dilluns, 24 de gener del 2011

SAPS QUI SOC???


12 comentaris:

Martí ha dit...

Ostiaaaaaaaaaaa! Que dificil estaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Esperare a que donden pistes algún físic o algo així.

MADUIXANA ha dit...

BUENO JO CREC QUE ESTA MOL FACIL, JAJAJJAJAJA ES MOL BO ESTE SAPS QUE SOC? JAJAJAJAJA SEMBLA LA XIQUETA COM UN CRON DE LA FILLA I EL PARE UFFFFFFFFFFFFFFFFFF "NO COMENT", JAJAJJAAJ MOL BO

Esther ha dit...

jejejej!!!!! Este està fàcil, lo dfícil és saber en quin lloc estan........jejejeje!!!!!!!!

gatet ha dit...

cojins q facil es vei meu......

dúlia ha dit...

Jo crec que són pare i filla però pot ser siguen güelo i néta perquè la xiqueta és igual igual que sa mare o la mare és igual igual que la filla. Però està bé la idea d'Esther, podem endevinar on estan.

Anònim ha dit...

jajajajajaja........ alguns esteu equivocats.....

dúlia ha dit...

A vore si de tan fàcil ens deixeu sense saber qui és la parella. Perquè crec que la que vaig desencaminada sóc jo, que no tinc gens d'idea per a estes coses.

angeles ll. ha dit...

jo pense q es facilisim, dúlia crec q t'has confos de germana... ajajajaa

MADUIXANA ha dit...

BUENO EL HOME JO CREC QUE ES EL CASTANYERO ( pero en monyo ) I LA XIQUETA QUE EN UN PRINCIPI JO EM PENSABA QUE ERA LA SEUA FILLA TRINI, PERO...POT SER QUE SIGA UN ALTRA XIQUETA MOLT AMIGA I QUE ELS PARES SON MOLT AMICS DEL CASTANYERO I TRINI, PERQUE ESTIC RECORDANT UN COMENTARI QUE EN FEREN UN DIA, I NO SE PERQUE LA XIQUETA PODRÍA SER CARLA MORALES...... ¿NO EU SE? AIXINA QUE VA TRINI ENTRA I DIGUES ALGO..... QUE ENS TENS INTRIGATS, AJAJJAJAJAJJA I LA VERITAT ES QUE LA CARETA DE LA XIQUETA NO ES VEU MOL BE..... VA DIGAU ALGO......

jasmina ha dit...

Que sorpresa me emportat quan he entrat,jajajaja... Bueno m`ha fet molta gracia el que hem confundiu en Maria pq la meua xica no es pareix en res a mi. Ana pero dir que si el la Moralita jajaja.
En fi que som mon pare i jo i per als que volie saber on era, es en els canos al costat del riu Xuquer.

inma ha dit...

yo e estat ai en els canos, ya que els meus pares coneixien al iaio de la family

MADUIXANA ha dit...

EY COLLI JASMINA, PUES DE MENUDA NO CAL QUE DIGUES QUE AHI ESTAS MOL MES RUBIETA I DEMBLES LA TEUA NEBODA, AJAJJAJAJA MOL BO...... GRASIETES PER LES ACLARACIONS GUAPA

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.