dijous, 22 de març del 2007

Falles per la Capi...!!!!!

14 comentaris:

Gemmeta ha dit...

Juanet asi tens el teu video

El dolçainer de la nostra falla!!

rocio ha dit...

El dia antes de la visita a Valencia (15 per la nit "nit de playbacks") algu la va fer molt alta...
Jo era la primera vegada que anava a esta festeta, pero segur que l'any que ve repetire. Dels meus no hi habia cap, ja que tots curraben el 16, jajajajaja
pero alli estaben els penjadors de banderes de este any i i com no Juanet, Raul, Carla, Esther, Gemma, LA GRAN ROSER, i la cuadrilla de Fany, Inma.... i mes gent que no m'enrecorde.

Els DJ's eren Raul i Juan i mes tart va vindre Carlos de la Cervantes en un super maleti ple de musica, gracies per la teua visita Carlos.

Gemmeta ha dit...

Recordes Rocio.... va estar poc way, ens heu pasarem super be, va ser una discomovil improvisa i ja veus com va acabar tot, es veritat dels teus, tots curraben el 16, pero quin te quita lo bailado, crec que no t'arrepentixen d'aberte quedat ahhhh??
Pues despres cuant acabarem al casal, ferem una visiteta a la falla del Mercat, Juanet, Carla, la gran ROCIO i jo, per rematar la nit.
A t'olvides de la Elsa que tambe estaba, i pepa, emilio, abel, carla.M. and company...jeje
completita, completita.....


Jo tambe vullc donar les gracies a Carlos per haber portat el super maleti, per que el nostre recolpilatori (cd de xarangues)¿cuantes voltes el ficarem? algu recorda-....jejejeje

rocio ha dit...

Quan la Elsa heu vega que no l'he nomenat meu dira ben dit, ja que ella va estar tota la nit pendent de mi, me dia: on estabes? no vages a dormir encara¡

Gemma gracies per nomenarlos per mi, ja que havia punjat ahi ( una laguna gorda,gorda, gorda....)

rocio ha dit...

Gemma pareix que hui estem soles, ningu diu res¡

Bo, saps que me fa mes gracia de la nit de la discomivil improvisa?
un pujaba a l'esenari a ballar, tots dalt a ballar, un pujaba a les escaletes tots dalt de les escaletes. on anaba un anaven tots.

A les 4 tancaren el casal (perque el nostre veinat esta en el rellotge en ma) i com voliem mes Juanet tocant als seus amics per vore qui tenia encara musica per ballar, que fort¡

Carla ha dit...

Ei xiquetes, jo crec que va ser un dels millors dies de falles perqué ningu esperavem tanta festa i quan és improvisat sempre ho passes molt be. Ademés teniem tots ganetes i ballarem com mai. Jeje! Jo al dia següent tenia agujetes en tot el cos...
A mi em va fer gràcia l'última cançó, com no, l'himne "Por lo que yo te quiero" que pujarem tots tots tots a ballar a l'escenari. Va que ja queda menys per a l'nay que ve!!jejejeje

Carla ha dit...

I per cert, hui hi ha reunió o qué? perqué cadascú em diu una cosa

rocio ha dit...

Segur que si, hui obriran els sobres dels 1000 i pico fallers d'honor que tinguerem...
El dinar del resto es per a este diumenge? aixo tambe heu tindran quediran hui

Gemmeta ha dit...

Bueno, pareix que carleta ja s'ha apuntat!!!!!

Sen recordeu en el himne que risa tots dal l'escenari botant, com si fora el últim dia......
Bonissim

Carla jo tin entes que hui si que hi ha reunio
Tu vens?

Carla ha dit...

Jo clar que vaig, que hui no treballe, que treballa la Patris per mi.Jejeje!!

Gemmeta ha dit...

Bueno Peligroooooo!!!!!

Juanet vol fer dema un soparet Fallero.
Que opineu?????

Per mi cap problema...

Anònim ha dit...

EYYYY XUQUERETS HUI REUNIO,JEJE K TINK EL MONO DE CASAL, I DEMA PODRIEM FER SOPARETO ALGO ELS DE LA FALLA, QUE OPINEU?VA QUE A PARTIR DE ARA ENS VOREM POC

Carla ha dit...

Dema? no pots ser un altre dia?jejejeje!es que jo treballe...Es broma, feu un soparet i jo ja acudire després que com diu Juan a partir d'ara ens vorem menys

Carla ha dit...

"somos de la Xuquer, de la falla del Xuquer, somos de la Xuquer y tu no y tu no y tu noooo!"

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.