dijous, 6 de setembre del 2007

M-CLAN A SUECA





Ahir a la nit els murcians M-Clan actuaren a la nostra benvolguda localitat, Sueca, amb motiu de les festes patronals o festes de l’arròs. Eren poc més de les 23h quan van sortir a l’escenari, i a aquestes hores el recinte habilitat per a l’ocasió (diferent enguany, a la plaça Jaume I) ja estava ple de gent. Jo diria que n’hi havia més de la que havíem vist als concerts dels darrers anys, i també diré que en aquesta ocasió “van aguantar” fins que s’acabà el concert, encara que no crec que arribarem a ser les 5000 persones que va dir el cantant (Rocio, ja se com li diuen, és Carlos Tarque).

Al principi la gent no estava massa animada, però Carlos va saber motivar al personal allí present, que disfrutà de l’espectacle (al meu parèixer, és clar) i acabà fent palmes, botant i cantant la major part de les seves cançons, com és el cas de Llamando a la Tierra, Sopa fria, Maggie despierta o Quédate a dormir, però especialment el tema Carolina.

Crec que va ser una gran actuació, una mica curta potser, pense que la gent es quedà en ganes de més (però casi que millor així, que hui tocava treballar...). Supose que si l’hagueren posat el divendres haguera segut diferent. En la meva opinió és de lo milloret que tenim enguany a les festes i ha quedat molt millor que els concerts dels darrers anys, encara que, supose que coincidireu en mi, crec que les festes de Sueca necessiten, com diu el nostre amic Boleta “una profunda revisió”.



* Article de la Rojuel

12 comentaris:

morales ha dit...

Pues si necessiten una profunda revisió i continue pensant que nosaltres els fallers podríem fer mes força perquè este tema tinga efecte, encara que ja ho hem criticat en alguna de les cavalcades del ninot i pareix que no ens facen massa cas.

rocio ha dit...

Molt be Roja¡ m'agradat molt l'article¡ Les fotos les penjarem altre dia.
Heu pasarem be, i per lo que la gent a comentat als altres blogs no son les unique que mos quedarem amb ganes de mes.
Eva si que es un macarra morbos, has vist la foto?

Vaaaaaaaa que hui es divendres¡¡¡

Anònim ha dit...

Hola a tots i totes!!!el dia de M-clan va estar molt be,millor dit crek ke aura segut el dia ke mes gent aura anat sobre ser entre semana,la veritat eske seu curraren molt,el cantant estava molt "actiu".I wi toka piromusical ke ya es divendresss.. adewwwwª!!!!

Anònim ha dit...

Aixi es Roja!! El concert estagu´e molt be, ademes les cançons que tenen personalment sempre m´han agradat, i el que es mes important, va conseguir fer molt bon ambient, de ves en quant es desequilibraba un poquet quant pegaba alguna volteta o feia un moviment brusco d´ixos macarra que feia ell, pero aixo es prou comu als cantants quant fan un concert " es fiquen a tono ".
SEns dubte lo millor de festes amb companyia del piromusical de esta nit.
Si que me fixat Rocio, es algo innato es veu!!!

Anònim ha dit...

olaa tots i totes ja era horaa ja de que aquestes festes feren una cosa de trellat jejejeje MCLAN com a dit el meu amic blai ba estar molt be la gent disfruta i prou tot botant ballant i cantant

BO TAMBE DIRBOS QUE ESTIK BUSCANT FOTOS DEL DIA DE SANJOAN QUE FEREM EN LA FALLA SI ALGU EN TE PERFAVOR EN VIEUMELES EL MEU CORREU :

HECTOR_TKF_90@HOTMAIL.COM

SINOS ENS QUEDAREM UNA VEGADA MES SENSE IXIR ALA REBISTA GRACIES ATOTS FALLES TOT LANY

rocio ha dit...

Hector en la pagina del blog a l'esquerre hi ha un apartat d'albums que fica FOTOS, hi han de San Joan 2007, i estan Laura, Pelaya, els presidents, Cuenca... Jo tinc mes de la Roja, mirare si hi haa alguna per poder possar...

rocio ha dit...

Les fotos de la Roja son de nosaltres dins del cau, jo crec que les que estan al blog millor, ja que ix el monument , les falleres i presidents

Anònim ha dit...

Hector jo si que les tinc, pero son practicament les mateixes que hi ha la blog, si vols te pase un disket, ja te toque el dilluns i pases per ma casa, ok?, es que lo de pasarte-les al teu correu ja no m'anrecorde, jejejeje

Esther ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Esther ha dit...

M-Clan va estar molt bé, però que em digueu del piromusical? Va estar espectacular. Jo no havia anat mai, però a l´any que ve vos asegure que repetiré.
I a qui no l´haja vist mai, vos anime a que el vejau perquè si vos agraden els castells de focs vos encantarà.

Mayte ha dit...

Ja m´ha donat conter de que la penya s´ho va passar de luxe,esta vist que a Sueca ja feia falta que ens portaren algu de trellat,jejejej´
L´any que be espere anar i que porten algo bo,no....

Gemmeta ha dit...

Hola!!!! la veritat, jo hem vaig quedar amb ganes d'acudir al concer, però hem va eixir un imprevist... una llastima. hi han coses que no pots evitar...

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.