dijous, 26 de març del 2009

SAPS QUI SOC?????


30 comentaris:

morales ha dit...

aixina per banyarme un poc i dir algú, pareix que li tinga una resemblança al nostre president infantil, jo diria que es el seu pare, RIGO, pero per dir algú e!!!!

Mayte ha dit...

jijijijiji, morales li hem guanyat a maduixananper matinera en els comentaris

MADUIXANA ha dit...

BANDIDOS, MEU GUANYAT HUI, JAJAJAJA, BUENO ARA EN SERIO, CREC QUE MORANLES VA PER UN ALTRA PART, PUES MES BE CREC QUE ES TRACTA D´UN ALTRE FALLER, UNA MIQUETA MES MAJOR QUE ERIC, I EM SONA MOLT LA SEUA CARA, I CREC QUE ARA DÚ ULLERES DE VISTA, PERO EN ESTE MOMENT NO RECORDE EL SEU NOM, JA SABEU COM SOC JO, JAJAJAJA, CREC QUE ES TRACTA D´UN AMIC DE LA NOSTRA DULIA, I LA DONA ES TAMBE UNA XICA MORENA BAIXETA, EI COLLI NO RECORDE ARA EL SEU NOM....

MADUIXANA ha dit...

PERDON MORANLES, NO VOLIA DIR MORALES, PERDONA CARINYET, JAJAJA, VAIG APRESA TINC POC DE TEMPS PER PEGAR UNA MIRADETA... JAJJA

rocio ha dit...

Jo em decline cap a Morales, vec la resemblansa d'eixa familia. Nose si enfocar-ho cap al pare o cap al fill, perque ixos panyals ja els diua Rigo? son d'aquestos de tires adesives, pense que son mes actuals...

Anònim ha dit...

jo crec q es el nostre president infantil¡ xq com diu rocio, per molt q la foto siga en blnac i negre, ixos panyals i ixes sabates, son massa modernes....

morales ha dit...

on estan tot el mon, la gent no es banya ehhh!!!!

rojuel ha dit...

Jo, vistes les opcions, també vote pel president infantil, però la veritat és que ho faig perquè ho heu dit abans, sino... Que mala soc per a tot açò...

Anònim ha dit...

JO dic que sé on és i té un familiar andalús

Eva ha dit...

Jo en decline cap a aquesta familia tambe, pero no tinc tant clar que siga el fill, es massa jovenet encara ... nose nose ami tampoc sen dona gens be aso dels saps qui soc...

Anònim ha dit...

Es un que treballa a Jomarsa.

Anònim ha dit...

Jo no tinc ni idea per la foto però segons el comentari de Maduixana i el del anònim (sobre tot per la correcció lingüística i pel "jo" en majúscula) pot ser que siga el nostre faller Manolo López López (no m'he enganyat amb els cognoms, és així). Esperant contestació d'algú que sàpia alguna cosa, m'acomiade.

Eva ha dit...

Mira jo cambie d´opinio, crec que es Cristobal

MADUIXANA ha dit...

JAJAJAJA, QUE MAREJAT QUE ESTA EL ASUNT, NO ES FEU DE ROGAR

rocio ha dit...

jajaja ara Cristobal, el de Jomarsa, Manolo? mare meua quin cacau, ja diran qui es jo em mantinc amb la meua primera opcio.

Mayte ha dit...

jajajajajaj, de veritat no sabeu qui es????

Mayte ha dit...

el autor d´´aquesta foto no ens ha visitat, on esta????

morales ha dit...

a jomarsa tambe treballa Andres i te familia andalusa!!! Pero no se qui es si ho marejeu tant!!!!

Anònim ha dit...

ell te un germa i s´ha mare es de dos hermanas (sevilla), bueno crec el poble es dir aixina o algo paregut.jo el conec perque s´ha criat dalt de ma casa

Mayte ha dit...

xico anonim i tu qui eres????

rojuel ha dit...

Mayte, a vore si ens dius ja qui ho ha encertat, no? Pareix que la gent està un poc perduda...

Anònim ha dit...

EL ANONIM VA PER MAL CAMI I TINC QUE DIR QUE SA MARE JA HA EIXIT EN EL SAPS QUI SOC.

Mayte ha dit...

xiques i on esta Jacki, ja fa temps que no ens visita, igual ella tambe el coneix,no....

rocio ha dit...

Xiques em queda un 1/4 d'hora per acabar de treballar, aixi que em quede en l'incognita de qui es.

Bon cap de setmana i ens vegem al diumenge el que vaja al cau, adeu¡¡¡

MADUIXANA ha dit...

BUENO XIQUETS, JO JA VAIG A TANCAR, PERO EN EL ULTIM COMENTARI, CREC QUE AL FINAL TINDRAN RAO ELS QUE HAN DIT QUE ES EL NOSTRE VEN BOLGUT ERIC, PRESIDENT INFANTIL, JA EU DIREU

Anònim ha dit...

Be he de dir que hem fa molt de plaer aver-vos llegit totes les vostres indagacions per tal de saber qui es........es ERIC de xicotet en ca la meua germana.(El andalus es el meu cuñat Gines)gracies a tots......i sobre tot a tu Maite per aguantar i no dir res.

Anònim ha dit...

gracies a tots per avermos fet pasar uns bons ratos llegint els vostres comentaris que si soc cristobal, que si soc roberto, que si traballe en jomarsa jeje.

ara lla sabeu que soc llo eric
"a que estic guapo de xicotet"

JACQUIE ha dit...

bueno, bueno, sou molt bons, ya estic asi Maite, bolia entrar de les ultimes per no descubrir quiera, efectivament si que el conec y alguns anabeu per bon cami, com adit ya son pare de la criatura, es el meu nebot ERIC.

MADUIXANA ha dit...

MORALES QUINA PUNTERIA, JAJAJAJA, JO ANABA COMPLETAMENT PER LES TRABESES,JAJAJAJA, ESTA MOLT BE,

rocio ha dit...

Sí que estas guapo de xicotet Eric i ara tambè¡¡

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.