dissabte, 19 de maig del 2007

OPERACIÓ TARJETÓ ¡¡¡


Ací esta una ex i futura xuquereta, Eva Serrano, fallera des que va naixer i festera com la que més, i ara apunt de donar un gran pas en la seva vida.

El dissabte ens va reunir a totes les amigues de sempre per a donar-nos el tarjetó, i clar, que millor que fent un soparet, i a on millo? que a la Fi de la fam, d'on la nostra amiga Estela porta al cap davant.



Recordarem anècdotes de quant erem menudes, contarem aventuretes de l'infancia i com no, del tema faller, la nostra colla " La Colla Biberó".

Quants anys han passat i ens hem rist i em ballat, esmorçat, dinat.... al cau faller, i ara pareix que ens hem fet majors.



Bé, a tot açò que no sen's olblide que " LA EVA SE MOS CASA!!!"

Acabadetes de sopar continuarem la festeta anarem a la GO,

Allí no erem de les mes majors, ja que alli ens trobarem amb la sorpresa de la colla de LA TAULA REDONA; Pelayo, Parrell, Meraldo, Esteve, Paco, Manolo, Ramon.... i en els seus respectius.


Seguirem la marxeta, i anarem al keeper's, on estava el resto de la quadrilla (Rociito-Roja)







CONTINUARÀ.........

Article publicat per Mayte

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt bo Mayte, la veritat es que mos heu pasarem molt be, ja feina temps per no dir anys que no es reuniem (molt mal per part de totes), espere que no siga la ultima volta y ens tornem a reunir encara que siga per a donar un altre tarjeto...
Ara ja encara ens queda la despedida y la boda, segur que disfrutarem totes juntes.

Gemmeta ha dit...

Molt bo Mayte!!
Jo també hem vaig trobar amb la sorpresa dels de la taula redona a la Go!! jejeje.

Varem estar parlant en l'avenida, no?

Pues a keepers, jo ja no vaig arribar, estava super cansa que el divendres ja en férem prou. jejejejeje.

Eva, enhorabona per el teu enllaç!!
A vore, si mayte te raó i tornes a ser una xuquereta.

rocio ha dit...

Agraïm a Mayte el seu reportatge i article, esperem els altres..

Jo com sempre tenia mes d’un compromís i vaig tindre que acudir desprès. Ara que ens em reunit una vegada podem fer-ho mes...

Eva, no te fiques nerviosa que tot anirà de luxe¡¡¡

Eva ha dit...

Yeeeee!!!!!Jo soc nova per asi!!!! Pero per poc de temps, eh! Feu-me lloc que ja torne!
Mayte molt xulo l ´article!!! Moltes gracies!!!!

Graces Gemma!!!

Bueno, el soparet sols va ser un previ per a lo que ve!!! Anem a trencar a la despedida!I despres a la boda ho rematem!!
No estic gens nerviosa!!!de moment vamos!!!
Ah! i no dubteu que a partir de ara anema quedar mes a sovint, ja m´encarregaré joooo!!!

Moltes gracies AMIGUES!

San-vala ha dit...

Jo tambè vaig a la boda, jejejejejejejeje

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.