dilluns, 9 de març del 2009

DISSABTE COMPLET

El passat cap de setmana va ser mogudet, i aquest no ha sigut menys, comencem pel dissabte (estem pendents d’un article de la nit d’albaes, que va tenir lloc el passat divendres):
Havíem quedat de bon matí per esmorzar i tot seguit dirigir-nos al pàrquing del Sueca park per disfrutar de la tercera edició del concurs de xarangues organitzat per la JLF, encara que ja sabíem que no anàvem a tenir representació. Poc abans d’eixir de casa, al igual que el dissabte passat, comencí a sentir els assajos de la xaranga de la falla veïna. Amb un nuc a l’estòmac puje de nou la persiana.... Uau quina canya, fa super bon oratge!! Biennn!!

Jo per qüestions personals tampoc vaig poder anar (direu, esta sempre està igual, pues sí, a vore si el proper cap de setmana no em sorgeix cap compromís i vaig a tot), però vaig acudir a l’Eroski sobre les 11.30h. Ja havia començat el concurs és clar, però només havien actuat dos xarangues, encara arribava “a temps”. Un oratge impressionant i un ambient impressionant també, les xarangues molt animades i els fallers de les diverses comissions també, animant-les a elles. Al igual que vaig comentar l’any passat, crec que el lloc escollit per a fer el concurs no és el més encertat, feia moltíssima calor (allí no hi ha cap lloc d’ombra) i la veritat és que com és un espai gran i obert la música no es sent massa be, però és un acte que a mi personalment m’agrada moltíssim. Un parell d’hores després es donava per finalitzada la tercera edició d’aquest concurs, proclamant-se vencedors els membres de la xaranga de la falla Cervantes. El segon premi anà a parar a la falla del Mercat, el tercer a la Pinyeta de l’Avinguda i en quart lloc ----. Enhorabona a tots!

Seguidament Faustino passà a “cantar” els premis de la mostra de Play-Backs, el tercer dels quals va venir a parar a la nostra falla querida (de la resta, la veritat, és que no ho recorde massa be, així que preguntaré i ja vos diré després). Moltíssimes felicitats a tots els que van participar i a totes les persones que els van ajudar, fent així possible aquest premi.

Eren ja més de les dos de la vesprada, i nosaltres sortíem a les cinc, així que ens en anàrem a dinar i a vestir-nos, encara estava per vindre la cavalcada del Ninot.

Continuarà...

5 comentaris:

Mayte ha dit...

tens tota la rao, jo no vaig estar al concurs de xarangues pero crec que el llloc estaria be si estaguera ben acondicionat

Mayte ha dit...

ahhh, per cert ja contareu el dia de la cabalgata, jo quant puga ja pujare les fotots

MADUIXANA ha dit...

EIXE DIA TOTS EL QUE ESTABEM ALLI GAUDINT D´ESTE ACTE JA COMENÇAREM A ENTAR EN COLOR I CALOR, PUES EL SOLET ENS VA ACOMPANYAR TOT EL MATI, I GRASIES AÇO CERVESETA AMUNT I CERVESETA AVALL, JAJAJAJA, I EN LES GALTES EL SOL TAMBE VA DEIXAR LA SEUA MARQUETA. QUE VE VA ESTAR OJALA QUE AL PROPER ANY TINGAM REPRESENTACIÓ PUES SI AIXINAF ES EMOCIONANT MES ENCARA SERIA TINDRE ALGÚ MES A PROP QUE ANIMAR.

Anònim ha dit...

No ho dic cert del tot però a mi em paregué sentir en l'informatiu de sueca tv que els play-backs quedaren així.
Majors:
1. Falla Cervantes
2. 18 de juliol
3. no m'enrecorde (no és cap falla ¿eh?
Infantils:
1. Tro i flama
2. Cervantes
3. 18 de juliol
Vull dir que a la nostra falla no la vaig sentir nomenar, però si algú ho sap cert que ho diga.

rocio ha dit...

Jo vaig acudir al concurs de xarangues, el qual tinc que dir que coincidix amb la Rojuel, pero el que patrocina els premits son ells, aixi que teni que mimar-los. Si que es tira a faltar una barra per veure allí fora, on esta el lio, cada vegada que entres el perts alguna actuacio i aixo no mola.
Els mes menuts disfrutaren amb els hinxables, aixo esta molt encertat.
En quant als premits jo ja no estab pero asi en el Perello han dit que s'endugueren un de majors i altre de menuts, igual Dulia el que te falta es de Tro i FLama.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.