dimarts, 12 d’octubre del 2010

¿COM HA ANAT EL PONT?

¡Hola, hola! Com es nota que estem de pont i no hi ha qui pose res nou al blog. Però no patiu, que ací estic jo per a entretindre-vos una miqueta. No penseu que tinc res interessant que dir però, mira, com no hi ha hagut moviment en estos dies, doncs us diré que al DIVENDRES, Bienve REPARTIRÀ LA LOTERIA DE NADAL i que enguany hi ha una novetat important al respecte: tots aquells que vullguen pagar-la pel banc, podran fer-ho i aixina tots els que vivim lluny i mai ens ve bé anar al casal aposta a pagar la loteria podem anar quan ens vinga bé al banc i fer l'ingrés (no cal que ho paguem tot de colp, també podem anar donant conforme anem venent). Si voleu més informació pregunte-ho en persona, que no vull donar detalls ací. I també dir-vos que el DIA 17 DE DESEMBRE, la loteria de nadal ha de quedar liquidada i qui no tinga pagada la de nadal, no tindrà dret a rebre la del xiquet.
Una altra coseta. En la reunió del 22 d'octubre, la falla triarà a la persona que enguany rebrà l'espiga d'or (crec que es diu aixina i si no és eixa, perdoneu) que dóna la junta local en la presentació. Si alguna persona vol presentar algú, ho haurà de dir este divendres, 15 d'octubre, a qualsevol de la junta i a la pròxima setmana (el 22) es faran les votacions entre els presentats.
Crec que ja no tinc res més a dir-vos. Només desitjar-vos que passeu un bon dia i ja parlem al divendres. (Mira, doncs sí que us he dit coses interessants, ara que estic rellegint-ho).

2 comentaris:

MADUIXANA ha dit...

BUENO EN PUC IMAGINAR QUE AQUEST ARTICLE L´ESCRIT LA NOSTRA VEN VOLGUDA DULIA, QUE COM SEMPRE ENS FICA AL DIA DE TOT.
BUENO GRASIESTES DULIA PER TOTA ESTA INFORMACIO, A MES DE DONAR RESPOSTA AL TITUL DEL TEU ARTICLE, EL PONT HA ESTA PROU BE DINS DEL QUE CAP QUE FINALMENT A ESTA UNA MIQUETA PASSAT PER AIGUA, JO ENGUANY NO HE ANAT A CAP DE LLOC, EN CASA PERO SI ALGÚ A FET ALGUNA ESCAPADETA QUE ENS CONTE EN UN ARTICLE...... PER FA... GRASIES

Nelo ha dit...

Hola. El meu pont no ha estat passat per aigua, perquè l'havia anul·lat pensant-me que cauria Déu sap què i al final més núvol que gotes. Però he disfrutat de la família que és el que m'interessava. Gràcies per la informació. Crec que l'espiga d'or la donen en el mig any faller i la insígnia d'or en la presentació. Veges si és així, que ja em falla la memòria.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.