dissabte, 30 d’agost del 2008

Ara men vaig jo....


Si si si ,com ho sentiu, ara men vaig jo DE VACANCES , mare meua em pensava que no aribaven mai i mira que aquest any ho he portat prou bé, bo he tingut algun que altre descans per força major , però mira l'estiu a la feina és molt dur, jeejejejejje i com no pareix que no aplegen mai , pero això ja s´ha acabat i hui a les 9.00 del mati hem despedix de tots vosaltres fins al 18 de setembre.

Aixo no vol dir que no hem deixe la feina feta , per que de moment tot el que se , es el que pose o intente posar açi per a que en tot moment estiguau al dia del que esta passant i hem disculpeu tambe per les coses que no vos hajen agradat o cregueu que deuriem de comentar , pero vosaltres tambe deurieu de pensar que aço es un HOBBI i que jo m´entretinc , passant les hores mortes e intentant que aço tinga una vidilla als messos de l´estiu , per que ja vec que poca ajuda tinc , aixo si , sempre agraint-li a la gent que sempre esta ahi , com Maduixana , per ser la primera feina que fa al dia i com no a la meua comare Rocio que entra sempre que pot, i com no al ultim comentarista que per poc de temps que porta açi ja s´ha fet un huequet al nostre espai de comentaristes xuquerets i promte sera un gran articulista carregat de noves idees com el SR.CUENCA,jweejjeejejje


Segur que hem deixe alguna coseta o algu per nomenar , pero vosaltrs penseu que aço s´ha acaba i açi una servidora semba de VACANCES i que no torne fins el 18 DE setembre , ara, aixo si ....


AMB LA FEINA FETA, aixo vol dir que he deixat algun que altre article per a que aneu entrant en boca al tema faller i mentres que els meus coleguilles hem tiren una maneta al coll o al blog, millor seria , aportant articles carregats de festa fallera e in.novacions...


VOSALTRES QUE OPINEU????????????


8 comentaris:

Anònim ha dit...

QUE SORT ,BO DESPRES COMENTARE ARA NO PUC

Anònim ha dit...

Mayte tot aplega, ara que a nosaltres ja se mos han acabat les vacances, començen les teues! espere que descanses amunto i avore si ara que ja s'ha acabat l'estiu la gent torna a conectar-se a la falla ( va per mi tambe jejeje) que ja tenim tots els actes molt prop.

Anònim ha dit...

Crec que eres molt plorona perquè el blog no s'ha ressentit en absolut (per la teua part parle) del parèntesi estival. Jo sempre que he entrat he vist coses noves, aixina és que el teu hobbi està molt ben portat. Disfruta de les teues vacances i no et preocupes pel blog que entre tots, cadascú aportant el seu granet d'arena, intentarem que no es note la teua absència. A passar-ho bé i fins prompte.

Anònim ha dit...

MAITE QUE EU PASES MOLT BE, PUES JA TEU HAS GUANYAT, COM NO CUANT TORNES JA ENS CONTARAS EL QUE AS FET, JAJAJAJA, PUES JO TAMBE AGARRES ESTA PRIMERA QUINCENA PERO EN QUEDE CONTROLANT LA FIRA JAJAJAJAJA. QUE DISFRUTES MOLT

rocio ha dit...

Cuenca estem a 1 de setembre a les 11 de la nit i encara no has pogut comentar?

Que descanses May, però de segur que mes d'un dia visitarà el blog¡¡¡

Maduixana que descanses tu tambe¡¡ El disabte vaig anar jo a la fira, han osat alguna cossa mes? jajaja

Anònim ha dit...

QUE ARA TEN VAS TU? PUES SI TU ESTAS SEMPRE DE VACANSES,BANDIDA..JEJEJE FESTES ASI,FESTES ALLA NO PARES,NO TEN PERTS UNA. ES EL QUE TOCA YO TAMBE HEM PERC LES MENYS POSIBLES. (la teua veina de la mar)

Anònim ha dit...

JO CREC QUE NO PUC FER DINGUN COMENTARI PERQUE MAITE, HI HA EU SABT TOT ...PERDON PER EL RETRAS ROCIO,,

Anònim ha dit...

Ai Maytetxu, que tingues bones vacanses i que les disfrutes a tope. Per altra part s´ha mantingut el interes en el blog durant tot el estiu, lo que ja es un éxit en mayúscules. I no pateixques que el blog está en bones mans, ja que els nostres contertulians (Maduixana, Cuenca, Dulia, Rocio ... i tots els demés, perdoneume per no nomenar a tots pero el p0roblema es d´espai no de memoria, ja que m´en recorde de tots)son millors que els de Maria Teres Campos i la AnoRosa. Ah Duli tinc un proyecte en ment que ja el comentaré.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.