dimecres, 7 de juliol del 2010

HUI ÉS EL DIA DE.......DAVID

Papi hui és un dia molt especial per a tu, i al igual que tu, el dia del meu aniversari em vas escriure una felicitació molt xula jo vull fer el mateix, amb l’ajuda de la mami clar.

Per a mi eres el millor pare que podria tindre, tu i jo passem moltes hores juntets ja que, desde que la mami treballa, les vesprades les passem els dos , fent un muntó de coses, disfrutant l’un de l’altre; fem la siesta, em dones el berenaret, anem a passetjar, juguem un ratet al baló , em dutxes i de vegades anem per sorpresa i arrepleguem a la mami, en fi papi que açò ja s´acava, i vull que sàpigues que quan comence a anar a la guarde trobaré molt en falta les nostres vesprades.

Papi tu eres molt faller i no sempre has segut un xuqueret però en el moment en que conegueres a la mami poc a poc anares convertint-te en xuqueret i a dia de hui eres un xuqueret 100%, d’això estem segurs ja que estàs en la falla com si fores faller de tota la vida.

Bueno papi nomes vull dir-te en nom meu i de la mami que et volem molt i que esperem que tingues un dia molt feliç i especial al nostre costat.

MOLTISSIMES FELICITATS PAPA!!!!!!

11 comentaris:

MADUIXANA ha dit...

MOLTES FELICITATS DAVID, EY COLLI QUIN REGAL MES BO ESTA FELICITACIO DE IKER, UF DE SEGUR QUE ALGUNA LLAGRIMETA HA PEGAT UNA VOLTETA PER ELS ULLS, PUES JO PUC DONAR FÈ QUE VAS MOL ORGULLOS PASEJANT PER L´AVENIDA.... BUENO MOLTES FELICITATS I MOLS BESSETS QUE TINGUES UN DIA FABULOS DE PART DE J.P., AÏDA I MEU

primo cassalla ha dit...

felicitats david. aixo vol dir que esta nit mengem tortà???
jejeje

JASMINA ha dit...

Carinyet moltissimes felicitats!!! i com be ha dit el nostre ninet eres un paraso i bon marit també ehhh!!! i com ja no queda res per dir,sols dir-te que no canvies mai.Un beset ben fort!!.

dúlia ha dit...

Felicitats pel teu aniversari. Que passes un dia molt complet acompanyat pel teu nano i la teua dona. I de pas, si vols dir-nos com quedàreu en el futbet... és que no m'he enterat de res.

INMA ha dit...

moltes fecitats

TRINI ha dit...

Moltissimes felicitats de la teua cunyaeta i el charli i com no de Maria .Ya ho celebrarem com toca ....

David (el cumpleanyero) ha dit...

Moltes gracies a tots, pero sobretot al meu xiquet i a la meu dona per el regal que m'han fet ja que no meu esperaba.Ha segut una felicitacio molt xula.
A la próxima reunio heu celebrarem.
Gracies.

gatet ha dit...

Moltes felicitats en el dia del teu aniversari,campió.....jejejeje

cristobal ha dit...

Moltes felicitats,David que sigues molt feliç amb el teus i que cumplisques molts junt als xuquerens.Espere que pronte es realitze lo que tu i yo tenim entre mans

ROSER ha dit...

DAVID MOLTÍSSIMES FELICITAS DE PART DELS TRES!!!!!!!
STARÀS CONTENT Q LA ROJA STÀ A LA FINAL!!!!!!!!!!!!
IKER MOLT XULI LA FELICITACIÓ DEL PAPI!!!!!

Martí ha dit...

Moltisimes felicitats David. ERes un campio i ha sigut un plaer coneixert en la falla. Com diu el escrit no has sigut de la xúquer sempre pero pareig que si, eres un tio xuquerisim. Felicitats

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.