dilluns, 16 de març del 2009

VIVIM LES FALLES

LEMA PER A FALLES I PER A LA VIDA EN GENERAL.

10 comentaris:

Esther ha dit...

Pues sí, al igual que la vida, que són dos dies i encara hi ha gent que se la complica i, el que és més fort, que intenta complicar-la a la resta. Però en això és queden en l´intent, jejeje!!!!!!!!!!

MADUIXANA ha dit...

MOLT BE ESTHER, I ESTE ES EL CARTELL QUE EN COMENTARIS ANTERIOS JO EN VOLIA REFERIR.

MOL BONES FALLES A TOTS I A DISFRUTAR

rocio ha dit...

Encara no se de qui va ser l'idea del lema, però esta molt be recordar-ho. No hi ha res millor que passar unes bones festes tots junts i units, sense mals rollos.

Xiquets despres de festes quin dia quedem per discutir, jajajaja
en la 1º reunio no que tenim molrtes coses de junta, ens esperem a la 2º o a la 3º. Discutir no es mal, sempre i quant no s'ofenga ni s'acuse.

Bones festes fallers i falleres¡¡¡

Visca la Xuquer¡¡¡¡¡¡¡

rocio ha dit...

Esther i Maduixa tambe vos toca currar hui?

Esther ha dit...

NOOOOOO!!!!!!!!!! jo estic en casa, jijiji!!!!!ens vegem al cau a l´hora de dinar qui vaja.adéu!!!!!

Gemmeta ha dit...

Bon dia!!!
Jo si que estic kurrant...

Tu tambe rocio?

MADUIXANA ha dit...

JO SI QUE ESTIC CURRANT I TOTA LA SETMANA QUE EN TOCA, PERO DE MI NO ES TENIU QUE LLUIRAR PUES EN EL BLOG I PER LA NIT EN EL CASAL, AHI TINC QUE ESTAR.

ROCIO COM ESTAS ARTISTA? AHIR VARES ESTAR MOLT REBE.

BUENO I AIXO DE RENYIR, LO MIJOR ES CUANT DISCUTIM QUE DESPRES S´ARREGLA TOT EN UN PARELL DE XUPITOS, SI SI , LO MIJOR DE DISCUTIR ES DESPRES COM FAS LA RECONSILIACIO, JAJAJAJAJA.

rocio ha dit...

Hola Gemmeta i MAduixana, jo tambe estic currant però hui i prou.
A les 12.30h eixit per anar a Valencia a vore la mascleta, he dinat, vist la falla de l'Ajuntament i la de la Merce i corregents a currar altra vegada, açò d'acudir a tot es un estres¡¡¡¡¡
i esta nit torraeta...

Maduixana tota la setmana currers? com pot ser això?

rocio ha dit...

Maduixana jo crec que mos va eixir a tots molt be, jo le vist en la camara de video. Vosatros teniu mes merit ja que teniu molt de guio¡¡¡

MADUIXANA ha dit...

ROCIO EL MERIT TAMBE ES MOLT TEU, PER COLABORAR EN MOSATROS, A MES EN TAN POC DE TEMPS, PERO COM TU SAPS HA SEGUT INTENS, JA TINC GANES DE VOREU PUES ES MOLT DIFERENT DE DINS A VOREU FORA.
I ELS CURSETS ESTIC ESPERAN A VORE SI PASA CUALSEVOL COSA (que no siga roin, clar!) I ES TORNEN APLAÇAR, PUES NO TINC CAP DE GANES EL DIA 18 Y 20 ANAR DE CURSET, UF!
BUENO PERO VIXCAM EL DIA A DIA I HUI LA TORRA.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.