divendres, 4 de maig del 2007

Hui ja es Divendres!!!!

Tinc ganes d’escriure algo, realment no se que contar però quan et fiques a escriure solen eixir les lletres assoles, lo millor es ficar-te al word i començar a escriure no saps açò en que pot acabar, comences a enrotllar-te i van eixint coses improvisades i això es lo millor.

Hui es divendres, tenim reunió.

Com tots els divendres, hem anat de dinaret de feina els meus companys i jo a la Fi de la Fam, ja es una tradició, allí com tots sabeu, treballa Estela i Elsa, quan ens hem vist, lo primer que ens hem dit, esta nit, reunió eh??? i que fem després, eixim? i les dos, si, no? Clar, clar, i Elsa hem diu, si que Hector hui també s'apunta, Va que al final farem colla per als divendres.

Normalment els divendres de reunió, solíem anar a sopar, i estar un rato al cau, però aquest any, no, hem agafat per costum eixir la Elsa i jo amb uns amics que hem fet aquestes falles en el cau.

Elsa hem diu, quina marcha hem agafat, no? I li conteste, pues sí, a vorem que es el que fem quant vinga l’estiu i no es facen les reunions, ho tirarem de menys, el estar al cau en els amics de la falla, eixir un ratet després de les reunions, totes aquestes coses….

I ella hem contesta, no passa rés, podem quedar igual… jejeje.

Pues sí Elsa, perquè no, quedar de ves en quan en els amics de falla, ja se que no som amics de quadrilla, però també se que heu passem molt, però que molt bé, quan ens ajuntem.

Juan a vore si tu també el fas l’animo, que portes una temporaeta que desapareixes del cau i ni el despedixes, ok?

I Carla va que ja et queda poc per acabar amb les clases dels dissabtes, que jo també tinc ganes, jejejee, Ànim.

I que dir per a Blai, Marcos i Hector: “Que al final sereu vosaltres, els que ens embotinaran per a eixir, de fet ja heu feu” jejeje.

I per a la resta de fallers, que no s’apunten en nosaltres, però que si que fan les seues partidetes al truc i el cubateo al cau, no direu que no tirareu de menys les reunions aquest estiu, eh???


Xiquets, esta nit ens vegem!!!

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Ola! a tota la gentola primer ke res.be a arrivat el divendres i uns diun ke els estan anredrant pa anar kipers pero no diuen ke no i se dixen arredrar jejeje i tots en kipers,i alguns mits piripis eee gem.. jeje es brona.nose lo ke pasa pero durant tota la semana li tink moltisimes ganes de ke arrive divendress, este estiu voren ke fem perke eu tirarem de menos per lo menos yo segur.

Anònim ha dit...

ahir no vaig poder anar a la reunio (que llastima) estic un poc xungeta i en vaig pedre el que pasa en fi....algu m'ho contara.
Ara la colleta esta del kepppers ana o ke?tindre que apuntar-me jo tambe que s'ho pase-ho molt be eh!!!

Anònim ha dit...

hola

elsa ha dit...

si que tirarem de menos els divendres en estiu,pero aixo te solusio i mes per a nosaltres que sempre estem apunt,eh Gema?tot sarregla en una tocaeta de telefon.va xiquets de colla dels divendres,ja queda menos per al proxim....

Anònim ha dit...

mira Gemeta jo aniria pero la meua companyia sempre te algo que fer,mosatros començem jugant a cartes i quant ens donem conter ja es l¨´hora de dormir....intentare animarlos per la proxima eixideta

rocio ha dit...

Jo crec que si que les tirarem de menys, enguany que estem en raja, jo aquest divendres no vaig poder anar per estar de viatge i tinc ganes que vingua la pròxima per veure a la gent.....

Anònim ha dit...

ola xiks per primer dirbos ke tik ja pensant en el divendres i tem en dimats xo ja tink janes de anar al keepers ..... jejej bo este divendres jo ma punte pa ixir jeje com latre dia aixo si depen de com transcurisca la semanet
xo si ke ixire bo tambe ke en el estiuet podem ke dar eee aixina xarrar fer tertuliea festeta ba pos bos dixe ke men tink ke anar

Gemmeta ha dit...

Mira, a Hector també l'hi agradat!!
Si la setmana passà, quan hem digueren de eixir, vaig pensar i colli.., hui es dimecres i ja va això!!
Pues hui que es dimarts.
NO HEM DIGUES RES!!!! jejejejejejeje.

Anim que la setmana ja s'acaba i ja esta a hi el divendres!!!

elsa ha dit...

No se el que pasa pero cada volta tenim mes ganes de que arriba el divendres,per que sera?I damunt la cuadrilla va aumentat,aso dels divendres promet...tindrien que hi haure mes al llarg de la samana,encara que alguns no aguantarien...Tens rao Gema ja es dmats i no queda res pa reunir-nos,jejejeje

Anònim ha dit...

Ola!! Nomes falten 2 dies per al divendres i ya estik dessesperat..i al comentari de la meua amiga elsa: tens tota la rao del mon no "aguantariess" jejejej.GRASIES A LA WEP LA SEMANA ES FA UN POK MES CURTA

Gemmeta ha dit...

Buenas, hui he estat super lia a la oficina i no he pogut ni pegar una llegida ràpida.....
Estic mirant que esteu esperant el divendres, ehh???
Pues ja no falta res, esta setmana s'ha fet super curta.
Anim, que ja tinc ganes de vorevos a tots.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.