dimarts, 24 de juliol del 2007

La Xuquer amb BISBAL


Estem una vegada mes informant d´una de les nostres escapadetes de cap de setmana completament diferent al que estem acostumbrats.



Com tots sabeu a l´estiu els pobles del nostre alrededor estan de festes patronals i com no,vas d´açi cap alla, i aquesta setmana s´han celebrat les festes a la ciutat d´Alcira.En aquesta ciutat tots els anys ens porten bons concerts i grups musicals de moda o artistes revelacio del moment i enguany ens van tornar a sorprendre,ens van portat grups com "EL MAGO DE HOZ","EFECTO MARIPOSA","EL ARREBATO" I "DAVID BISBAL",d´on nosaltres van estar presents.

El passat 21 de juliol la Colla Bibero va assistir al concert de David Bisbal,on gent de la nostra comissio tambe van assistir.

Aplegarem apunt d´eixir a l´escenari i agafant lloc entre la gent comença l´espectacle,vam ballar,vam cantar,vam botar i tot el que es presentara...el concert dura 2 hores,ens ho va fer passar de categoria, i mira que feia calor....



Acabant l´actuacio van fer un castell de focs artificials i comencen les discomovils i l´orquestra "LA TRIBU",els barracons els monten les comissions falleres estaben atibacats de gent,gent que no paraba de ballar i de consumir,feia molta basca,la gent roda molt i Alcira abarca molta de gent dels pobles de alrededor,pobles com Polinya,Corbera,Sueca.... i alli estaben nosaltres,entre la multitud de gent,al mig de l estadi on feien la discomovil i ens van fins i tot dedicar una canço per la Falla Xuquer,ho senc no tenien l´himne,ens posaren FITO I FITIPALDIS.Ens ho pasrem molt be.

Aço si que son festes.......


Tambe recordar que el passat 11 de juliol,dimecres,vam fer l´actuacio tambe a Alcira de RICKY MARTIN,d´on ja vaig assistir i per cert nostra ex-xuquereta Paqui tambe estaba,i va ser grandios,no te nom,nomes amb l´escenari,llums i ballets que portaba era al.lucinant,hi haven 10.000 entrades que es van vendre i gent que es va quedar a les portes, per a mi era la 'primera vegada que assistia a un concert en directe d´un artista d´eixa categoria i bueno, pa que parlar,canta els seus exits com la "COPA DE LA VIDA",canço que va pegar la volta al mon,i en el concert la gent s´hen eixia,eren tot crits,la gent el acompanyaba en tos els seus moviments ,ect...Bueno i el vorel a d´ell va ser el millor,els seus balls,la manera de menejar-se,en general tot ell,RICKY MARTIN.(he fet una mica de enveja,ehhh,enveja sana...),Dir que tinc videos grabats que ho demostren,pero tardaran un poc mes en eixir al nostre blog,primer m´he d´ensenyar,jejeje......


Nomes es queda pensar quins seran els grups o el artista que ens actuara per a nosaltres a festes patronals de Sueca,no?
Que clase de festes faran...,ens sorprendran algun dia...?????
Vosaltres que opineu????

32 comentaris:

Mayte ha dit...

Jeeeeeee,ja estic agafant-li el gustet a aço,ehhhhh
Poc a poc fare com Gemma o Rocio que ja son unes supercibers,jejeje...
Que dir del Bisbal,ahi el teniu,falten els videos que quant m´ensenye els posare,ho promec,i sobretot el del Ricky que no te perdua,ja vos ho dic jo...
Mentres ha entretindres eixin de per ahi e informant-mos de tot,eh Xuquertes,aleeeeeeee

Anònim ha dit...

Hola, estava esperant la teua publicació, ja que meu havies anticipat!!! La meua germana diu que no ten perds una pero esque te raó!! En una semana tas papat dos concerts de dos buenarros internacionals! Jo done fe, de lo de Ricki Martin, ja que soc una de les afortunades a les que li arribat al mobil, una d les fotos que feres! Me l´he ficat de protector de pantalla,je,je,je
Bueno mayte ara te toca a tu ensenyarme a mi aso de publicar, es una cadena.

Anònim ha dit...

hola a tots/es ja feia temps q no hem deixava caure per aci pero per el q veig no perdeu el temps haure de ficarme les piles... jajajaj pos si, mayte vaig a dirte q ya s'ha dit per ahi q a sueca ve el grup M-CLAN i no se si algun artiste mes pero q van a fer moltes orquestres i dixcomobil, cosa q jo agraisc per q sincerament preferisc q duguen una bona discomobil q 8 i 9 i cartes q no juen.... jajajaaj per el demes dirvos q tb esta confirma l'actuacio d la 2ª orquestra de la MONTECARLO s'anomena EUFORIAi ho se xq eloy vei del barri indio i amic toca la guitarra en aquesta orquestra la qual tb va el dia 4 de agost a riola estara suxguay , no sera un concert com el de bisbal pero q de segur no dixara res q desitjar....aixo espere,,, jajaaj

rocio ha dit...

Bon dia ¡¡¡

Molt guay el concert, per lo que he sentit i vist al super article de la May. Esa Mayte¡¡¡

Eva es de veres la May, es arribar l'estiu i penjar-se la bolsa al coll i no para.

A val Angeles, vorem si tenim algo mes de festeta aquest any¡¡¡

Anònim ha dit...

Hola bon dia a tots! es veritat que ve M-CLAN, jo eu se de bona mà, ens ho comantà farà una mesaeta una concejal, i lo de la MONTECARLO també Estaguerem parlant en ella sobre les festes i tenim mes idea nosaltres els ciutadans de a peu, de com organitazar unes bones festes sense un derroche de presupost, que estos politics que tenim a sueca. Han de ferse festes participatives,torraes nocturnes, paelles, ball de disfrassos en una bona orquestra amenitzant la festa, recuperar la identitat de la fira de sueca,... açò pareix VOTA FALLA XUQUER! VOTA EL FUTUR!
JA, JA, JA

rojuel ha dit...

Si maytechu, si que li has agafat gustet, jajaja. Molt be, molt be.

El concert va quedar de categoria, vam passar un dissabte diferent, ara a esperar les festes de Sueque, a vore si enguany son millors del que han sigut fins ara...

Si que és cert, la May no se'n perd ni una, s'apunta a un bombardeig, jajaja, el millor que fa, veges

rocio ha dit...

Bon dia a tots¡¡¡

Com va tot?

Jo asi, mirant pasar a la gent amb el bikini i la toalla al coll

elsa ha dit...

Rocio arriba esa mooral!!!!aixo que se pasejent per davant teua i tu ahi currant no deu ser molt agradable pero tu fuerte ahi....

Esther ha dit...

Ye May que injusta és la vida!!!! Tu t´has papat els dos concerts a promera fila i jo m´ha papat als que han anat alm concert i després s´han bufat. Açò és molt injust!!!!
Jo de major vull ser com tu (i no es que estiga dien-te uela, eh???)

Gemmeta ha dit...

Buenas bona vespra a tots!!!
Ja estic per ací!!!
A pues per lo que veig no pareu, molt way, molt way.....

Mayte després llegiré el article, que en dos dies no he estat en la ofi i tinc de papers que podeu ni imaginar..... jeje

rocio ha dit...

Clar que si Elsa¡¡ aguantare el dia que me queda, i despres de vacances ho vore d'altra manera.

Gemma sabia que no era normal tant te temps tu ausent¡¡¡

Gemmeta ha dit...

Pues si xiqueta no es molt normal, que Juan hem va tocar per telefono i tot ahir a mig dia, preguntant-me si hem passava alguna cosa, jejejeje

Rocio, demà agafes vacances??

Mayte ha dit...

Karis ja estic açi,hui estic currant i encara no se men anat del cap el concert del RICKY i que contar,ja he dit que posare els videos que vaig gravar a la meua supercamera de fotos....

Per cert Esther com men tinc que perdre alguna eixideta, si DIA QUE PASA NO TORNA....mentres puga no fallare

Mayte ha dit...

aVORE KARIS,HE LLEGIT DE VERITAT QUE VE LA MONTECARLO??? AIXO HI HAURA QUE VOREU PER CREURESEU,NO?


Enfi Rocio,jo hem penje el que faça falta en questio de festetes a l´estiu i sobretot si es tracta dels poblets d´alrededor,la veritat que s´ho monten de categoria....

A mi hem falta encara mig mes per a les meues VACANCES,que no arriben maaiiiiiiiiii.........

Mayte ha dit...

BALDO,BALDO,BALDOVI.......
A ON ESTAS???? QUE NO ET VA AGRADAR EL CONCERT DE BISBAL???
A LA FOTO ESTAS DE LO MES CONTENTA,QUE FAS QUE NO HO DEMOSTRES COMENTANT I PARTICIPANT I FAS UN POQUET D´ENVEJA SANA A LA POBLACIO,TU EL TENIES A LES ESQUENES,NO????

Mayte ha dit...

ROCIITO,A CURRAR QUE HI HA QUE ADELANTAR TREBALLS X A VACANCES.....
RES DE MIRAR A LES TOBALLES QUE AIXO ES UNA ESCUSA PER NO DIR QUE EL QUE REALMENT MIRES SON ELS BANYADORS O GAYUMVOS,EH.....

rocio ha dit...

YEEEE MAY¡¡¡
No mire res, quant vec pasar a la gent amb la sombrilla, flotador, toalla.... mire cap altre lloc.

Anònim ha dit...

BON DIA A TOTS I TOTES, I COM NO EN ESPECIAL A LA MAY, QUE VA SUPERANT-SE POC A POC (O MOLT RAPIDAMENT...). ENCARA NO HAVIA POGUT ENTRAR EN EL FORO PER POSAR-ME AL DIA, JA QUE ESTIC ADELANTANT FEINA QUE LA SETMANA QUE VE, ME´N VAIG DE VACANCES.....ENCARA QUE ESTAVA ESPERANT LA PUBLICACIÓ DE BISBAL. SOLS DIR-TE QUE HA FALTAT POSAR LA FOTO DE ALVARITO, QUE PER CERT ESTAVA DESCONEGUT, NO PAREIXIA ELL... CANTANT SILENCIO! QUE PER CERT ELL DIA FULGENCIO!!! ROCIO L´HAGUERES TINGUT QUE VORE AL MEU PRIMO.... EN GENERAL DIR QUE ESTAGUE MOLT, MOLT BE... FINS L´ALTRA

Mayte ha dit...

La Baldo te poreta,ha sentit la "LLAMADA" al blog per comentar i a tardat res en fer constar la seva opinio,jajjajaja

Per cert Rocio,tu mira on vuigues,els ulls estan per mirar i si damunt la vista no t´enganya....millor que millor,que tal esta el genero per el Perello????

Mayte ha dit...

Xiques i la Estela i la Marta???? a on estan,a lo millor es que no es va molar el BISBI i per cert Nostra fallera major,ja esta de vacances?
Laura se que vas estar al concert i encara no mas comentat res de res del concert,que no et va agradar o realment no es menejareu del xiringuito????
Estela en la foto estas monissima,quasi te confundit a la de la peli "BAR COYOTE",jajajajaj

Mayte ha dit...

Baldo no he pogut posar eixa foto per que la feres tu hen la teua camera,sino no s´hagueren escapat,jejejej

Anònim ha dit...

Ja estem asi mayte!clar que ens va agradar el bisbi.y el contable del franki?que fort!.Ah! per lo de la foto estic estupendissiiiiima, esque les fotos es lo meu. ja ja ja.

Mayte ha dit...

Ay el contable,el contable....ja te digo,per un poc mes entre uns i altres no aplegem a hora,el millor dels concerts es l´eixida del artista,jajajaja...que be que m´ha quedat
Ja et trobaba a faltar per açi,el 14 com ho tens per a vindre????

Anònim ha dit...

El dia 14 estem de vacacions aixina que el kike tambe podra vindre.Ja m´aneu informant de tot.

Mayte ha dit...

SUPOSE QUE ERES ESTELA,NO????
KARI ARA QUE FAS FIRMES EN ANONIM,JEJEJEJ,MIRA QUE NO ET DIGUEM A ON VA A SER EL ACONTECIMENT,EHHHHH

Anònim ha dit...

El contable el liareu entre totes,aixi que no es lleveu les puses.que ningu dona la cara nomes q jo.adeuuuuuu.

Mayte ha dit...

Ay Francisquet Francisquet,tu es que el deixes liar molt promte,mira que quedarem promte per a que no se mos fera tard i va i casi no vegem el principi del concert,k kes.....

Anònim ha dit...

Yeeee May ja estic asi...no havia pogut entrar encara al blog, el que pasa es que este finde he estat en gandia de festeta i encara no m'havia recuperat...si Pepa en pasa les fotos intentare posar-les al blog per a que vegeu unes xuqueretes per gandia...mola molt.
Per cert el el consert va molar molt pero estava molt agobiant, no vos vaig vore encara que sabia que estaveu alli...en fi per a tornar..altre dia viva Bisbal!!!!

Mayte ha dit...

Ay,lAURI ja estas major per a pegarte eixes festetes per uqe damunt encara ens consta molt mes la recuperacio,en fi ,Gnadia es Gandia,jo tambe vaig de quant en quant....
El concert va estar be,pero molt mes millor el de RICKY MARTIN

Anònim ha dit...

Yeeee que pasaaaa.. caguentot no parei siberyonkiiisss, despres digueu de mi i meu pasat com si estigues parat...

Per cert com esta lo del dia 14? jo ja tinc tot el repertori de la discomovil preparat.... inclos tenim un karaokeee ja voreu jaa....

Ahhhh jo estic arreplegant tota la musica que me ve al cap, pero a vore ixes festeres que demanen cançons no siga cosa que una vega alli no hiha internet i no les podem baixar ehhh.. ja sabeu..

Mayte ha dit...

Je Forner que cara de voret per açi,que pasa contigo BABBY?????
Jo tambe estic apunt per el 14? i espere que tingues la supercanço que mai pot fallar a un karaoke d´elite,a que no saps quina es????
Si home si,MI CARRO,que ja voras com triumfa,jajajaa
Per cert este dissabte es Sopar de GERMANOR a Riola,despres hi ha ball al carrer si voleu acostarse despres del sopar de David,ja ho sabeu,per cert ho se destranguis,a mi no ma dit res....
De totes maneres jo se que tu Forner a mi no hem defraudaras amb tot el repertori que portaras,jajajaja
Adeuuuuuuuuuuuuuuuuu

Anònim ha dit...

respecte al dia 14 nuguese les sabates per a vallar tinc una supersesio preparà,es pregua a la vellea que no asisteixca vaix risc d,infart de miocardi.
dj rafel

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.