dimarts, 3 de juliol del 2007

FACTOR X




UQUER¡¡¡¡¡¡



Quant celebrem una festa al cau, que es el que mes mos agrada?, perquè son un èxit? sera la gent, la musica, la beguda, els de la falla veïna, el cau, els coets, el sopar, els xupitos de casalla, les fotos de grup ...

Quina es la principal que fa que un grup de gent de diferents pensament, edats i maneres de veure la vida coincideixen que les festes a la falla son un èxit¡

Bo, pues estareu d'acotd amb mi al pensar que no hi ha un factor X que determine que la festa va a ser-ho, es tot el grup d'aquestes que he comentat i pot ser moltes altres que ho fan possible.

De vegades tens molta il.lusió amb una festa que duies organitzant desde feia temps, o te'n vas de soparet amb gent de l'infància i per "H x I" no teu passes tan be com esperaves, però altres vegades passa el contrari, penses "hui heu farè curtet que dema tinc...." i eixe dia, trionfes, teu passes d'allò mes be, perquè?
Aquest dissabte al cau es va respirar aquest sentimen o com vulgueu nomenar-ho en el que els menuts i majors, fallers i no fallers,borraxets i serenets formaren una gran festa de la que serà dificil d'oblidar encara que tots no s'erecorden de tot, però per això ja esta l'article de Gemmeta molt ben il.lustrat.

Per que el pròxim any ens trobem al mateix lloc, amb la mateixa festa i amb la mateixa gent o mes si cal vos dic, VIXCA LA XUQUER ¡¡¡

21 comentaris:

Gemmeta ha dit...

Buenas Rocio!!!!

Pues no se perquè serà, però, sempre que he anat de festa al cau, meu he passat de P.M. i meu passaré, heu se!!!

Esta clar, que a la nostra comissió hi ha gent, que te diferents formes de pensar, al igual que en tots els llocs, però lo que encara està mes clar, es que, falles es per passar-ho be, i en això coincidim tots, aleshores quant fem una festa ix de way.

¡¡¡¡¡¡¡VISCA LA XUQUER!!!!!!

San Karrega ha dit...

Jo si puc a l'any que ve aniré...

Per cert rocio.. que el pegà mal el tallaet d'ahir?!!... jejeje

FACTOR XUQUER!!... i collooooo!...

rojuel ha dit...

Hoooola xicones!!

És cert, jo no se perquè, però totes les festetes que fem al cau per a mi es queden de lujo. Esperem que les que fem a partir d'ara resulten igual o millor, i com diu el nostre amic San Vala: QUE EL RULO NO PARE!!!

rocio ha dit...

MOLA¡¡¡¡¡ FACTUR XUQUER¡¡¡¡
San-ka tu saps que el que pegua mal no es el tallat...

Amic fep ha dit...

Rocio, estic en San Karrega, algo t'ha pegat mal...

Gemmeta ha dit...

A no? I que el va pegar mal?
Que mos ho conte, que mos ho conte....jajaja

rocio ha dit...

gemma lo mateix que tu¡¡ el exes de xupitos del fin de setmana, divendres i dissabte, ahir de la reunio a casa per si de cas, jajaja que jo li vaig sentir al bola, m'e vaig a un xiringuito¡¡¡

Fep jo ja se que meu dius de brometa, la mano, la mano... a que sí¡

Gemmeta ha dit...

jajajajajaj. "FACTOR XUPITO"

rocio ha dit...

clar que si¡¡¡¡ jajaja

Anònim ha dit...

Olappp!!!
facot X incredivol!!!
rocio tens tota la rao en lo ke as dit, va ixim un ratet ke dema nia ke alsarse pronte ke nia ke curra... i ai apareix el factor X ke ixes un raet pensat i fet i no tens ganes de tornar jejej.i com diu gema teu pases de P.M.
adewww!!

Amic fep ha dit...

Rocio, es brometa... la mano, la mano, la mano... pero tu, si que punxes per altres blogs, eh!!!!

Que passa, se t'oblida la mano, o que?

rocio ha dit...

no se me ha oblidat, jajaja

que entres ara que m'envaig? adeu fins demà¡

San-vala ha dit...

Definitivament algò feres que el senta mal, sinó d'on bè ixa inspiració de Factor X, JEJEJEJEJEJEJEJEJEJEJEJ

Ara en serio, molta raó tens jo pense que per a pasarteu bè tens que estar amb la gent que teu pases, si a tú el pasa igual que a mi que estic segur, com a la falla estas agust sempre teu pases bè ja que com dit jo estas a la teua casa amb la teua segona familía, això es bònic seguiu així veïns xuquerets que això fa ....

No fa falta ser molts, no fa falta ser bons, no fa falta veure molts xupitos, no fa falta... simplement lo necesari es estar agust amb els teus i lo altre bè rodat...

rocio ha dit...

Estic d'acord San-Vala¡¡¡¡

Anònim ha dit...

Eyyyy,comare m´agradat molt aixo del FACTOR X ,queda interessant...

rocio ha dit...

Maytechu anavem a posar-te en el se busca¡¡¡¡
Com va?

Anònim ha dit...

Be,estic currant com ja veus,dema de nit hem toca guardia,quedem el diumenge per anar a la pis????
De paso et pasare les fotos per al proxim muntatge i m´ajudes,necesitem MANOLES,jejeje....
Ja et conte

rocio ha dit...

Ok Mayte¡¡¡ ja te passes no?

Anònim ha dit...

ok,COMARE FINS LES 17H. DEL DIUMENGE QUE ANIRE A PER TU I PEGAREM UN ESCABUÇO A TUTIPLEIN...
TU VOLS SER MANOLA????

Anònim ha dit...

ahhh Rocio estaves inspirada!!M'ha agradat molt lo del factor Xuquer com a tots el que han participat parlant...eres unica cuan te poses te poses.
La veritat es que la festa es queda molt be, sobretot per que la gent estava molt animada i tots estaven en tots..per cert la Baldo podria escriure algo sobre la festa perque tambe estava molt animada jajaja feia molt de temps que no la veia jo aixina..mola baldo.

Anònim ha dit...

teniu tota la rao jejejeje sempre pasa el mateix cuant millor teu pases es cuant al dia seguent curres aso no pot ser jajajaja mMOS AGRA MASA LA FESTA xiks xo aixo es bo que fariem sense ella aburrirmos no disfrutariem una vida un pok aburrida no???' pos si xuquerets i no xuquerets que continue la festa

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.