dilluns, 28 de juny del 2010

SAPS QUI SOC ??????


12 comentaris:

Carla Moralita ha dit...

aaaaaaaaaaaaaajajajajajajajajajajaja, jo si q. se qui es!!!!!!!!!!!

INMA ha dit...

jo tambe se qui es jejejejeje

Martí ha dit...

jajajajja i jo tambe se qui es. El seu germa no volía una bicicleta de carrera quand tenía uns 6 anys perque día que li feien mal als ous el silli. jjajajajajjajaaaa. Bo, si es la xiqueta que crec que es.

Mayte ha dit...

jajajajjaj, tant de temps diguentmeu , per favorrrrrrrrrrrrrrr, que algu ,li ho diga, ara que ix i ja voras com ni s´´entera,ajajajajajjaja

Marie ha dit...

El temps pasa per a tots,pero per al angelet!!!!de la foto parex que saxa parat en la carreta. Es una atra xuquereta que sapunta a tot,un beset molt fort guapetona.

MADUIXANA ha dit...

UF, JO NO TINC NINGUNA IDEA , PER FAVOR DONEU ALGUNA PISTETA JA QUE LA CONEGEU MOLS

Carla Moralita ha dit...

Colli Ana mes pistetes, mes pista que la foto no hi ha tu mirali ve la cara i vorás, q. esta clarisim!!!

marie ha dit...

una bona pista....de nou teu dic ana, es un angelet

morales ha dit...

ixes galtes son delataores....!!!!jo tame ho se!

MADUIXANA ha dit...

EY COLLI ESTIC MES PERDUDA QUE JO QUE SE, A MES JO NO SOC MOL FISONOMISTA I EMPARELLE EN QUI NO TOCA, JAJAJAJJAA EN EIXE ESPECTE SOC MOL MENTIROSA, JAJAJJAJA QUE LI TINC QUE FER, PUES LA VERITAT EN SEMBLEN DOS PERSONES D´AQUESTA FALLA PERO DE SEGUR QUE CLAVE LA PATA FINS AL MANEC COM SEMPRE. PERO BUENO VAIG A BANYARME, JO CREC QUE ES LA MEUA ANGELES, CREC!!!!

angeles llopis ha dit...

jejejejejej¡¡¡¡¡ jo tb crec q se qui es¡¡¡¡ si mayte ja ni m'enrecordava q tenies la foto¡¡¡
si javi les galtes hem delaten... aixi q si soc jo¡¡

Mayte ha dit...

tu veus angelilla que a tots li toca, aixo es el millor que no sabeu quant es....jjjjaajajajaja

pero bueno ja sabeu qeu en aquestes dates , tot afluixa, aixi que el SAPS QUI SOC?,descansa a l´´estiu i tornara a setembre,ok?

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.