dilluns, 2 de juliol del 2007

Recordatori per a.......

Dissabte dia 30 de Juny, dia esperat, per a celebrar les fogueres de Sant Joan. Quedarem sobre les 20:00 hores al cau, per anar repartint la llenya, la carn, parar les taules i tots els preparatius necessaris. Quant vaig arribar al cau, allí estava: Rocio, la Roja, Monti, la Baldo (primera colla de barra), Elsa, Hector, Blai, Cuenca... i molta mes gent que em deixe segur. Obrirem la barra cap a les 20:30, allò va començar a donar color, jajaja, varem fer el primer xupitet de rigor, com no, amb "la nostra colla", ( entre "") no per res, sinó perquè la nostra colla no era la colla de la nostra falla, sinó, els nostres amics de l'avinguda d'Espanya, com podeu observar a les fotos.....
Per un altra banda, estava la colla de: Rocio, Monti, la Baldo, la Roja, Rafa, Alvaro, Rai.... (hem deixe algú....) "Que be ho passareu, sobretot al rato de la barra. Voleu un PICA PICA.....jajajajajaja.
També estaven, la nostra fallera major Laura, el Cubi, Carmen, Romeu i companyia. La colla de Hector, Blai el uelo. La colla de David i molta mes gent, que com no tinc a les fotos, com vosaltres comprendreu no recorde en estos moments, jejeje.

A continuació, començarem a fer les torrades, que si xupitets paca si, xupitets paca allà, total que, quant ens donarem compte, la Casalla ja s'havia acabat, que mal per part de nosaltres, jajaja però no passa res, allí els nostres amics i veïns de l'avinguda ens subministraren la Casalla que ens faltava, que de fet el chicharro i el xulo no s'havien adonat de que ja en teníem i en feren beure un colpet, jajaja.


Una vegada la torrada feta, passarem al cau per sopar, que de fet el sopar estava boníssim, ací vos deixe una foto de Natalia sopant i amb un bon got d'agua (increible i però cierto) "segons man dit ella mai beu aigua".

Quan ja estaven tots ben sopaets, el cafenet i tot el que toca, passarem a encendre la foguera, però aquest any teníem sorpresa, la nostra fallera major, el president, la presidenta, la fallereta infantil, el nostre president infantil i el artista, es ficaren la indumentària corresponent per pegar-li foc a la traca, "Va ser boníssim" ací deixem unes fotos per a tots aquells que no
pogueren estar en el moment......

I com no, després de la cremà, que va quedar tot molt be, començarem la discomovil, que be que ho passarem, que records, igual que els dies de falles, increïble.......
Crec que no fa falta que vos conte com va quedar la nit, simplement vos deixe unes fotos i vosaltres mateixa es feu l'idea.......


Quan la festa al cau es va acabar, passarem a fer la volta per el locals de moda de Sueca, com es de costum.

Des de aquestes línies volem donar les gracies a els organitzadors, que feren possible aquesta festa. "va quedar de luxe".

P.D. : Si falta alguna cosa per contar, espere que amb els comentaris, s'acabe de completar aquest xicotet resum de lo que va ser la nostra nit de San Joan.

18 comentaris:

rocio ha dit...

Gemma que guay¡¡¡ que be meu vaig passar¡¡¡ pero a la proxima jo no faig el primer turno de barra que a l'hora de sopar ja no m'aclaria, jajajaja

Gemmeta ha dit...

Es lo que te el primer turno, però heu decidireu vosaltres, fóreu molt valentes, jajajaja, però tranquil·la que jo no estava en el primer turno, i no se que es el que passà, però mes o menys sense estar dins vaig fer igual o pitjor, jajaja.

rocio ha dit...

Que va, era broma¡¡¡¡ jo tinc igual de totes formes lo mateix havera passat... igual que tu i la majoria... el rato de la barra va estar molt guay, i el de despres...també
La casalla crec que la porta la mare de l'infantil, crec...jajaja

a vorem que conta la Baldo, la Roja, Elsa, Romeu,Hector, Blai,Rafa, Natalia, Ingrid, Eli, xato Belenguer, Palo...tots eixos que acudiren per a que la festa fora un exit

rocio ha dit...

continue Laura, el Forner, Encarni, David i la seua colla, el Xixarro, Xulo i la seua colla,el Forum i els seus... bo i tots els que vingueren...

I volia dedicar este article a Mayte i Fran que per força major, el mateix dia i tot apunt no vingueren,

Anònim ha dit...

Gemeta un recopilatori expectacular mirant les fotos se posen els pels de punta.la pregunta es ¿perke mos agradara tant la festa?mmmm sense comentaris..la veritat eske meu pasi de lujo i segur ke vosatros tame.. adewww!!!!

Anònim ha dit...

Hola a tots,soc Eli. Tant be ho ha explicat Gemmeta o com es veu en les fotos,ens ho pasarem,ja havia anat uns anys pero cada volta es supereu,meu vaij pasar de LUJO!Apunteume ja per l.any que be.

rojuel ha dit...

Una gran crònica, Gemma, la veritat és que es va quedar de lujo, va ser tot un éxit (enhorabona a tots els organitzadors). A vore si organitzem una altra festeta d'aquestes, jo em vaig quedar en ganes de més, jajaja

elsa ha dit...

hola a tots!gema bon resum,jo tinc lagunes d'ixa nit,pero el que si se segur es que va estar de lujo i que tot el mon estava de super bon rollo i divertint-se a saco.Bona despedida hasta setembre....no,no hasta setembre no,queda un sopar estiuenc pendent,eh!!!!

Gemmeta ha dit...

Elsa, com pots llegir al titul, es un recordatori, jajajajaja.
De totes formes, lagunilles hi han, tu tranquila, qui diga que no, es mentira......

Anònim ha dit...

Hola a tots i enhorabona per la festeta que montareu.
Ens ho pasarem tots de categoria i ens tractareu com uns mes de la vostra comisio.
Encara que jo tambe tinc alguna lagunilla, meu vaig pasar de lujo en tot moment.
Respecte a lo de l'aigua ... no se qui vos haura dit que jo mai bec aigua, ja que aixo no acaba de ser cert. Despres de la casalla es beu aigua, no?

San-vala ha dit...

Que enveja més sana, meu fet entrar lleguint aquest article i veguent les fotos, que GUAY que seu deguereu pasar...

Molt ben contat Gemmeta i gui tinga que dir algò, que ho conte ara o calle per a sempre, jejejejejejejeje

rocio ha dit...

Hola a tots bon dia¡

i collo quant se vega Carla a la foto de se busca li va a entrar un mal, jajajaja.

Natalia i Eli ens agrada que seu passareu be, fins l'altra...

San Vala altra vegada serà, com tu dius primer l'obligació i despres ...

San-vala ha dit...

LA DEVOCIÓ AMIGA ROCIO

Anònim ha dit...

Gemmeta has fet un resum de luxe...mos heu pasarem molt be, espectacular, no heu puc explicar en paraules perque va ser un dia molt complet ah!!!que vos va pareixer la sorpreseta de les representacions per a encedre la foguera? divertit eh! en eixe moment vaig sentir algo molt especial encara que era un poc de broma...super guay.
Espere que l'any que be siga almenys com este...i que vinga la gent que faltava que no sap lo que es va pedre jejeje

Gemmeta ha dit...

Laura, la sorpresa va estar molt way, quan vos vaig vore entrar compuestes en teja i tot, hem va fer molta gracia, però esque després en quedi mirant a la pelaya i portava pirri i tot, jajajajaja.
Molt bo, molt bo......

Anònim ha dit...

Moltes gracietes x la dedicacio i el teu recordatori Rocio,les coses venen com venen i no hi ha res a fer.
Li vaig dir al Franky que anara i no va voler,no se per que,jo vaig estar ocupa fins les 23.45 i men vaig anar cap a la platja,vaig portar un dia de perros,en fi,ara ja ha passat i ja he vist que seu pasareu molt be.

Anònim ha dit...

Per cert la foguera es queda de luxe,la he vist en la foto,enhorabona,que llastima havermeu per dut,probablement haguera tingut mes cosses que afegir als meus comentaris o inclus fer amit-ges un article en la meua comare,en fi,un altra volta sera.
Esteu molt wapos i un poquet contentets,jejeje

Anònim ha dit...

gemma eu as currat eee jejje aques article de luxe al igual que la festa , es queda espectacular jejeje jo no se com es degue d'acabar peró desegur que mes que be be xiks pos si no em fallen els calculs pos aquest crek ke va ser lultim acte fins després del estiuet jeje que pena eeee ja no ens borem iii hui no se que fare sense els devindres de reunio ara soles esperarme i acabarme daburrir jejejej ee blai !!! trankils ke algun dia quedarem jaja bos diexe awaw

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.