dimecres, 21 de novembre del 2007

COL.LABORACIO DE XIMO

Sols va fer falta un simple comentari per a que un gran amic i faller de la falla del Portal ens dedicara un article per a nosaltres.
Rodabars, Fep, Jonathan... estan començant una nova experiència que es la creació del blog del Portal, esperem que tingueu moltes visites, i no dubteu de la nostra participació i col·laboració.



Moltes gracies Ximo

Dit i fet…..

Allà vas cabàs,atenguent a la demanda feta per la meua amiga Rocio,amb ànim de saludar-vos a tots els fallers de la falla Xuquer i aprofitant que no se que em passa que estic ultimament “prolific” per a escriure,aci estic per dedicar-vos unes linees.

Per al que no em conega i ja que el més educat és presentar-se: Sóc Ximo “unrodabars”,el meu nick com podeu vore és una declaració d’intencions però res més lluny de la realitat,sóc seriós,seriós.

Que contar-vos amics,doncs que els ultims messos he conegut a quatre falleres i un faller de la vostra comissió que valen molt,que s’han implicat en aquell barco d’agermanats i l’han portat a port, en companya d’altres mariners que en aquest càs no bebien ron si no……si això que esteu pensant tots: “aigua de cullera”.

Clar coneguent mitjançant esta festa gent de tantes i tantes falles,m’en he adona’t que colló, compartint experiencia en altres fallers d’altres falles es pot traure benefici per a un mateix i per a la seua comissió.

Que tots no tenim la mateixa forma de vore les coses,que a altres falles es respira un ambient molt bó(la Xuquer m’ha donat eixa impresió) i que la joventut ve pegant fort a la Sueca fallera.
Un gust com deia l’altre dia al blog dels meus amics de Cervantes poder relacionar-mos pel mig de la red en altres falles,un gust poder coneixer después eixa gent “in person” i un gust viure dia a dia la falla 365 dies a l’any gracies a blogs com aquest.

En fi que estic content…..content de tindre amics a quasi totes les falles de Sueca i content d’haver conegut a eixes quatre falleres i un faller per als que va dedicat açò.

Per a vosaltres amics : Elsa,Rocio ,Gemmeta,Rojuel i a Juanet,recordeu encara ens en queda una i …..espere que no siga l’ultima.

unrodabars

13 comentaris:

Xuso ha dit...

Este rodabars ja te unes tables fent articles que dona goig!!!

I.. quanta rao tens al parlar dels amics de la Xuquer, com molt be dius a l'article!!!!!

elsa ha dit...

Moltes gracies per participar en el nostre blog,saps que quant vuigues pots repetir.Pero lo que diu Xuso es de veres,estas fet una màqina en aso dels articles.Ja sabeu que sereu tots ben rebuts asi,al cau de la Xuquer.
Ay mare estes falles,les visites aniran que trinaran...jejejej

rojuel ha dit...

Moltes gràcies, rodabars, per participar al nostre blog, ahir estava jo pensant que igual ens tenies un poquet de mania o algo, havies participat a tots menys al de la Xuquer, jajaj, ja veig que no. Espere que siga el primer, no l'únic.

Els sentiment és mutuo, Ximo, i és cert hem conegut grans persones i grans fallers, jo també estic contenta

rocio ha dit...

jajaja Xuso tens de cada comentari de iaio....es brometa.

Elsa tindrem que començar prou dies abans per poder visitar-los a tots, jajaja prepareu-se que dia 14 o 15 de Març ja comencem a visitar¡¡¡¡

Rojuel ja tens el trage apunt, que ja estem en dissabte i mos en anem de bodorrio¡¡¡

Ximo gracies de nou, però hi ha dies que aquest blog els comentaris son escassos per que molta gent no te fàcil accés a Internet, quasi segur que al llarg de la setmana el saludaràn mes xuquerets.

Anònim ha dit...

Hola a tots!! I molt especialment al nostre amic Ximo per colaborar al nostre blog.Jo no tinc el plaer de coneixert pero de segur que a partir d´aquestes falles ja no podre dir el mateix.
Rocio aneu aspaiet en els visites als casals que l´ultima rodà va ser perillosa, no??? Rojuel i Elsa per vosaltres també va, eh!!!!

rocio ha dit...

Mare meua... el dia de la repartida de les plaques, jajaja
ixa nit va ser molt bona

Anònim ha dit...

A la próxima rodà per els casals que ja será en falles m´imagine, jo m´apunte, mes que res per controlarvos que no vos pase res sabeu?ja,ja,ja

rojuel ha dit...

Jajajaja, si si, les visites als caus ajenos son perilloses, jajaja, menos mal que vindràs Eva, per controlar-mos, jajaja

Si Rose, ja tinc el traje a punt, l'he arreplegat hui, per fi, menuda història, ja te conte

Gemmeta ha dit...

Rodabars, moltes gracies per la teua participació al nostre blog.
Espere que aquest article no siga el ultim
D'ací poc ens reunirem de nou, que ja tinc ganetes, jejeje

I NO SERÀ LA ULTIMA!!!!!!

Anim, que ja ens queda menys per fer volta per els caus...uffff!!!!

Anònim ha dit...

ola rodabars!! molt bon article,yo tame concidisk en tu enke nia ke estar les 365 dies de lany units i ben comunicats i te ke ser aixina com tu dius la joventut te ke pegar fort en les falles de sueca.
adewww!!!

San-vala ha dit...

Home home!!!!!! el meu novio bloger, dixant articles per ahí. Ja fas com un que jo conec, el deixem a càrrec del blog de la falla, reparteixes la feina i escrius en un altre, jejejejejejeje

En la teua línea l'article, molt emotiu i alavant a cinc gran fallers de la Xúquer, part important per a la conslidació de la festa d'Agermanats...

¿a que enganxa açò d'escriure articles?

Mayte ha dit...

SENSE DUBTE QUE SON 5 FALLERS INSUPERABLES A LA MEUA COMISSIO

ANIM EN EL VOSTRE BLOG,AÇO ENGANXA,JRJJ¡

rocio ha dit...

San Vala mira si enganxa que ja te nom l'enfermetat, no? usted sr. San Vala tiene blogitis jajaja

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.