dilluns, 26 de novembre del 2007

SAPS QUI SOC ??????




34 comentaris:

Anònim ha dit...

jajaja q graciosa y q rulleta¡¡¡ es la nostra fallera major¡¡ ay laura en la de bebe et sembles molt al teu germà¡¡bueno quan podem anar a escuadrinyarte els trajes???on eu tens ficat??

morales ha dit...

Al tra edició del Saps qui soc? La Mayte està imparable, jo també crec que es Laura

rojuel ha dit...

Jjajaja, que gracia!!! És possible que siga Laura, però no estic segura...

Com açò del "saps qui soc" va tenir tant d'èxit la May va decidir que en fariem un cada més, jajaja, que peligro maytechu!!!

rocio ha dit...

jo crec que si que es Laura, això es vengança del Cubi, no? o qui es el ganxo, Elsa?
Mare meua, teniu un pèrill. A ca ma mare per si de cas no vindra ninguna de vosaltres, jajajajaja

Anònim ha dit...

Es la Fallera Mayor!!!!!! ara no el riuras tant... Laureta, ara li toca al Cubi. ja ja..

Anònim ha dit...

yo tambe crek ke es la señora Laura Esteve Lorente la nostra fallera major.ke xula ke esta ella de comunionera...
ki sera la procsima victima dels saps ki sok?aso es cosa de maite.adewww??

Anònim ha dit...

Claro que si no hi ha dubte!!! La veritat es que te rao angeles en la de bebe et sembles molt Andres!!!
Be, pero no ha segut molt mala Mayte en les fotos...

Anònim ha dit...

No dubteu xiquets!,es la meua prim.

Anònim ha dit...

No dubteu xiquets!,es la meua prim.

Esther ha dit...

Jejeje!!!!!Laura has tingut sorteta de la foto que t´han posat, li vaig a dir a la meua amiga Elsa que està ablanint-se molt, jo pensava que rebuscaria més pels calaixos i trobaria la gran foto, però una altra vegada serà....... Igual el pròxim "Saps qui sóc? s´haurà de titular "Saps qui som?, no May!!!!!?????

Anònim ha dit...

QUE FORT, ESTARA SOFOCA LA TIA PIJA,LALTRE DIA VEN QUE ES RIA DEL POBRE CUBI PERO HUI NO ES RIURA NO,
PERO EIXE TRAJE DE COMUNIO(PER CERT,UN POQUET HORTERA)QUE ES DE CHANEL O DE VICTORIO Y LUCCINO,QUE DIUS PIJA FES ACTE DE PRESENCIA!!!!

rocio ha dit...

i collo Kike¡¡¡ si arriben a pillar una foto teua vas a flipar¡¡

Anònim ha dit...

Si xiquets soc jo!!!ascolta kike a tu cuan t'agarre vas a flipar, vaig a buscar fotos teues per tots els puestos apreparat...jejejeje!!!
Per cert estic graciosa eh!

rojuel ha dit...

I collo Kike, com te ralles!! Ves en cuidaet no pillen ninguna foto teua, jajajaa

Anònim ha dit...

NO ES PENSAREU QUE HEM FEU POR VERITAT,MIRA COM TREMOLE,JAJAJAJAJAJA!!!!!!!SI FIQUE JO FOTOS SI QUE FLIPAREU CHULETES!POS TINC UNA DE FA 10 ANYS EN NOCHEVIEJA EN CA LA ESTELA QUE SI ES VEGUEREU,VA QUI VOL QUE LA FIQUE,ENVIA SI O NO AL 55656.

morales ha dit...

si 55656.
A per elles Kique!!!

rocio ha dit...

Alla Paz¡¡¡

rojuel ha dit...

Ye guaiet,a mi no em fas por, jajaja, jo no estava eixa nochevieja, per lo tant:

si al 55656

morales ha dit...

A este pas el saps qui soc es va a convertir en l'amenasa de Kike, jejeje. si 55656

Anònim ha dit...

YA LA VERITAT ES QUE ESTIC PLANTEJANME CLAVARME EN ESTOS LIOS.

elsa ha dit...

si 55656.Kike sigues valent i posales,que totes ixes flipen

Anònim ha dit...

qui sera el proximmmmm???????

Tots teniu papeletes,jejejejej

morales ha dit...

Avore si eres tu Mayte, que qui juga en foc es crema....

Anònim ha dit...

ay mare espere que no,pero tot potser,aixi que...

La veritat es que poc a poc aneu a eixir tots,ja estic buscan "complices",jejejejej
La ROcio te por de que vaja a casa de sa mare,per que ????

Anònim ha dit...

Esta piji ara no parla molt,eh....
Abvore si tanta fallera major tanta fallera major i encara no es decideix a ESCRIURENS EN ALGUN ARTICLE AL BOLG,jejejeje
Laura eres tu,ehhhh,ja saps

Anònim ha dit...

Jeeee que jo no he dit res!!! estic un poc lia en lo dels trajes Mayte pero bueno a l'altra a vore si m'ansenye a posar article eh!!

Anònim ha dit...

ROCIO DINS DE LA BAÑERA FENT NONO A UN NINO.....EH ROCIO TE SONA?

rocio ha dit...

Si però ahi ja soc majoreta, segur que em coneixen. Jo tambe en tinc teues de campament que erem menudes i estabes gordita, però prou... Te sonen?
Però millor traguem draps bruts de MAyte, Esther, Elsa.... totes les que han mogut açò i mos riurem de elles¡¡

elsa ha dit...

yeeee!tranquileta que jo soc un alma inocent,jo he fet lo que man manat....

Anònim ha dit...

INOCENT, VA QUE A TU TAMBE TAGRA EL LIO,SEMPRE ESTAS CLAVA.....

elsa ha dit...

kike que tu tambe cauras.....

Anònim ha dit...

Mal perill teniu, millor dit.. te la Maite... pero això no es res pa lo que te que vindre....

Per cert kike tu tan simpatic com sempre.. asprona... (ho fara l'edat?)....

Mayte ha dit...

Si Forni forni,estos no saben a on san clavat i esta Kike esta fent-se uelo uelo,mare de deu quant tingua certa edat no vuic imaginarmeu,li diran EL UELO ENRIQUITO,jejejejejej

Ay Kike Kike que qui jua en foc es crema,apreparat....

Mayte ha dit...

Rocio que pasa....aixo de que ella eres majoreta que vol dir????
Es que vols que triem alguna de les fotos de mes menuda o k???,jejejejejej

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.