabte quepugam anar tots.pues aneu confirmant la vostra asistencia per al sopar i aixina encomanarem taula i tot el rollo.BESETS

rojuel ha dit...

Jo estic molt lia, no crec que puga anar, però espere que s'ho passeu molt be, ja me contareu com queda

elsa ha dit...

YE XIQUETS QUE ASO DEL SOPAR JA ESTA CLAR.HUI SOPAROT I DESPUES LA FESTA CORRESPONENT CLAR...ETA NIT A LES 9 O 9:30 EN LA CLAU PER SOPAR.QUE WAYYYY!!!!!!

Gemmeta ha dit...

Aleeeee!!! Va xiquets ens vegem a la nit a la Clau.....

Jo aniré a les 9, vale???

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.