dissabte, 1 d’agost del 2009

UNA DE COMIAT ESTIVAL


Vaja per davant que he intentat canviar-li el nom a la foto però crec que no ho he aconseguit. De qualsevol manera, només us escric per a dir-vos que hui comencen les meues vacances i que durant uns dies (quasi un mes si tot va bé) no podré connectar-me al blog. Per suposat no cal dir que estareu en els meus pensaments i que si en el meu viatge trobe un ordinador, no dubteu que intentaré enviar-vos una salutació. Espere que passeu un bon mes d'agost, tant si esteu de vacances com si no i fins d'ací un ratet (perquè el temps passa volant). Adéu blóguers xuquerers.

Per cert, la foto és de l'any passat. És un país anglés i el que es veu al fons és el castell que va eixir en la pel.lícula de "Los miserables". Una última pista: és un lloc on sempre plou i no és Londres.

6 comentaris:

MADUIXANA ha dit...

AY, MARE QUI ESTAGUERA ARA PER AHI EN ESTOS CALORS,BUENO JO PERSONALMENT NO CONECT I TAMPOC HE VIST LA PELICULA, PERO SEMBLA QUE ALGUN LLOC D´IRLANDA I NO ESTA MASA LLUNYA DE LONDRES.

encarni ha dit...

pues jo,en quede per els poblets espanyols però no sé quin podria ser.esteus per algun Maestrazgo?

encarni ha dit...

posdata: aunque no vaga eixit en la pel-licula de "los miserables"

encarni ha dit...

dulia digues algo ,ja que jo asoles no puc endivinaro.he volgut marexar un poc però no ma fet cas ningú ji,ji,ji.....

Anònim ha dit...

normal que ningu t'ha fet cas

encarni ha dit...

pues tú si que m'asfet cas,contestanme!!

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.