divendres, 24 de juny del 2011

SAPS QUI SOC??????


18 comentaris:

Martí ha dit...

Ostia! este "saps qui soc?" esta xunguisim. Jo el únic que m' atrevisc a aventurar, amb molt de risc d' equivocació, es que l' unica de la falla es la primera de la dreta. Pero no m' atrevisc a dir res, perque els altres restant per a mi no em sonen de res i posiblement foren familiars de fora vestits de fallers. Estarem al tanto per si diuen alguna pisteta, que per xicoteta que fora sería d' agrair. Al meins digeu si en el moment de la foto tots ern fallers de la Xúquer, que crec que no.

Martí ha dit...

Ah, una cosa tinc clara, la foto es de abans de la pantanà segur.

Martí ha dit...

jejejejeje, creec que eu tinc clar, bo ...un poquet. Son totes cuarteleres i nomes hi ha una que es fallera, Ah? ... anaba a dir el nom.

dúlia ha dit...

Una nit avorrida, ¿eh Martí?. Jo no tinc ni idea de qui són però la foto és un document històric important.

jasmina ha dit...

Ni idea,massa complicaet, damunt on es esta foto??? pq ixes jardineres on estan o estaben?? no hem sona ningu ni el lloc de la foto.

Gorgo ha dit...

Si que esta complicaet jasmina pero jo vaig a riesgar. Pot ser alguna d'aquestes falleres cullerota? "Maxo mio" sembla que en lo de cuarteleres has patinat un poquet.

JACQUIE ha dit...

JO SE KISONNNNNN JAJAJAJA

Esther ha dit...

La primera de l'esquerre, la més moreneta, pot ser Rosa Mylonas?????
este és prou difícil!!!!!!!!!!! Si vos dic que de primera vista el que està al costat de la que a mi em pareix Rosa (que pensava que era un xic) pensava que era el chicharro.....però xq es sembla a Rocio i com pensava que era un xic, pues dic ixe és el Chicharro.....ajajjajajajajaj!!!!!!

MADUIXANA ha dit...

JO SE QUI SON, AJAJAJJA I ES MOL DIVETIT... SI QUE TE RAO MARTI D'AQUESTA FOTO JA TE UNS ANYETS... JAJAJAJJA

Martí ha dit...

Ai Maduixana, que lo únic qu' habia encertat es els anys que fa de la foto, pero en lo demés res de res. Els deus grecs no m' habien inspirat prou. Posiblement a la de la esquerra si. i "hasta aqui pudeo leer" perque ara ja se qui es. Perque nomes una es fallera nostra. i prou que ja he donat masa pistes.

Carla Moralita ha dit...

Collo.....! els dos falleros tenen cara de xica!

JASMINA ha dit...

Vaig a tirar-me al bou jajajaja..., potser que la de roig siga Rosa la cullerota????

Esther ha dit...

Però no aneu a dir qui són?????

jasmina ha dit...

Va que estem intrigats!!!!! Esther no m'havia donat conter que tu tambe havies dit que era Rosa Mylonas,jajajaja...

MAYTE ha dit...

JJAJAJAJAJAJA, XIQUESSSSSSSSSSSSS ES QUE FA TANT DE TEMPS QUE LA TINC QUE ARA NO SE QUI ME LA VA PASAR,AJAJAJAJAJAJAJAJA, I NO REOCRDE QUI HEM VA DIR QUE EREN.....XIMIRA...JAJAJAJAJAJAJAJ.
EN FI , JA PREGUTNARE A VORE DE QUI ERA ESTA FOTETA,JAJAJAJAJA

Esther ha dit...

May tu no ho saps però Jacquie i Maduixana si que saben qui és......., ara igual, llevat de Rosa, a la resta no els coneguem....per això no sabem qui són.......

ROUS ha dit...

ME QUEDE MORTAAAAAAAAAAAAAAAAA , SOC JO , ANAAAAAAAAAAAAA JO ET MATE , QUI TA DONAT PERMIS PA PUBLICAR EIXA FOTO ???????? ERES DONA MORTA .
SOC JO XICONES LA DE ROIG , EN UN FI DE CURS QUE EIXQUEREM A BALLAR DANSAES L´ATRA FALLERA ES LA COMPAÑERA DE TREBALL DE ANA QUE SERA LA QUE LI HA DONAT LA FOTO . I TENIU RAÓ ELS XICS ... SON XIQUES , TOTES COMPAÑERES DE CLASE I LA MES MENUDETA QUE VA DE PASTORETA ES LA MEUA GERMANA . MARE MEUAAAAAAAAAAA . LLEVEULA .......

ROUS ha dit...

MARTI .... JA T´AGARRARE JO ..... NI QUE FORA LA EPOCA DELS DINOSAURIS .... JAJAJAJAJAJ SON ELS JARDINS QUE HI HABIEN AL PASSEIG - MERCAT DE CULLERA ... JO CREC QUE ERA EL ANY 78 ..... AVANS DE LA PANTANÁ JAJAJJAJA

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.