dilluns, 1 d’octubre del 2007

D ´ ALCORCON AL " BARRIO INDIO "

17 comentaris:

Mayte ha dit...

jejejejejejejejjejejeje
jajajajajajajajjaja
AÇO ES UNA MOSTRA DE LA XARANGUETA PEL BARRIO INDIO

Anònim ha dit...

Menuda marxa duieu... ¿Com es queda? Supose que molt be no? Ara que tinguereu doble pasacarrer, deguereu acabar baldaes....
Estes falles quan volgam fer algún pasacarrer extra, ja sabem a qui llogar ¿no? "A la nostra FALLERA MAJOR, que anava conduint i posant música a la gent, masa actes per acudir ¿no LAURA?.

Anònim ha dit...

Va ser molt divertit, la veritat, ens riguerem molt, ah mayte?

rocio ha dit...

jajaja
anaveu un poc tombades per a ser el principi de la vespra.
Mayte ja mos podem fer un idea de la que montareu.
Sou poc bones¡¡¡

rojuel ha dit...

Per fi ho he pogut vore, ahir no hi hagué manera...

Jajajaja, que marxa!! S'ho monteu molt be

Xuso ha dit...

sense paraules... esteu fetes unes artistes!!!!

jajajajajajaja

Esther ha dit...

Eh!!!! que jo encara no he pogut voreu!!!!! que has penjat May???Jo vull voreu, que li passa a esta pàgina??????

Mayte ha dit...

JEEJEJEJEJE,PRDONEU PERO NO SDE EL QUE VAIG FER,HO SENC

Esther ha dit...

Bueno pues per lo menos conta-mos el que volies que vegerem, no????

Anònim ha dit...

Che que guay va estar el primer pasacarrer...de risa!
Vanessa en toca a mi dur el cotxe perque vaig ser un poc bocas i li vaig dir a Elsa que jo el diria i s'ho agarra al peu de la lletra...ara era de les poques que podia conduir jajajaja

elsa ha dit...

Hola a tots!!!collo mla poc,que reartistes que estem fetes i la Roser que...vinga el sapateao,mira que nos riguerem!!!!

Mayte ha dit...

Hay Elsa ara falta lo millor,proxim article que sera??????
Els millors balls de la nit o com millor diro,la millor marxa es la de les amigues,dema en primicia apareixera al blog xuquerer,jejejejje

Esther ha dit...

Tia May, estic súper intrigà, on mos grabares i que estàbem fent????

Anònim ha dit...

ESther hi han lagunes???o son lagos sancers?ja, ja,

Esther ha dit...

Jo pensava que m´enrecrodava de tot, o no????´ m´esteu acollonant.

elsa ha dit...

pues esta clar Esther que de tot no t'anrecordes,ni jo tampoc

Esther ha dit...

per fi he pogut vore el vídeo, està molt bé !!!!!!!

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.