dilluns, 2 de març del 2009

TOT AL REVÉS

Com be diu l’article aquest cap de setmana ens ha eixit “tot al revés”, ací vos deixe la crònica del dissabte:

Hi havia gent que havia quedat al cau per esmorzar i tot seguit dirigir-se a l’Eroski per vore el concurs de xarangues que organitzava la JLF. Per lo vist no erem els únics, al cau de l’Avinguda també hi havia moviment, vaig sentir la xaranga assajar i vaig decidir fer una ullada. Puje la persiana i... me cague en la mar salà, està plovent!! Jo encara havia de rematar la disfressa de la cavalcada, així és que vaig eixir de casa però no en direcció al cau, sinó a casa de ma mare. A les 11.30h, quan vaig eixir d’allí, no només no havia parat de ploure, sinó que encara plovia més. Em vaig acostar al cau per a vore com estava el tema; el concurs de xarangues s’havia suspés, a vore que passava en la Cavalcada del Ninot...

La junta tenia previst reunir-se a les 13:30h per tractar el tema, però la veritat és que la gent ja ho tenia clar, el cel estava totalment negre, no pareixia que s’anara a “despejar”. Quan jo arribí la gent ja havia elaborat un “plan B”, faríem un ball de disfresses, després de sopar al cau, és clar. Mentrestant allí estàvem tots junts, al cau: cervesseta, xupitet, algunes partidetes de parxís i truc, amenització de la xaranga...

Poc després la presi ens comunicà que s'havia decidit ajornar la cavalcada, quina llàstima, però be, no passa res, contra el temps no es pot fer res... I res, dinaret, cafenet, i a penjar banderes, que anàvem en retràs. En una estona vam “abanderar” mig barrio indio per a tornar després de nou al cau. Quan ens n’adonarem eren les vuit de la vesprada, així és que ens dirigirem cap a casa per fer una dutxeta i canvir-nos. En un tres i no res estàvem tots de nou al cau, soparet i a ballar. En fi, un dia de lo més complet i entretingut.
Des d’aci donem les gràcies a Forner, que va fer de dj (ho va fer molt be, per cert) i amenitzà la festa. Eres gran forni, i sempre estàs a punt per a tirar-nos una maneta, gràcies de nou. Des del meu punt de vista el ball de disfresses va ser tot un èxit i la gent va disfrutar igual o més que si hagués eixit com estava previst. La setmana que ve més...

PD: feu arribar les fotos corresponents, please...

19 comentaris:

ROSER ha dit...

VA SER UN DISABTE PASADET X AIGUA PERO ENS HO PASSAREM MOLT BE!!I VA SER MOLT BONA IDEA LA DE FER SOPARET I BALL DE DISFRESSES!!
JO JA HE PASSAT LES FOTOS.

Gemmeta ha dit...

Jo meu vaig passar molt be, jeje

Esther ha dit...

XUQUERETS NO HI HA MAL QUE PER BE NO VINGA. ESTE DISSAPTE QUE VE, NOSALTRES NO TENÍEM PLA (O ALMENYS DE FORMA OFICIAL) I MIRA PER A ON QUE ARA TENIM "PLANAZO". LO D´ESTE DISSAPTE TOT UN ÈXIT, ENHORABONA PER ALS QUE TINGUEREN LA IDEA XQ VA SER PERFECTE. LA VERITAT ÉS QUE ELS XUQUERETS VAM RESPONDRE COM TOCA, QUASI TOTS ANÀVEM DISFRESSATS. UN 10 PER A NOSALTRES, JEJEJE!!!!!!!!!!!!!

Eva ha dit...

Desde asi tambe li done les gracies al forner per fer-nos de dj al nostre ball de disfresses improvissat... ho va fer de categoria, si senyor!!
Jo agarri un disgust de por quant m´alsi i vaig vore que plovia, i mes encara quant a partir de les 2 deixa de ploure, i de fet ja no plogué mes en tota la vesprada-nit, pero be no hay mal que por bien no venga, ens em trobat una festa mes! Esperem que el dissate no ens faja altra mala passada l´oratge

Eva ha dit...

Per cert xiquets, almenys els que anem disfressats com jo, si no fem ningun cotxe ens haurem de ficar la critica individual cadascu, no?si no es quedara la cosa molt clara,no? Podriem quedar algun ratet al cau despres de sopar i xarrar-ho, que vos pareix? ja que l´oratge ens ha donat una setmaneta mes podem aprofitar-ho...

morales ha dit...

Crec que serà la primera volta que la falla Xuquer te les disfreses per a la cavalgata i el cotxe acabades una setmana abanç de la mateixa cavalgata, tot un recor!!! D'altra benda el disabte va ser impresionat i miranto be es una festa que no estava planificada i això que ens em trobat. Ara toca disfrutat de la caloreta que tindrem el proper disabte.

rocio ha dit...

Jo tambe pense que l'improvisat ball de disfresses es va quedar de lujo, el 80% dels fallers anaren a sopar disfresats, millor aixi que anar a cambiar-nos despres. En quant a la musica ja liu he dit, però o reitere que es va quedar de lujo
Ara encara queda la cabalgata i el concurs de xarangues.

Dulia si tens el programa de festes de la falla podries enviar-lo per penjar-lo

Anònim ha dit...

Tinc el programa però ara no el tinc a la mà. Ja us el passaré. Aprofite per a dir que si voleu el dia de disfresses, que serà el dia 17 de nit també podem anar disfressats ja al sopar perquè després quan ens n'anem a canviar-nos hi ha un paró de quasi una hora i el casal es queda buit i el duo tocant. Jo presferisc sopar disfressà, s'ho penseu i al divendres ho raonem.

Mayte ha dit...

Forner gracies, es va quedar xulo, la gent va estar a to, i de fet un exit aixo de les disfresses, ens van agafar amb ganes de festa fallera, i ara nomes ens queda prepara les disfresses per al dia 17, no....

JA teniu les fotos penjaes al album

MADUIXANA ha dit...

EN ESTA FALLA LO PENSAT I FET SEMPRE IX MOLT BE, PUES PER A LA MOLSTRA UN BOTO, JAJAJAJA, ESTE CAP DE SETMANA HA SEGUT MOLT REBOLICAT, PUES FINS I TOT EN LA CABALGATA INFANTIL, QUE TINGUEREM PASAETA PER AIGUA, EN VA VINDRE VE PER A PEGAR UNA VOLTETA PER LA BARRIA, I DESPRES TOTS ELS XIQUETS BERENAR EN TRANQUILITAT EN EL CASAL.

FORNER MOLTES PER LA MUSICA I LES DISFRESES VAREN SER UN EXIT, I COM NO TAMBE EL JURAT

rocio ha dit...

Eva si podriem fer el que tu dius, jo crec que tinc asaig de sainet dimats i dijous (que heu confirme Dulia) si voleu quedem antes i parlem o heu fem al divendres.

Dulia tens tota la rao, jo vote que sí, anar al cau disfresats.

MADUIXANA ha dit...

SI QUE TENIM ASAIG

Eva ha dit...

Rocio quedem dijous que si tens assaig com ha confirmat maduixana, a l´hora que tu digues, perque com no se a quina hora assajeu, i ho parlem, perque si no divendres massa justet, almenys per a mi, no costa res quedar i fer una critica com deu mana, si no la disfressa no te el mateix trellat.

Eva ha dit...

Digues tu hora i fem una quedada oficial a traves del blog

Eva ha dit...

Per cert Dulia sense dubte que el millor es anar disfressat a sopar i la prova la tenim al dissabte, aixi que jo tambe apoye la iniciativa

rocio ha dit...

Eva l'asaig es a les 10, podiem quedar sobre les 9.15 o 9.30, pero ens faltaria una clau per poder entrar?
Igual els que estan penjant banderes estan a ixa hora. RAfa tambe te clau, però no se si estara fora treballant.

Anònim ha dit...

ixe dia si que aprofitareu be el casal , a que si? y damunt tot de vaes. a que el anonim ixe dia no es preocupa si se pagaben o no els 10 euros, persi li tocaba pagar a ell tambe. si o no?

Anònim ha dit...

No hi ha de qué, vosaltres ja sabeu que jo tinc el portatil sempre apunt jejejejej i per a ser la primera vegà que li tirava al pachangueo no va estar mal no? Em va saber mal no tindre alguns temes que em van demar pero per a la pròxima els tindré. Gracies a tots vosaltres!!!

Anònim ha dit...

Eixe Forner de categoria tu, eu feres de categoría, tot un disjokey profesional. Jo el disabte eu pasí de categoría i mel. Notí a faltar algunes ausencies... pero be, en falles les recuperarem, pero per lo demes, el disabte estage de lujo i de categoría. Jo també opine que en el ball de disfreses del día 17 deuriem d' anar a sopar tots ja disfresats. Ah, el disabte hi hague un moment que em paregue que estabem en el corpus de tanta comunionera que hi haví aper ahí, jajajajajjaja.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.