dimarts, 17 d’abril del 2007

Missatge Anònim

Pep Cervero ens envia un correu per compartir amb tots nosaltres

Amics fallers, soc un faller mes, d'una comissió de la vostra localitat, una de les 16, no vos dire quina, i tinc moltes preocupacions, una d'aquestes preocupacions intente transmitir-la en aquest escrit, per si de cas, aquestes paraules poden ajudar als vostres fallers-seguidors, per vore les coses d'altra manera.

He vist els vostres blogs, he vist els vostres comentaris, he vist les vostres preocupacions, i es per aixo, que he escrit els meus sentiments, les meues inquietuts, la meva manera de vore les coses...

HIPOCRESIA FALLERA

Ser o no ser un bon faller, ajudar als companys,
fer bona cara i pegar la “punyalà”...
jo faria , jo diria, jo seria...
arriva l'hora de la veritat : sols quatre, dia a dia.

Tots tenen grans idees, les diguem?
les exposem?... no! sols critiquem!

I jo pregunte: es açò la nomenada germanor?
apostar a "caballo ganador", tal volta siga un error,
tenim el que mereixem,
no demanem mes, perque no ho tindrem.

Company Faller... REFLEXIO!!!!
bessos, abraços i xupitos, mogollo...
al menys , LA CASALLA, CERVERO!!!


Salutacions, d'un faller mes.

22 comentaris:

rocio ha dit...

Primer que res, gracies per participar amb nosaltres, desprès donar-te la enhorabona per expressar els teus sentiments amb poesia.
Respecte al que dius, es normal, açò passa en les millors cases, mai plou a gust de tots i lo fàcil es anar els 3 dies de falles i criticar. Lo complicat es anar a les reunions i exposar les idees i com no, si cal criticar-les.

rocio ha dit...

Perquè aquest blog que va nàixer amb tanta il•lusió i força ha parat de repent. No es fan quasi comentaris dels articles, al foro i al xat no hi ha ningú. Voldria pensar que es per la pasqua o per un colp de feina de la gent...

Xuquerets on esteu?

Amic fep ha dit...

Que passa Rocio, si te val un portaleret...

Ja t'he vist que t'has apuntat a una festeta que se vol montar... que tia!!!!

Hi ha una segona part del somni de San Karrega, ja l'haveu llegit?

rocio ha dit...

Clar que si que me val un portaler¡

Si s’arribaren a complir eixos somnis.... MAE MEUA QUIN FESTIVAL¡¡¡

Amic fep ha dit...

Rocio, mujer de poca fe... TIEMPO AL TIEMPO.

Gemmeta ha dit...

Hola a tots!!!! ""
Tens rao Rocio, la veritat es que esta semaneta tinc un monto de faena que fer...... ja saps....jejeje.
Entre les Falles i la Pascua....

Amic fep ha dit...

Gemma Galiana, vaig a enviar-te un mail al correu de la vostra falla, per demanar-vos un favor per a un amic. Quan tingues ocasio, obri'l. Gracies.

rocio ha dit...

Hola Gemma, ja se que esta el IVA i tot això, com jo ja heu tinc pense que tots ja heu tenen¡¡¡¡ jajaja

Amic Fep, cada vegada note que açò va mes en serio, com no tinc que tindre fe amb tant de santet???? jajajaja

Gemmeta ha dit...

Amic Fep, ja tenim el enllaç a la web, Gracietes

Gemmeta ha dit...

Rocio lo del IVA ja esta mes que fet, jejeje
pero apart de tot aixo encara tinc un monto de faena, que te pareix, ja que eres tan eficient perque no hem tires una maneta,.... jajaja
Es brometa

Amic fep ha dit...

De res Gemma. Gracies a tu per ficar el enllaç. Jo tambe tinc el IVA acabat, i si Rocio no te vol ajudar, aci hen tens per al que faça falta...

rocio ha dit...

Si que puc anar ajudar-te. A com pagueu l’hora?
Jajajaja es broma

Gemmeta ha dit...

Rocio, no pagariem a hores, pagariem per faena feta, que te pareix? jejejeje

rocio ha dit...

jajaja
Acepte, per que eres tu, gemmeta

Gemmeta ha dit...

Gracietes sabia que podia confiar en tu!!
De volta a la realitat, vaig a fer un poquet de faena perque crec que si no me la faig jo no me la te que fer ningú......"Ale a currar"

Anònim ha dit...

Hola a tots, teniu un poc de rao la gent esta desapareguda (jo tambe), pero crec que ha segut les pasques!Ara tornarem altra volta....esperem.
Respecte a lo que diu el nostre nou amic, te tota la rao del mon la gent li agrada molt criticar pero fer feina la justeta.
Rocio i Gemmeta junt a tots el xuquets ens vejem dema en la reunio i ens farem uns cubatetes o no?

Anònim ha dit...

dema anem a la reunió? jo si que tinc ganes¡¡¡una coseta, es de veres no hi ha ningú ja en este foro està prou mort i s'està fent prou aborrit.... hi ha q reviscolar-lo¡¡¡¡¡¡¡

San-vala ha dit...

Bon dia, bon article este de Pep Cerveró que per cert té nom de borratxo... Si la realitat s'expresa amb poesía entra millor. Tens tota la raó del món, però que anem a fer açò es una devoció no es pot obligar a ningú. Com deia un amic meu val la pena fer la feina dos perquè volen que cincuanta obligats...

Per cert Rocio este es el meu correu, si tens e-milio posat en contacte amb mi:

papepas@uch.ceu.es

rocio ha dit...

San-vala, no puc agregar-te, li he passat la direcció al amic fep i ell te la passarà a tu.

Anònim ha dit...

xic, aixo passara a la teua falla xo a la maeua participem tots molt activament. Si tens keixes, no sigues faller, facil...

San Karrega ha dit...

que te lo crees!... ja ja ja

Anònim ha dit...

anonim digues de quina falla eres i aixi mos heu pasarem millor.
I la solucio no es no ser faller... ara si tu penses aixina!

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.