dimarts, 12 de juny del 2007

MESOS DE CELEBRACIONS

Aquest fi de setmana molts xuquerets ha tingut festeta, ha hagut tres celebracions diferent, mes concretament el dissabte per la vesprada.
Per una part tenim el bateig del meu nebodet Jordi, la boda del nostres amics Eva i Toni, i la predespedida de Abel i Carla, que supose que Morales ens contarà com va anar tot, ja que aquest acte es innovació per a tots.

Clarament podem extraure que el mes de Maig i Juny son mesos per excel·lència per a aquest tipus de celebracions, tots durant aquestos dos mesos han tingut algun acte al que assistir, familiar o d’un amic. Normalment allí el trobes amb gent que feia temps que no el veies, amb gent que normalment veus però que sempre tens alguna cossa que contar-te, i amb gent nova , tot un barret¡¡¡¡

Els xics o quasi tots els xics en un ratet estan apunt, però les xiques…... nosaltres hem de acudir primer que tot a pentinar-se, després maquillar-se, vestir-se…. Vestir-se amb la roba que ens em comprat amb les sabatetes i el bolset a conjunt, les arracades i les polseres que seguen del mateix color… tot , tot, tot. Molt xics no acaben de comprendre com podem estar tantes hores, però ja sabem a que açò es cosa de xiques, encara que de vegades som exagerades…

Bo, pues això es el que el dissabte vaig tindre, després de dinar em vaig posar en marxa, jo i tots els de ma casa, ja que a les 6 de la vesprada començava el bateig de Jordi el falleret mes menut de la Xuquer.(el dia de la presentació de la falla amb sols un mes ja va eixir acompanyant a la fallereta Angela, per a mi va ser emotiu, encara que ell no s’adonara ja formava part de la nostra comissió, al igual que la resta de la família)
A continuació del bateig anàrem a per els caramelets i clar al convit. Nosaltres quasi sense acabar-lo ens en anàrem a altre convit, el de la boda de Eva i Toni. Aquest acte esta cobert per la nostra amiga Mayte que anava amb la càmera de fotos per fer un bon reportatge com els de setmanes avanç, També han arribat als meus oïts, que la “hermanísima” tenia una foto de les amigues per a donar-nos i publicar-la, voreu quin glamour¡¡¡¡
Xuquerets si teniu mes celebracions envieu-les per publicar-les, nosaltres posem les nostres però també volem les teues.

16 comentaris:

San-vala ha dit...

Si fora un acte i prou, jo porte dos despedides i tres bodes, estic afregit i la este disabte un altra boda, però tot siga per la causa, la veritat es que si es per amics i amigues no sap mal.

El disabte vaig tindre una anècdota molt curiosa a l'autobús es veu que estaven parlant al fons del meu comentari a l'article de Mayte de la despedida de Eva i salta Elsa la novia de L'Ull i diu si San val esta ahí davant, estague bè...

Jo meu pasi de luxe va estar molt bè el convit i la Disco Mòvil i els artites improvisats, jejejejejeje

Per cert Rocio molt bon article estas feta una articulista profesional ja...

morales ha dit...

Pues si Rocio, vos dec un article, al llarg de la semana vos contare com anà la predespedida i depaso anirem calentant la despedida, vos adelante que es quedà molt be pero encara queda molt per vindre.
jejeje, vos tindré informats.

Amic fep ha dit...

Articulista profesional?

San Vala, aixo que collons, es?

Rocio, molt bon article, enhorabona pel teu nebodet, jo si que se que se sent quan estas pujant a la teua filla per la pasarela de la falla, en la Presentacio. IMPRESIONANT!!!!!!!

rocio ha dit...

Gracies¡¡¡¡

San-vala jo tambe tinc boda esta fi de setmana, de Paski i Aida, no aniras tu també a eixa?

ok, Morales¡¡¡

Clar, Fep tu pujares dos vegades aquest any per la pasarela, un paseillo per a cada xiqueta.

San-vala ha dit...

Alé fep el claves en mi fins ací i conyó que punxa eres carafep...

No Rocio la meua no es de fallers de la 18 són de la Ronda més concretament Raúl i Nerea la germana de Requeni que va ser Fallera Major fa dos exercicis...

Gemmeta ha dit...

Bona Vespra!!!!!
Ja ves, si que tenim actes, si, entre tots açò es massa, però com diuen "carrega a gust no peça", i per si se quedeu en ganes de mes, el dia 30 fogueres de Sant Joan, ja ja ja.
Aneu preparant alguna cosa per a Juliol que no sabrem que fer, jejeje.

Amic fep ha dit...

Gemmeta, tens que preparar Agermanats 2007...

Gemmeta ha dit...

jajajajajaja. Ja heu se, ja, igual que tu, però això esta fet, en els companys que tinc, no veig cap problema, encara ens quedara temps per fer alguna cosa mes....

Anònim ha dit...

Rocio molt bo el article, cada vegada el superes i els fas millor...jejeje
Tens tota la rao cada vegada que tenin algun acte boda, bateig, comunio es un suplisi (al menys per a mi),estic un mes antes pensant el que vaig a posarme, en fi...coses meues.
Referent a la boda de Eva i Toni meu vaig pasar molt be sobretot vejent a la "hermanisima" lo emosionada que estava..el dia que es case ella no vuic ni pensar-ho!

Anònim ha dit...

Ay,Rocio,la tia que li cau la baba,pero a mi tambe hem cauria,pero amics este xiquet no te res que vore a com es ara,no el conexerieu,jo vaig tindre el gust de vorelo la setmana pasada i en la foto no ho haguera dit que es el nebodet de la Rocio.En fi,els meues no son tant menuts entre 4 i 5 anys,tambe van pujar el dia de la presentacio i hem vaig fer molla,que guapets,pero que farem quants siguem fills de mosatros Rocio???? No meu puc imaginar....
Be, i respecte al dissabte en la boda de la meua amigua Eva vaig tindre el plaer de saber qui era el senyor SAN-VALA, que per cert ja ens coneixiem,pero desde feia prou de temps que no ens haviem vist el pel.
Bo,la boda molt guay ,mos ho pasarem de luxe,a mi ma costat un bon costipat,i de la hermanissima que dir....¡¡¡¡VIVA LA PADRINA!!!!!

Esther ha dit...

YEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!Jo tb meu passí de lujo!!!!!!!!!!es quedà tot de PUTA MARE!!!!! I ens ho passàrem de lujo!!!!!!!!!Ah!!!!!i la hermeníssima tb vol dir que: VISCA LES AMIGUES DE LA NOVIA!!!!! QUE SÓN DE PUTA MARE

P.D.: I LES MEUES TB!!!!!!

elsa ha dit...

Esther jo crec que mos heu pasarem totes de lujo,aixo no es pot dudar que se mos va notar prou......volem un article de la boda Mayte,eh!!!!!!!que tens que mostrar a tots lo estupendes que anavem totes....

rocio ha dit...

Elsa o Esther ens fa falta la vostra foto, el article de Mayte ja el tinc, falta pasar-lo a l'ordenador i publicar-lo.

Anònim ha dit...

karis per favor,feuli cas a Rocio que necesita les vostres fotos per a publicar l´article,paseuliu a d´ella per que jo ja li he donat el meu,Elsa imposat que ho necesitem tot,ahi hi havia molt de !!!!!!!GLAMOUR¡¡¡¡¡

Anònim ha dit...

VA AVORE QUINES SON EIXES FOTOS QUE TOTES TENIU TANT D´INTERES EN PUBLICAR? ESTIC INTRIGAT... AIXO DE TANT DE GLAMOUR,QUE VOL DIR????

Esther ha dit...

Pues Fran enseguida ho descobriràs perquè l´operació foto ja està e marxa.

P.D: Encara que he de dir que jo no he eixit molt bé.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.