diumenge, 5 d’agost del 2007

SOPAR DE GERMANOR A RIOLA





Hola amics/es,com esteu??? ,espere que estiguau vius,on que al blogg esta un poquet mortet,ay les vacances...fan que ens oblidem de tot,eh....





Be no pasa res,açi hen quede informant a tots els lectors,visitants,curiosos,ect.... de les nostres eixidetes.


Estem a Riola,poble de jornalers,jejeje, d´uns 1800 habitants(diu Franky),i en plenes festes patronals.







Comencen amb el gran concert de la banda Unio Musical de Riola que aquest any ens a deleitat amb un fabulos concert a les escoles Miguel Hernandez interpretant l´obra:"EL FANTASMA DE LA OPERA",despres al passeig de l´assut, un Castell de Focs a carrec de la pirotecnica Ricardo Caballer,pero en fi,anem al jaleo,jejejeje......



Dia 4 d´agost "SOPAR DE GERMANOR", carrer principal de la ciutat o ample com es fa anomenar,es monten taules i cadires per a tot el poble i tot aquell que vuiga vindre,aixo si,es sopar d´ AIXELLETA, es tracta de sopar al carrer amb el poble i amistats,ara,aixo si, qui tingua preferencia per algun lloc en especial a pillar taula de bona vespra....



Entre cervesseta i alguna que altra cassalleta aplaguem la calor,arriba l´hora de sopar i tots junts amb armonia es pasa un ratet amb companyia.Nosaltres estem acompanyats d´uns amics de Riola i com no podia ser, membres de la comissio de la "FALLA DEL POBLE DE RIOLA".



Una vegada acabat el sopar la gent es dirigueix al cafenet de rigor mentres al carrer comencen a preparar-se per al ball i l´orquestra comencen a tocar.Feia molta calor,hi havia molta gent,el Xulo i la Xula tambe ens aparegueren per alli al mateix temps que nostra fallera Jacky i companyia ,al igual que nostres amics Rocio i Alvarito,i de segur algu mes que hem deixe per ahi.





L´orquestra es fa anomenar "EUFORIA", algun dels seus components es resident a la ciutat de Sueca,es van tocar cançons de tot tipus, s´ho montaren de categoria i ens feren pasar un nit molt divertida que va durar fins les 6 del mati.... i per avui ja hi ha prou,que d´açi un ratet hi ha una cercavila de la Banda per el poble,hi ha les 14hores GRAN MASCLETA,clar que si xiquets/es,estan de festes a Riola i com no avui es la patrona "SANTA MARIA LA MAJOR",jeeeeee que aquesta vespra hi ha processo....

23 comentaris:

Fran ha dit...

per fi queden inaguraes les festes,i com tots els anys el soparet.Pertant tot el que vullga pasarse per RIOLA esta convidat.Je morroooooo!!!!

Anònim ha dit...

Ha parlat el KOKILO,per fi ens ha deleitat en una visiteta.Ahir va estar de categoria el soparet ahi esta comprobat,l´orquestra de categoria,per cert jo no sabia que Eloy ara tocaba en una orquestra...
Ara nomes ens falta que ens visiten els nostres amics de Riola o millor dit els fallers de la falla del poble que per cert estan a les fotos,veritat Blay,jejeje
Morro tu que dius???? ens vas a deixar algun comentari o k?

Gemmeta ha dit...

Bon dia!!!

Mayte, no se'n perdeu ni una, i colli, jajajaja

Amalia, aquestes falles ens va dir que eloy tocava en una orquestra, estàs parlant d'ell?

rocio ha dit...

Bon dia a tots i a totes¡¡¡
Com va?
He estat una setmana desconecta de tot, però ja estic así¡
Mayte de lujo, això es informar, jo en un ratet que vaig estar encara vaig pillar foto per al blog.
Bo, records per a tots i com diu el Fran per Riola mos vegem.

Anònim ha dit...

Hola com esteu?aixo si que es informació d´última hora, eh?
Ja estas per ací Rocio? M´alegre...
Per lo que vec a les fotos tambe va ser festeta guay ahi en els riolencs, NO?
Nosaltres anarem al meson a pillar unes pizzes per a sopar en casa i estava a parir!! em digueren que este dissabte proxim ve la orquestra montecarlo.

Fran ha dit...

hola a tots/es,si si si Eva be la MONTECARLO,aixi que si vols pasarte asi no moseguem a ningu.vinga t´esperem.Records per tots,adeuuuuuu.

Mayte ha dit...

Holaaaaa,caracola,jajaja
Que feu per ahi,si Gema,si mosatros no ens hem perguem cap i l´orquesta de categoria,si que era Eloy pero jo no el vaig coneixer fins que m´ho digueren,pero ho feren de categoria.....hi havia un fum de gent de Sueca.
En fi, hi ha que disfrutar de l´estiu cadascun com millor li vingua,jo mentres continuare compartin´-ho amb tots vosaltres,jejeje
Jeeeeee,Rocio que cara de voret,eh.......

Mayte ha dit...

Ey,Franky aixo de que no mosegueu...,no se no se....
Ja saps Eva,la Montecarlo a Riola,pero m´han dit que aquest any tambe ve a Sueca,k tal?=?=??
Jo si no ho vec no meu crec....

Anònim ha dit...

Bon dia!!!! Ah, pues jo si no mosegueu no vaig!!!!Tinc molt de barco per la mar i tot no pot ser.
Si mayte algo he sentit jo tambe per a Sueca, a vore si enguany seu curren un poc mes, que no ue se!Bueno, Rocio que mos contes d´ixa semaneta savatica? Perque per asi encara estem tots/es treballant.Hasta poc!!! yujuuu!!!

Anònim ha dit...

La meua Mayte esta en tot ehhh!!!hasta en les festes dels pobles veins, m'alegre perque segur has deixat el nom dels suecans ben alt jejeje!!1
El article de luxe com sempre en tu linea un beset i continua aixi contant el que pasa per ahi i donant vida al blog.

Anònim ha dit...

hola a totes¡¡¡ si , si jo tb vaig estar en el ball de riola , q es qda de luxe¡¡¡¡ vaig vore a rocio , jo en duia una.... si q es de veres q hi havia molta gent de sueca i l'orquestra de luxe¡¡¡¡ esta xulissima ja en podiem pillar una aixina en falles..... disfrutariem a lo gran....¡¡¡¡x cert, com dugueu l'estiuet?? esteu morenes??jajaja

Anònim ha dit...

Jo també vaig estar! Va estar super guay em vegereu i em cridareu i tot pero no se si s´enrecordareu... jej I este disabte les paellessss alli ens vorem també!

rocio ha dit...

Jo si que m'enrecorde de tu Marta i de Angeles¡¡¡¡
Bo, pues mos vegem el dissabte a les paelles

Mayte ha dit...

Ay ,Marteta tots ens enrecordem de tu,si si si ,ahi vora riu,jejejeje.Per cert com has quedat amb el camilla,eixe que estaveu esperant tu i la teua amiga????

Mayte ha dit...

Eyyyyyy,jo no puc anar a les paelles,men vaig a currar, pero espere que algu que vaja,eh Rocio,ens ho conte amb pels i senyals o almenys en unes quantes fotos graciosetes,no...

Mayte ha dit...

Per cert Laura la XUQUER ante tot

Anònim ha dit...

MOLT DE PATA TIN PATA TAN, EL QUE PASSA ÉS QUE A RIOLA HI HA UN AMBIENT COM A POCS POBLES A LA RIBERA. TENIM UN BON ROLLO!!!! US ESPEREM A TOTS I TOTES A LES PAELLES QUE ENS ACOMPANAYARÀ LA MONTECARLO.
KOKILO, PREPARAT QUE ANEM A MONTAR-LA
!GUILOPOS 2007! FESTES DE RIOLA
SAPS QUI SÒC KOKI? jajajaja.
A la cordà m'en vaig anar, però preparat el dissabte. Jejejejejeje.

Anònim ha dit...

jaja No estabem esperantlo! vosatros que cridareu a un que no coneixiem de res i ascomensareu a dirli que era el camilla... Ai com esteu. SiSii ens vegem al disabtee

Anònim ha dit...

Mayte aixo no heu dubtes la Xuquer ante tot!!!!i vinguent de tu no heu dubte gens...jejejje

rojuel ha dit...

Hooola nens!!!

Com s'ho monten en Riola, eh! Jo al sopar de germanor no vaig anar, però hui hi ha discomòbil i el dissabte les paelles, yujuuuu!!

Bon article May, com sempre, si no fora per tu... tenim molts visitants al blog, però no hi ha massa escriptors, especialment ara que tothom està de vacances... Be, fins després

Anònim ha dit...

Mayte de la nit de rock no vols artícle, el hura... el pot fer. Jajajajajajajajajajaja!!!!

Mayte ha dit...

Je Morro,espere que tu no mel enredres molt perque despres no saps explicarse amb claritat o en fi no te paraules per a despres escriure al blog el article de la nit de rock,nomes en falta saber que si tu pots recopilar informacio i fotos per a despres contar-ho tot amb pels i senyals,jajajaj

Anònim ha dit...

JE AÇI ESTIC JO,EL HURA....,JO PUC ESCRIURE AIXO I EL QUE FAÇA FALTA,I DE LES PAELLES QUE HEM DIGUEU,JAJAJAJA,QUI FARA EL ARTICLE?????
JE MORRO JA ERA HORA DE QUE ENS VISITARES I DEIXARES RASTRE DE LA TEUA VISITA......FINS LA NIT

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.