dilluns, 16 de juliol del 2007

LA ESTELA I LA MARTA

Hui avanç de entrar per la vesprada a treballar he anat a la caseta de Estela a nadar en la piscina, estaven ella i la germana Marta.

Xarrant, xarrant a eixit el tema del blog de la falla, els article que fem, muntatges... i la Marta me diu “jo entre tots els dies a veure que fiqueu o de que parleu..... Com??? I no mos fiques ningun comentari ni res de res... pues no xiquetes entra i no mos diu res per vergonya.


Sabem que hi ha molta gent que entra a visitar-nos ja que el contador de visites augmenta, però sempre som els mateixos els que parlem.
Aquest article es un reclam per aquells que entren a visitar-nos, per a ens que digen al menys bon dia o que feu?


Pareix que les he convençut per a que ens comenten o ens pengen algun article.

De la part contraria agrair a La Roja, Mayte, Gemma, Elsa, Juanet, Blai, Hector, Laura, Eva, El Forner, Esther, Morales, Angeles, Carla, els amics bloggers i mes gent que ens comenta, la participació de dia rere dia, i animar-los a fer mes articles.


Deprès de aquest article dedicat a vosaltres espere que feu algun comentari, jajajajaja

49 comentaris:

Gemmeta ha dit...

Bona vesprada a tots/es!!!!

Marta no hem digues que ens visites i no ens fas cap comentari???

Ara després de llegir el article que Rocio ha dedicat a tots vosaltres, tots els seguidors bloggers que no ens deixen cap comentari, a vore si es feu l'anim, perquè estic segura que passareu un estona agradable i nosaltres també, inclús agrairíem la vostra participació per fer el blog mes gran i augmentar la participació.

Des d'aquest xicotet comentari, jo també vull donar les gracies als seguidors ocults i com no als seguidor que dia rere dia estan ací aportant el seu xicotet granet d'arena, Gracies!!!!

Anònim ha dit...

Olaa a tots!!!
maremeua la marta i la nerea cuant se vegen en internet jejej.
clar ke si nia ke colavorar i pasarseu be sobretot mirant els montages ke son molts bons...
I grasies a tots els ionkis de internet estem aconsegint ke la wep segixca avant.
ke ningu sofenga en la pareula (ionkis) es una manera de diro.
adewww!!!

Anònim ha dit...

Hola xuqueretsss!!! Ja estem açí ... cregem que hem escarmentat sobretot per les fotos tan fortes que ha ficat la rocioo! bueno pero solen eixir així els dies de falles. A Estela la podeu perdonar perque es novata i esta en practica estos dies! Pero dasi poc us guanyara a tots perque esta fense una viciailla! A mi ... No massa pero entengeume em donava un poc de corte escriure de colp pero ara gracies a la rocio que pareix que ens haja integrat tindreu asi a la marta i a la estela per a comentar i per a tot el que faja falta! Adeu amicss 1besot grandissimmmm!!!

rocio ha dit...

gracies a vosaltres, i espere que no pareu de comentar.

rocio ha dit...

Kike vaaa¡¡¡¡¡ fes algun comentari.
Estela dis-li com heu te que fer i que comente.

rojuel ha dit...

Hoooola!!!

Conque entraveu i no comentaveu res, eh!! Que es pensaveu, que no mos anavem a enterar? Que siga la ultima vegada... Hi ha que participar, xicones, ja voreu que després no podeu passar un dia sense pegar una ullada al blog... "Soc la Rojuel i soc ciber-ionqui..."

Va quique, anima't tu també

Anònim ha dit...

ja estic açi aprepareuse que ja arribat el terremoto de la red
jajajaj ADEU CATETILLOS! ROJUEL I ROCIO JA ESTEU CONTENTES
?

Anònim ha dit...

Marta, Marta, Marta...per fi la meua cosina contestant en el blog no m'ho puc creure...i tu tambe Esteleta...ara ja no seu podeu dixar feu com jo que m'agra clavar-me en els articles i contestar es una manera de participar no?bueno un bes a tots els del blog i a seguir aixi!!!!

Anònim ha dit...

Gemma ya he vist les fotos estam molt guay gracies eres una maquina..mola molt.

morales ha dit...

Ja som uns pocs mes, una mostra que en el dia a dia la família de "xuquerets" augmenta a poc a poc i no té sostre. Felicitats a les noves incorporacions i avore si es fan l'anim d'escriure'ns mes i perden la vergonya,jejeje.

Gemmeta ha dit...

Bon dia a tots!!!

A que no era tan complicat? jajajajaja, a i que vos ha paregut "el terremoto de la web", boníssim a vore si es veritat!!!

rocio ha dit...

Si hoooooooooooome¡¡¡¡ terremoto de la red, jajajaja

Kike si que estic contenta, ja que amb un article sencill hi han molt bons comentaris, i sobretot gent nova, que sou vosaltres els novatos

rocio ha dit...

bon dia¡¡¡ que el terremoto de la red ma fet perdre els modals

Gemmeta ha dit...

Per a tots! si teniu fotos feu-les arribar, i així les penge al àlbum, d'aquesta forma podem eixir tots, val?

Gemmeta ha dit...

Rocio t'has emocionat i tot de vore el comentari de kike, jajajaja

rocio ha dit...

ok, Gemma, la Roja te fotos de la torraeta de SAn Joan però encar no ha pogut pasarme-les, ja quant estiguen les pose al foro i t'avise.

Ja ves la familia¡¡¡ a vorem que mos espera amb el terremoto de la red, la viciailla de la Estela i la vergonyosa de la Marta

Mayte ha dit...

Clar k si ja hem son uns poquets mes,ara nomes falta penjar al Kike,que ja te dic la superfoto que molaria ficar-li,crec que tu la tens Rocio...pero no teu vaig a dir açi,aixina sera tot una sorpresa,t´envie un correu i ho lliges,jajaja,anim Kike i Estela que pareix mentira de vosaltres...

rocio ha dit...

ok, Mayte

rojuel ha dit...

Jajajaja, el "terremoto de la web"!!! A vore si és veritat, que t'ha costat arrancar...

Rocio, les fotos de Sant Joan te les vaig passar ahir per correu, ara t'he d'enviar uns videos del karaoke del dissabte, per a que els penjes, Mayte y Eva estan totals!!!

Anònim ha dit...

Eiii!! Que huii encara no havia dit ress.. Bona vespradaaaa!!! I avore lo que li feu al terremotoo k sa quedat un poc asustat jaj!

Anònim ha dit...

Tenia rao la rojuel,hui mentres treballava no podia deixar de pensar en pegar una ullada a aquest foro! i damunt estic amb la elsa que tambe es una viciailla i no para de dirme coses sobre aquest tema... jaja la veritat que es ja tindre ganes perque amb la calor que fa i la pisina ai fora asi estic i damunt soc novata i estic un hora per a escriure este xicotet comentari pero per vosaltres el que faja falta! Adeu xuquerets men vaig a pegar un escabusonet amb la marta (q sta renegant perque he tardat mes de 20 minuts exactament en escriure este xicotet comentari)

elsa ha dit...

ESA ESTELA,ESA ESTELA ES, ES ....ja estas enganxa total a aso de la web,pues de categoria...Ara a enseñarte a fer articles i tot,bueno sense forsar la maquina...jejejej

rojuel ha dit...

ESA ESTELA, ESA ESTELA, EH, EH!!!
Si ja ho sabia jo; hi ha temps per a tot, primer blog i després escabussó...

Anònim ha dit...

Ay,la Estela que com tampoc li agra,ara es fa la dura,mira que tenim fotos teues i ves tu a pensar en algun montatget ara quant jo m´ensenye,jajaja
Va Marteta fes que la teua germana estiga per la lavor i tu no tingues tanta vergonya,que nosaltres ten vist creixer a la placeta,ehhhh

Anònim ha dit...

Mayte casi me fas plorar en aixo de que meu vist creixer a la plaçeta mas emocianat i tot,ja ja.M'enrrecorde que a vegades me tapaveu els ulls per a que no vegera les coses que feieu,i que sempre hem duieu darrere a tots els llocs.I per aixo ara soc tant perdudeta com la colla bibero,(en bon sentit).besets a tots i adeuuuu.

rocio ha dit...

Kike ja no parla per a que no mos burlem d'ell¡¡¡¡¡¡jajajaja

elsa ha dit...

Mira la Marta ja s'asoltat del tot.No li busqueu la llengua que esta sap prou cosetes de vosatros,con que tapant-li els ulls a la xiqueta.ja vos apañare jo a vosatros....

Anònim ha dit...

Ey pues entonces deguem anar en cuidaet,pero bueno la veterania es un grado,Elsa,nosaltres tambe podem jugar a eixwe joc de avore qui sap mes....En fi de moment esperem fotos de nostres amic KIKE,que no se nose,promte eixiran a la llum,jajajaj

Anònim ha dit...

Hola a tots ja estic aÇi altra vegada,el terremoto no te por de ningu,rocio,per que jo tambe puc burlarme de vosaltres.I huy Maite Maite no tinc gens de por de que fiques fotos fortes meues per que jo tambe tinc fotos fortes,fortes no fortisimes de tu que si les vegueres fliparies tia,tu guayeta del barrio indio!!!!ja ja ja ja ja ja ja. a pareix que no es rigueu tant vegueu com soc un terremoto de veritat burlones.

Anònim ha dit...

L'ANONIN DE ABANS ERA JO,QUE NO TENIA POR EH! SOLS SE MA OBLIDAT FICAR EL NOM.JA JA JA

rocio ha dit...

JAJAJA

LA DE LES FOTOS ES MAYTE, JO SOLES ME BURLE DE TU, CATETRIN¡¡¡

Anònim ha dit...

Bona vesprada xuquerets. Siiii Maiteee! Estem impacients per vore eixes fotos del kike. Aunque no parega el teniu un poc asustaet perque com ara ja eres una esperta en articles...

Anònim ha dit...

AY ixe anonim,que pasa Kike,estas nervios per escriure o k? o es que de veritat tens poreta...
Ah les fotos son de la Rocio,i ja man dit que estas un poc asustaet,aixo com es???
Estela tu vens al concert hem mosatros,hem kedat promte per ananr a sopar a Alcira,tu que fas,curres???

Anònim ha dit...

eixe Kike,eixe Kike,eheheh....jajaja

Anònim ha dit...

Esteleta ja estas fente una ciber-xuquer o una mes comentarista,al pas que aneu ens llogaran per a un plato de televisio,jejeje

Anònim ha dit...

Ahhh kike tu ahi que no pugen en tu!!!!Marteta ke ja t'ha agradat lo de contestar?aso anganxa ja voras...mola molt.

Gemmeta ha dit...

Bueno, Bueno, vosatros que se fiqueu cara la pantalla per la nit???
Ara que jo estic a la mar, allí no tinc internet....

Ja veig que li heu agarrat el guste't a la tecla, jajajaja

Jo vull vore eixes fotos!!!!!!

Anònim ha dit...

be xiks olaaa laberitat eske aso de internet si ke atingut molt dexik sobretot este any bo lunik ke boliadir eske els muntages ke esrealise son bonissims jejejej grasies atota la gen5 ke fa posible el blog aaa i tambe la rebista ja ke de segur ke la proxima ixirem espere ke men bieu algun article pr ala rebista
abore si estaens ke dem sense ixir xk mareeee........ ja ixim pok be xik ke men rot-lle masa
macomiade dewww a tots falles tot lany

PD: espere ke en vexem pronte

Anònim ha dit...

Primer que res bona vesprada a tots!si mayte jo vaig al concert en vosaltres i a sopar tambe i a tot el que faja falta,clar.ja m'haviseu a quina hora quedem.

Anònim ha dit...

Estela tu tambe vas al concer? en serio...jo tambe mola mola

Anònim ha dit...

Si gema si! esque nosaltres pasa al reves en el restaurant no hi ha internet per aixo ens fiqem a la pantalla per la nit quan arribem. si que estem agarran-li gustet a la tecla crec que un poquet massa.laura enserio que vaig i la marta tambe,siiiiiiiiii mola.Bona nit a tots!dormilons.

Anònim ha dit...

Ehhh,Estela alça el ditet de la tecla,que jo no estic dormint,nomes estic cumplint amb la meua feina...Velar per la seguretat de tots,jajajaja,xica estic parlant com si d´un municipal es tractara,k kes...

rocio ha dit...

YEEEEE¡¡¡¡¡ VISIAES A QUINES HORES ENTREU A LA 2 I A LES 6 DEL MATI, QUE FORT¡¡¡¡
JA SE QUE ES QUANT CURREU O ACABEU DE CURRAR, JA HEU SE¡¡¡

Anònim ha dit...

Olaaaa servicio 24 horas jejeje.
niaura ke anar parlant algo pal soparet destiu ke dasi no res ya estem en agost.aewww!!

Anònim ha dit...

Hola Estela, Marta i kike!!! Als demes com ja ens em parlat alguna que altra volta no vos dic res!!!
Asi está la que faltaba pal duro!!!!De Marta, meu crec que tinguera vergoña perque es mes timida, pero de la estela i del kike...!!!! Ai Marta, si saberes lo descara que eras la teua germana a la teua edad!!! Jo a la marteta la conec desde la incubadora!!i mos passavem el dia alli dalt de ca la estela, dinant arros sequet que s´ansenya a fer! T´anrrecordes estela? i ara mira feta ja una veddette!Ai mare estem fetes unes gueles!!
Bueno ara que estem totes, ara al pasar agost, soparet d´amigues altra volta, no? sense targetó clar!!

Anònim ha dit...

Ah, se m´olvidaba!! Si aneu altra vega a la caseta de estela a nadar a mig dia, aviseume que jo vuic anar, que tinc de 2 a 5 pa dinar, i me dona temps. ok?

Mayte ha dit...

LA VERGONYA CRIA RONYA,JEJEJEJE
MIRA PUES SI LA EVA,ESTA PER AÇI,ESTAS CURRANT O VAS A DINAR A CASA TA MARE????


Camina y ven que estoy deseperado...
Buleria buleria.....
Silencio....

EY,eva que no et sapia mal,pero es que per moments estic ja al concert,les cançons soles ixen i si es el ballar,no hem digues res,entre escaiola i vendajes una ballaeta,jajaja

rocio ha dit...

Eva per anar a la pis de la Estela te que ser dilluns que ella no treballa. Ja t'avise

Anònim ha dit...

Bon dia!!!Otro lunes....!!! Mayte estava treballant dissabte de matí.
ok, rocio si aneu algun dilluns me pegueu un toc, i voré de paso la caseta que jo enkara no l´he vist, eh estela????

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.