dilluns, 9 de juny del 2008

SI NO POGUERES VINDRE A LA REUNIÓ DEL 6 DE JUNY

La redactora setmanal ja està ací altra volta, però no patiu que ja queda poc per a que us pegue la vara. En la reunió del divendres, a banda de batre's el récord de barra (ja us avise perquè sé que hi ha gent que va al final de l'escrit a vore quant hem tret), es parlà dels següents temes:
1. Dolores ens informa de com s'ha quedat la inauguració oficial del multiusos. Em sona entendre que la cosa s'havia quedat bé, que la gent va respondre a la convocatòria i que feren un castell, amollaren bufes i també feren picaeta.
2. Ja no podeu apuntar-se al futbet femení perquè este divendres era l'últim (segur que alguna dirà: "ara que volia apuntar-me jo"). En som un fum, no sé si seria l'efecte de la cassalla però som el triple de gent que jo pensava que seríem (la qual cosa m'alegra perquè com diuen els catalans: "quants més serem, més riurem", i jo afegisc: "i més farem riure, que tot fa festa).
3. Dolores informa que el duo que venia l'any passat per a falles s'ha desfet, que si algú sap d'algun grup que estiga bé i entre en el pressupost, que ens ho faça saber, perfa.
I crec que la reunió s'acabà ací (o desconnectí jo, que tot pot ser). Només aclarir-vos que és veritat, que el récord es va superar, s'arreplegaren més de 200 € i ací acabem la ronda de torns de barra i tornem a començar. Ja no vaig a dir-vos més quant arrepleguem que després es piqueu i acabeu tots borratxos per aconseguir el récord. La colla de la pròxima setmana és la formada per : Julián, Xulo, Pilar, Romeu, Carmen, Cubi, Laura, David. Ens veiem divendres. Que passeu bona setmana.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

MOLTES GRASIES SENYORETA PER LA SEUA INFORMACIÓ,JEJEJE, ES NOTA CUANT EL GRUP ES GRAN PER A FER RECORDS DE RECAPTACIÓ.

BUENO A BANDA DE ESTOS TEMES, EM PODRIU DIR QUIN DIA TINDRIA QUE ACTUAR EL DUO, PUES JO EN CONEC UN QUE ESTA MOLT BE PERO EN FALTA SABER SI EL DIA QUE ELLS TENEN LLIURE MOS CUADRA A MOSATROS. ESPERE LA VOSTRA RESPOSTA.

Anònim ha dit...

En principi seria per als 3 dies de falles, o per a 2 dies, si l'altre agarrem discomòbil. Encara no ho hem parlat però si vols demanar-los pressupost, els ho dius i ens ho fas saber al divendres.

Anònim ha dit...

JA HUE FET, I EN TENEN QUE DIR ELS DIES QUE TENEN LLIURE TAMBE, MOS TINDRE INFORMATS.

rocio ha dit...

Pues jo em vaig riure molt agust amb la colla de barra...sobretot quant ja eixiem del cau, molt bon ratet.

Dulia a mi no em pegues la bara, i a la resta tampoc, eixina que tot article fa blog¡¡¡ no se que contaras quant acaben les reunions però tindries que anar pensant-ho, no? jajajaja
Gracies però aquesta setmana jo si que estaba a la reunio, jajaja

Maduixana aixo es rapides¡¡

Eva ha dit...

Molt be Dúila,jo esta vegada tambe estava, pero em servix per refrescar la memoria,ja,ja....

Anònim ha dit...

Gracies Dulia per la teua informació, jo vaig estar pero no m´enterí, estaba treballant i ... bo, val, anaba contentet pero va ser culpa del meus companys de barra. de totes maneres gracies per la informació, perque si no fos per tu, jo i xentola com jo no mos entereariem de res,encara qu´asistim a les reunions.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.