dimarts, 20 de novembre del 2007

EL DIA UNIVERSAL DE LA INFANCIA



Es molt bonic celebrar aquest dia internacional, però molts de nosaltres no ens em llegit els articles per poder comprendre el significat per a celebrar aquest dia i aixì poder explicar-ho de forma adecuada als mes menuts.
Com a recordatori destaquem quins son els drets dels menuts i citem el breu resum que proporciona Unicef

“Los derechos humanos básicos que disfrutan los niños y niñas en el mundo son los siguientes: el derecho a la supervivencia; al desarrollo pleno; a la protección contra influencias peligrosas, los malos tratos y la explotación; y a la plena participación en la vida familiar, cultural y social. Los cuatro principios fundamentales de la Convención son la no discriminación; la dedicación al interés superior del niño; el derecho a la vida, la supervivencia y desarrollo; y el respeto por los puntos de vista del niño. Todos los derechos que se definen en la Convención son inherentes a la dignidad humana y el desarrollo armonioso de todos los niños y niñas. La Convención protege los derechos de la niñez al estipular pautas en materia de atención de la salud, la educación y la prestación de servicios jurídicos, civiles y sociales.”


¡¡¡PER A TOTS ELS XIQUETS/ES FELICITATS¡¡¡

mmmmmmmmm

12 comentaris:

morales ha dit...

Molt be Rocio, ja tirevem de menys un article teu. Feliçiatats per als mes menuts.
Es curios que este día coincidixca en l'aniversari de la mort d'un personatge que va fer que molts dels major de ara, tingueren una infancia un poc dura.jejeje, Les meues ueles me maten si me senten parlar mal d'ell.

Anònim ha dit...

Colli Rocio,açò va adquirint un nivell cultural considerable,eh????
La veritat es que no tenia ni idea que hui es celebraba aquest dia, felicitats a tots els nanos!!!!
per cert Rocio, et vec molt maternal, no voldra dir açò res,no???

Gemmeta ha dit...

Jejejeje, Eva molt bo, va Rocio contamoseu...

La veritat es que jo tampoc tenia ni idea de que hui era el dia del xiquet.

Felicitats Peques!!!!

rocio ha dit...

la veritat es que el cos no meu demana, em demana fer el paper de tia, però tot vindrà... Eva estic en el mateix punt que tu¡¡¡ jajaja

rocio ha dit...

Morales tens molta rao¡

Xuso ha dit...

Instincte maternal, Rocio???

jo crec que si!!!!

Anònim ha dit...

Bueno Rocio en el mateix punt, en el mateix punt no!!! Tu me portes 1poc de ventaja,eh.... Algun dia parlarem d´un Alvarito o d´una Rociíto, qui sap??

rojuel ha dit...

Be, jo tampoc sabia que era el dia dels xiquets, ENHORABONA A TOTS!!

Rociooooo!!!! Ara de bateig ¿¿?? Ja hem acabat en les bodes, jajaja

rocio ha dit...

mira tots quin comboi quant es per al altres¡¡¡¡jajaja

No es que tindre un nano estigua descartat, pero pense viatjar o algun altre capritxo abans, que els nanos son un gasto, i despres es tot per a ells.
Eva si que es de veres que el porte ventaja en quant a convivencia, però.... aixo no te res a vore. En ma casa ja hi han nanos i en ta casa no¡¡¡¡
Esther te molaria ser tia, jajaja

Anònim ha dit...

Tens rao Rocio, jo tambe vuic disfrutar a tope abans de tindre un nano, mare meua jo no en vec encara preparà....Jo ja tinc dos nebodetes de la part de Toni,eH!!! Paula i Luna.
Ah! la meua germana encantada de la vida, segur!!!!
Pero antes de mare vuic ser padrina de boda...( eh! Esther!)

Mayte ha dit...

ayyyy ,mare que romanceres que sou,pues aixo te que vindre a cadascun quant li toque mentres a disfrutar del momnet,jejejejej
Rocio jo tambe tinc a 5 nebots que per cert estan a les fotos d´aquets article i que vols que et diga hi ha momnets per a tot.

Eva jo tambe vuic ananr a eixa boda....

rojuel ha dit...

Per cert, eixos de les ultimes fotos de xiquets ja tenen poc, no? jajajaja, grandassos! que be s'ho passareu, jajaja

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.