dilluns, 20 de desembre del 2010

SAPS QUI SOC?????


14 comentaris:

MADUIXANA ha dit...

UY, JO CREC QUE ESTA VEGA SI QUE SE QUI ES. PERO NO VAIG A SER LA PRIMERA I DIR EL NOM, NO TINDRIA TRELLAT. PERO L´UNIC QUE PUC DIR ES QUE ES UNA XUQUERERA MOL ACTIVA, DE LES QUE APROFITA TOT LO QUE POT LA FESTA FALLERA AL MAXIM, PARTICIPA EN TOT, SIMPATICA, GUAPA, ARTISTA........ BUENO. VAIG A QUEDARME AÇÌ I NO DIR RES MES, AIXINA QUE ALGÙ MES DIGA ALGO

Mayte ha dit...

JAJAJAJAJAJAJ, NO SE NO SE.....

dúlia ha dit...

¿Serà Elsa? No és perquè li veja el paregut perquè jo per a això no servisc gens però per les pistes de Maduixana i la riseta de Mayte...

rojuel ha dit...

Jo crec que també se qui és... no es tracta d'Elsa, però és cert que és molt activa i fallera al màxim.

ROSER ha dit...

AY ES INMA!!!!!NO?!!!!

MAYTE ha dit...

JAJAJAJAJAJAAJ

MAYTE ha dit...

JAJAJAJAJAJAAJ

MAYTE ha dit...

JAJAJAJAJAJAAJ

MAYTE ha dit...

JAJAJAJAJAJAAJ

Eva ha dit...

Jo crec que si roser, es Inma

rojuel ha dit...

Si, és la prima, és igualeta que ara, ajajajaj

MADUIXANA ha dit...

JAJAJAJA, JO CREC QUE SI, DULIA SENC QUE LES PISTES QUE HE DONAT EL PORTAREN PER UN ALTRE CAMÌ.
PERO A MI EN SEMBLA INMA I NO SE EN REALITAT COM LA SEUA BESSONETA INSEPARABLE NO HA FET ACTE DE PRESSENCIA, AJAJJAJAJAJ

INMA ha dit...

PERO QUE XIQUETA MES REWAPAAAAAAAAAAA MAREEEEEEEEEEEEEEEEE JAJAJAJAJAJA, PERO SI ELS ANYS NO PASEN PER A MI, JAJAJAJAJA

MADUIXANA ha dit...

CASI, CASI , JAJAJAJ NO PASEN POQUET, JA VES

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.