diumenge, 25 de maig del 2008

SI NO POGUERES VINDRE A LA REUNIÓ DEL 23/05/08

Si este divendres no poguereu vindre, des d'este moment us advertisc que s'enterareu de la missa la meitat perquè em vaig fer de xarrar que em vaig unflar i no vaig estar molt atenta a la reunió. (No cal que em pegueu el puro que ja me'l pegà Dolores el divendres, però de bon rotllo ¿eh?). Que jo recorde es parlà dels següents temes:
1. Els nostres representants de Junta ens notificaren que encara no hi ha equip de raspall format, tampoc de bàsquet femení ni de futbet femení. Si algú vol apuntar-se a alguna d'estes coses, que els ho diguen a d'ells o ho deixeu caure ací al blog i jo ja us apunte. Perquè us he de dir que estem formant equip de futbet femení (no es rigueu, no, que ja hi ha 8 falles representades. A més, ja es riureu quan ens veieu jugar, això si us avisem del dia i hora). Repetixen que si algú vol portar alguna cosa per al museu faller (cartells de falles antics, llibrets de falles, trages, ninots...) s'adreceu també a ells.
2. Dolores comunica que dijous anàrem a buscar falleretes infantils però en ninguna de les dos cases que anàrem estaven, aixina que dilluns tornarem a anar i ja us direm com quedem.
3. Sant Joan es prepara per al dia 28 de juny. Milio ha de presentar el permís però no deu haver cap problema perquè es llig un esborrany (no sé si es diu aixina, vull dir un "borrador") enviat per l'ajuntament on especifica que tenim 3 dies per a proclamacions, aixina que gastarem un en la festa de sant Joan. També es diu ben claret que la nit de cap d'any està estrictament prohibit fer festa en qualsevol casal i que no es concedirà cap permís.
4. Estem mirant de fer la proclamació el dia 18 d'octubre. No s'ha donat com a data fixa però en principi serà eixe dia si als nostres representants els ve bé.
De la reunió ja no m'enterí de res però vull dir-vos que la colla d'esta setmana va traure entre 170 i 180 €, cosa que fa que queden de moment en segon lloc en el récord de recaudacions (açò ho dic en honor d'Abel que volia conseguir el nou récord i quasi ho aconseguiren). La pròxima setmana li toca a la colla de Dolores, Vero, Manolo, Carmen, Soni, Eva, MªJosé, Montse i Dúlia. Haurem d'estar a l'altura perquè estan fent-ho tots molt bé.
I ja està tot. M'acomiade desitjant-vos que passeu una bona setmana.

14 comentaris:

Anònim ha dit...

Sóc jo altra volta. No té res a vore en la reunió però volia dir que segons el marcador ja hem fet més de 70.000 visites al blog i això és símptoma de bona salut. Encara que és cert que la quarta part d'estes visites li les hem d'agrair a Maduixana, tampoc els altres ens hem de llevar el mèrit. Si seguim aixina d'ací poc estem celebrant les 100.000. Propose quan arribe el moment fer una festa. Besets Maduixana.

Mayte ha dit...

jo m´apunte Dulia, a al festa eixa de les 100.00 visites , pero tindrem que demanar tambe permis a al´ajuntament o sera d´estrangis????jejeejejejje

Mayte ha dit...

Aiii,per cert jo vaig fer tard a al reunio, i quant vaig aplegar ja s´havia acabat, que llastima ,bueno intentare la setmana que be estar a ahora si no ....,bueno menos mal Dulia que inclus no prestant atencio jo m´entrar de la reunio

Anònim ha dit...

MOLTES GRASIES DULIA, PRIMER QUE RES, PUES CREC QUE NO SOC LA QUE MES ENTRE NIA MOLTA GENT QUE LI FALTA UNA ESPENTETA, I NO MES EU TASTE VOREU.
BUENO DE SEGON AGRAIRTE COM SEMPRE LES TEUES ACLARASIONS SOBRE LES REUNIONS I CREC QUE ESTAN MOLT BE LES DATES DE SANT JOAN, LA PROCLAMASIO
I EN LO QUE SE REFERIX A LES FESTES DE CAP D´ANY EN ELS CASALS, NO SE SI AL FINAL SERA DE VERES EIXA PROHIBISIO PUES EN EL NOSTRE ES PROU DISCRETA LA FESTA, PERO EN EL CAU DE L´AVDA. ESPANYA MARE MEUA, CREC QUE LES SALES DE FESTA DE SEGUR QUE HAN NOTAT A FALTAR MOLTA GENT.

Anònim ha dit...

A SE ME OLVIDABA TAMBE MA PLUNTE A LA FESTA CUANT ARRIBEN A EIXA CANTITAT DE VISITES, QUE GUAY, JAJAJAJAJJA

Anònim ha dit...

BLAI COM QUEDAREU EL DISABTE, PUES CUANT VOS VAIG VORE ANAVEU EMPATATS....

rocio ha dit...

Tot perfecte Dulia, gracies¡

A vore si aquesta setmana tenim sort amb les infantil¡¡

Les del inserso no voleu fer un equipet de basket, jajaja

Eva ha dit...

Molt be Dulia!!! Estem al dia!!!
pero la competicio de basquet femeni ja s´ha jugat aquest dissabte, no?? perque jo vaig estar al pabello veguento.
Home a mi m´agrada molt jugar a basquet, jo si ens animem m´apunte...hi han mes voluntaries???
Vaa Rocio que tu tambe jugaves....

rocio ha dit...

Eva d'aixo fa mooootls anys¡¡¡
Ara ja no disposem de tots els dissabtes per anar a juguar, però si fora un campeonat que en una vesprada jugen tots, uns darrere altres , això ja es diferent.

Anònim ha dit...

No sé exactament si ja s'ha jugat o no ni si són tots el mateix dia, en el futbet m'han dit que sí, per això a mi em va bé, sinó tampoc podria, però us ho pregunte perquè a mi em paregué entendre que faltaven per apuntar-se però, no sé...

Eva ha dit...

SI ARA ES CELEBRA TOT EL MATEIX DIA, PERO EL BASQUET FEMENI ES VA FER AQUEST DISSABTE PASSAT, I CREC QUE ES FA UNA COMPETICIO I JA ESTA, PER TANT M´IMAGINE QUE HAURÀ DE SER PER A L´ANY QUE BE.. DIC JO...

Anònim ha dit...

NO VOLEM DEIXAR A LA RESTA DE COMISIONS EN LA MORAL BAIXETA PER EIXE MOTIU NO MOS PRESENTEM.
PUES TENIM MOLT BONA FORMA,JAJAJJAJAJAJAJJ COM ELS CONGITOS ALGUNES.....JAJJAAJJAJA

Anònim ha dit...

BUENO PERO LES DEL INSERSO PONER ANIMAR MORALMENT, EN CANVIT LES DEL PRE-PRE-INSERSO, TINDRIU QUE ESTAR MES ANIMAETES....EH....

Anònim ha dit...

hi ha campionat de futbet infantil?

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.