divendres, 27 de maig del 2011

HA ARRIBAT L'HORA DEL BÀSQUET

Bon dia xuqueretes,


Només recordar-vos que, un any més, ha arribat el moment de jugar el campionat de bàsquet femení que organitza la JLF de Sueca, i que, com no, estem inscrites. Enguany, de nou, es celebrarà en 2 dies diferents, concretament els propers 28 de maig i 3 de juny, i serà a l'estadi municipal.


El primer dissabte, és a dir demà, es jugaràn dos "lliguetes" de forma paralel·la, passant a la fase final, que es jugarà el dissabte 3 de juny, els 2 primers equips de cada grup.


Com be sabeu tota ajuda és poca i des d'ací fem una crida a totes les xuqueretes, podeu vidre totes aquelles que vulgueu a defensar el títol, o en el seu defecte, a a nimar el nostre equip. La competició s'iniciarà a les 8 del matí i s'ha d'estar a l'estadi 5 minuts abans de cada partit.


Des d'ací desitgem molta sort a les nostres representans i esperem, que a banda de que guanyen o no, ho passen d'allò més be, fetn falla. Ànim!!

5 comentaris:

MADUIXANA ha dit...

REBOTONA JO QUE NO FALLE MAI, ALE ENGUANY EU SENC MOLT PERO NO PODRE ANAR A VOREVOS NI ANIMAR TAMPOC, TINC BODA A MES PER EL MATI TAMBE..... PERO VOS DESITGE MOLTA SORT I MOLT D'ANIMO. A VORE SI PASEU A LA FINAL I LA PROXIMA SETMANA SI QUE VAIG.... ANIMO XUQUERETESSSSSSSSSS

MADUIXANA ha dit...

BUENO TINC UNA PREGUNTA ¿AL FINAL LA XUQUER TE REPRESENTACIÓ EN EL BASQUET O NO? EU PREGUNTE PERQUE HE LLEGIT UNA NOTA QUE NIA EN L'ARTICLE DE "SAPS QUI SOC"..... SI LA RESPOSTA ES QUE SI MOLT D'ANIMO A LES NOSTRES REPRESENTANS I LA RESPOSTA ES NO.... RECOLLI QUINA ALEGREIA S'HAN DURAN LA RESTA DE COMISIONS PUES ESTABEN ENTRENANSE I TOT, QUE JO LES HE VIST

dúlia ha dit...

Jo també m'he quedat sorpresa perquè parlí amb Fanny i ja havien comunicat que no participàvem però igual després han canviat d'idea. Que jo sàpia, no anàvem. Si algú ho sap cert, per favor que ho aclarisca hui, divendres, abans que demà matinege algú i la Xúquer no participe.

fanny ha dit...

ai dulia i maduixa pareix que sigau d'una altra falla,pero que no sabeu que la falla xuquer es pensat i fet?al final i consegui a gent i si que ens anem a presntar,van totes les cadetes i jo.aixi que perfavor vingau a animarmos.

MADUIXANA ha dit...

FANNY ERES LA MIJOR, EU PARTICIPAT DE TRES PARTITS UN GUANYAT CONTRA LA CHE I ELS ALTRES PERDUTS, UNA DE LES REPRESENTANTS LESIONÀ COM SEMPRE NIA ALGUNA QUE SON FERIDES DE GUERRA PERO AHI EM TINGUT UNES GRANS REPRESENTANS GRASIES XUQUERETESSSSSSSSSSS

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.