dilluns, 29 d’octubre del 2007

SAPS QUI SOC ????????


61 comentaris:

Anònim ha dit...

ey collo quin careto pareix una figureta de lladro,y collo qui es eixe,el fill de cuentame como paso?mare meua.pobret.

Anònim ha dit...

ey collo quin careto pareix una figureta de lladro,y collo qui es eixe,el fill de cuentame como paso?mare meua.pobret.

rocio ha dit...

Mayte tens un perill¡¡¡
jo no se qui es

Anònim ha dit...

jo no tinc ni idea de qui es pero quant es vega mes val q la mayte s,amague per que si a mi hem fica una foto de eixes caracteristiques,l,acasse per tot lo barrio indio!collo la tia com seu curra.

rocio ha dit...

jajaja Kike es de veres, jo tambe, jaja

Mayte ha dit...

NO VOS PUC DIR ENCARA QUI ES,ESPEREM QUE LES QUE ANAREM A LA DESPE DE ROSER PARLEN,TOES ELLES ESTAN COMPINXAES I TAMBE LA SEUA ESTIMADA,JA VOREU,JA
EL PROBLEMA ES QUE JO SOLS PORTABA LA CAMERA I LA TENIA AGUARDA I DESDE ENTONCES NOMES FAN QUE DIRME,PUBLICA LA FOTO....I AÇI ESTA

Mayte ha dit...

ROCIO HAS REBUT EL MEU CORREU???
NO PUC PUBLICAR EIXE ARTICLE,SI POTS TU,POSALO PER DEMA,VAL???

Mayte ha dit...

Per cert pregunteuliu a la Eva,ella va ser la que hem va fer memoria el divendres al cau,jajajajajajajaj

rojuel ha dit...

Jo tampoc se qui es, però vaya tela maytechu, tens un perill!! Be, ja mos direu qui es, estic intriga...

Anònim ha dit...

jo crec q si q se qui es, pot ser q siga el marit de la nostra fallera major , es a dir , el cubi???

Anònim ha dit...

jo crec que se qui es.Potser que siga el Cubi, l´home de Laura vostra fallera matjor?
Me pareix que si¡¡¡¡ per lo menos te tota la cara

Anònim ha dit...

JO SI QUE SE QUI ES, ES EL FRUFRI O SIGA EL CUBI!!!!!!!, QUIN MATOLL DE PEL QUE TENIA, ARA EL NASET DE PERIQUITET EL TE IGUAL. JAJA !HOLA CUQUITO!

elsa ha dit...

si,si moralita a ensertat es el Cubi quant era CUBITO....Pareixia bon xiquet i tot,ya ves com mos la pega...jejeje

Anònim ha dit...

ese kuvi ese kuvi ee.demamen la teua presencia en la wep perfavor.. jeje adeewwwww

Mayte ha dit...

El que pasa Rojuel es que meu posen a huevo eh....
Per que ja en diras tu que feia esta foto en marc incluit a la caseta de camp de Elsa,alli deixa per a l´ocasio,jejejejej
Ananrem a dinar el dia de la despe i la vaig vore per que Elsa meu va dior i no hem vaig poder resistir a gravarla,pero que sapiau que totes les que alli estaben estaben d´acord e inclus hem preguntaren per a quant eixiria a la web,eh.....

Si no que tambe li ho pregunten a Gemmeta...

rojuel ha dit...

Jajajaja, el cubi!! Que fort!!!

Anònim ha dit...

ey collons pobre cubi q fotut

Anònim ha dit...

Si senyors es el nostre amic el cubi, pero com be diu elsa quant encara era cubitet!!!El dia que estiguerem en la despedida de roser a la caseta de elsa y laura, la veguerem, i despres de riuremos bona cosa, dedidirem ferli un foto al marc per a publicarla en la web...

rocio ha dit...

uuuaauuu¡¡ pobret Cubi, com li feu aixo, mare meua quant es vega.

Mayte es la imatge?,sense text o titul... supose el que es pero dis-me algo.

morales ha dit...

Jajaja es el Cubi, la veritat es que ma costat un poquet perque les dents encara deuen ser les seues.

Esther ha dit...

No es burleu tant que tots tenim una foto de la que avergonyir-nos, i intenteu que la May no la trobe perquè si no ja sabeu lo que toca....jejeje!!!!
May molt encertat l´article, ara has de buscar més fotos de xuquerets aixina per a endevinar qui són.

Anònim ha dit...

a pos si fique yo una d e la mayte q tinc fortissima ho sabra la xuleta eixa,algo forta esta!!!!votacions qui vol que la fique?

morales ha dit...

ataca kike

Mayte ha dit...

ALE EL kIKE, QUE HUI NO TENS FEINA, LA RECETA DELS FULLATS DE POMA DONA PER AVUI NO CURRAR O K????
PER CERT AIXO DE LES FOTOS NO PARLEN NO PARLEM EH....

Mayte ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
morales ha dit...

jajaj, hi ha pike!!!

Anònim ha dit...

Maiteeee...maitee....eres un ciberperill.... a quina mal hora el donaren acces.... ajajjajaa...... tranquils que no falta molt pal seu cumple.... que jo tinc moooooltes fotos......

Mayte ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Esther ha dit...

UFFF!!!! açò s´està embrutant, eh???? tinc males ganes de que arriben els vostres aniversaris....jejeje!!!!!!!!

Mayte ha dit...

Ay Fornerrrr, tu tindras moltes fotos pero ara jo tambe se muntatges eh... no t´enrecordes uqe tu m´has ensenyat

Ah per cert, per al teu aniversari , ja vorem vorem LOBO FEROZ,jejejejejej

Anònim ha dit...

jo no vuic parlar molt per si acas,ja,ja,ja

Esther ha dit...

Ye el dia de la proclamació cuidadín en les fotos que després ens podem veure en el blog en una situació compromesa, eh????
Jo intentaré no fer-me fotos en gent habitual a escriure articles al blog, eh May?????

Mayte ha dit...

Eva quien calla OTORGA, ja saps.... Que tu tambe estabes a la caseta de ELSA i agusaes que ens vam riure,eh...
Açi ara la gent pareix que tinga poreta...

Mayte ha dit...

Kike,la sort que vas tindre es que el teu aniversari caigue en diumenge i el Forner estaba de viatge o algo per l´estil que la foto que ell hem va ensenyar,ojo...
NO CALIA QUE LI FERES NINGUN TIPO DE MUNTATGE

Anònim ha dit...

i a tot aço ,i el cubi?que diu,que pensa,no pensa dir res ,primo ataca que i paralos els peus a eixes q fan de tu lo que volen.

Anònim ha dit...

mayte estas amenaçantme ,mira que fique la foto!!!!!si la fique la flipes,a conque un diumenge deixos que pasabem tots junts en el piso de sabuelo d,eva en les palmeres,nom digues res,mals caretos!!!!!!

Anònim ha dit...

mayte tens rao jo en este article soc complice, jo he colaborat aguantant el marc per a que la pogueres fer, que la foto es casi tamany real no es penseu que es un marquet d´ixos de damunt la taula, ah mayte?

Anònim ha dit...

mare meua kike nom digues res!!!! tu tens fotos d´ixes per ahí, avore quin dia les porteu a la falla i les vorem, encara que no siga per publicarles...perque podran ferir la sensibilitat del espectador no???

Anònim ha dit...

xukerets i xukeretes este articul va ancaminat a ser lider en audencia.el kuvi vestit de comunionero,nomes li falta ke la gorra pa ser el capitan el varco jaja.aewwwww

Anònim ha dit...

Esque la foto es de martines eh?? esque te caché....

Anònim ha dit...

esteleta on estas??? que encara no ta vist burlarte??? a kike si, pero que raro que tu no hages dit res encara...

Anònim ha dit...

Eva estic asi a la espectativa de tot el que pasa es que me ficat a escriure pero mira si volia dir coses que al final no he dit res.El kike esta fent-me regirar tots els caixons de la casa per buscar alguna foto deixes que fan por.¡mare meua eva,lo millor es que callem com tu dius perque el asunt esta embrutant-se.¡jo estic cagà!¡fan tots una poreta!

Anònim ha dit...

Sols vos vuic dir una cosa, la vengansa sera terrible...com li feu aixo al meu xiquet, mira com esta que no vol ni escriure una contestacio!!!sen a anat al sofa i sols repetix fills de p.... tot el rato!

Anònim ha dit...

Per cert el que ha escrit el primer anomin no se qui es, pero m'agradaria voreli la cara..ell o ella si que sera una figureta de lladro, i este, ven guapo que era el meu xiquet de xicotet hasta ahi podriem aplegar...

Anònim ha dit...

laura tia no tenfades el primer anonim era jo,kike,ja ho se que no pareix una figureta de lladro,si vols ho deixem(com tu diries)TE CARETA DE PORCELANA!!!!pero vullgues com que no pareix una figureta de lladro!!!...........como una blanca azucena, lo mismito que un jazmin,mi ñiño va hacia la iglesia.......jajajajaajaja!!!

rocio ha dit...

Jo pensaba que el pereill el tenia la Mayte pero hi ha mes d'una perillosa, sou poc burlones¡¡¡
Blai clar que es el article que mes comentaris te, burlan-se del Cubi, elles les primeres.

elsa ha dit...

Aso mola poc!!!!Estic vinga la risa de vore com es pica la Laura,defenent al seu CUBITO.Pues el teu xiquet te que ser aixina pero en mes piguetes i mes mal.AH!!!i al CUBI dirli:COBARDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Cubi no fages cas de ningú que estas guapissim, fas careta de no haver trencat mai un plat...ahi tot de almirante ell vestit...

Anònim ha dit...

QUE VE QUE SEU PASSEU BURLANSE DE LES FOTOS REMENBERS AJENES, !!!!!QUI ES BURLA EL DIMONI LI FURGAAAAA....¡¡¡¡¡¡¡¡¡. CUQUITO WAPO!!!!!!!!!

Gemmeta ha dit...

EI!!!! Buenas!!!!

jajajajaja. Mayte ja era hora que publicares la foto eh?jajajaja

Bonissim....

Saps qui soc, es el article amb mes comentaris

Enhorabona Mayte!!!!!

Gemmeta ha dit...

El meu comentari, es el 50, jejeje

Esther ha dit...

May estic desitjant vore qui serà la pròxima víctima de l´espai "SAPS QUI SOC??", jejeje!!!!!
Ei Cubi, o Cubito com més t´agrade, tu no saps que hi ha un refrany que diu que qui riu l´últim riu millor.... pues ja ho saps tu el podràs vengar.

rojuel ha dit...

Jajajajaja, que pique!! Mola, mola... A vore qui és el pròxim o la pròxima, de segur que hi ha segona part, perqué és l'article que més ha triomfat, jajaja

Ai Cubi, no t'enfades home, tu busca fotos i envia-les al correu, que ja mos encarreguem nosaltres de penjar-les, ajajaja

Anònim ha dit...

Cubi estas ahi????? Va home deleitamos en un comentari del protagonista...

Anònim ha dit...

Huyyyy huyy..... "LOBO FEROZ".... aixo me sona... pero no pasa res, en ixes fotos n'hi han que estan mes forts encara que jo, pero proooooooooooou mes forts.... jojojojooooooooooooooooo....

Et recorde que primer vas tu Mai.... i ja me posat un avis en el mòvil i tot per a que no se me oblideeee...

Anònim ha dit...

El cubi pasa de vosatros...jejeje

Mayte ha dit...

TOT UN EXIT,AQUEST COMENTARI HA SEGUT TOT UN EXIT,jejejejej

Be Cubi,no t´en fades pero que sapies que la teua dona estaba sabedora de tot,el dia de la despedida de Roser,no vinge al dinar pero en el sopar li demanarem permis i no seu va pensar no.....

Espere que no agafes represalies contra mi, i ningun dels que han fet comentaris tampoc,per que el teu cosi Kike s´ha lluit eh..
ah con que dirte figuereta de lladro,aixo no te nom i damunt ho diu dos voltes que ques...

Mayte ha dit...

Gemmeta ves preparant eixe article que en vas comentar a la caseta de Elsa que tambe estara molt be i tindre colaboracio xuquerera,jejejejej

Per cert espere que promte ens deleites almenys amb una felicitacio o muntatge per les 30.000 visites , no????

Anònim ha dit...

Xiques, que en la careta de bon xiquet que te, no sabeu qui és? El "boy" de la Roser! Sí, xiques, sí, te un quadro amagat en la caseta d'algú que coneguem.... per a que no el vegen. Pero ahí a estat la Mayte "fotografa" que no amaga res! Je, je, je!!!!

Anònim ha dit...

VA FEM EL COMENTARI 60 Nº REDO.

Anònim ha dit...

OLA MARE MEUA KINA PERLETA JEJEJEJE KE KONO TASSS EN LA FOTO
JEJEJ ESTA CLAR KE ARA EN EL INVENT DEL INTERNET NO ET POTS FIAR DE NINGU JEJEJE ARA TA TOKAT A TU XO ALGUN DIA LI TOKADRA A KUAL SE BOL ALTRE JEJEJ BE XIK DIRTE KE ESTAS SUPER WAPIXIM

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.