dimecres, 20 de gener del 2010

SAPS QUI SOC'??????


23 comentaris:

MADUIXANA ha dit...

PER LO QUE ES LA FOTO, EL MOBILIARI D´EPOCO, JO CREC QUE ESTE PERSONAJE DEU TINDE UNS 40 COM A POC, PERO ES COMPLIC PERQUE LA CARETA DE SA MARE CUANT APENES ES VEU AHI BAIG. DONEU ALGUNA PISTETA, PERFA...............

rocio ha dit...

oh oh oh ni idea...

Carla Moralita ha dit...

ei collo q. dificil...

desiree ha dit...

jo crec que si que se qui es. Es pareix a cuenca perque el se fill es igual.

rocio ha dit...

Jacqui o ELi, si teniu alguna foto del mig any faller a l'entrega de l'insignies me la envieu, dins d'aquesta setmana a poder ser, gracies

rojuel ha dit...

A Cuenca???? Jo el veig igual que la descendència, però no la de Cuenca...

MADUIXANA ha dit...

JO CREC QUE NO VAN PER AHIR ELS TIRS, MES VE EN SEMBLA COM SI FORA PER EIXOS ULLETS ALGU MES MAJOR QUE EL NOSTRE AMIC CUENCA, TAL VOLTA, EMILIO PARE DE LA NOSTRA FALLERA MAJOR, PUES TE EIXA MIRAETA COM AL FILLA, BUENO NO EN FEU MOL DE CAS...... I MES QUE ULTIMAMENT NO DONE NI UNA....

Mayte ha dit...

jajajajajaja
jjjajaja
penseu pesneu,homeeeeeeeeee

Moralita estic esperant ixes fotosd kari,pera quenat
lesftos del palyback
i si algu te video,prfa

elsa ha dit...

te la careta de Mar, la filla de Romeu i Carmen.Jo crec que es Carmen.

MADUIXANA ha dit...

PUES TAMBE POT TINDRE RAO ELSA, I CARLA JA QUE LA VERITAT ES MOL COMPLICAT, EI COLLI, ESTIC SENTINT LES RISES DE LA PERSONA O FAMILIAR, JAJAJAJ VA NO SIGAU AIXINA UNA PISTETA, PERFA........

angeles llopis ha dit...

jo pense igual q elsa

ROSER ha dit...

POS JO NO SE QUI ES!!!

dúlia ha dit...

Jo crec que és un "desliç" i és germà de Cuenca i de Mª Carmen però m'incline més a la part de Cuenca. Ja direu alguna cosa.

rojuel ha dit...

Jo estic d'acord amb Elsa, és igual que Mar, així és que deu ser Romeu, no?

Martí ha dit...

Jo creec que Romeu no es, i si que te un algo de Mar en la mirada, pero creec que Carmen tampoc es, aixo vol dir que no tinc ni p... idea de qui es eixa criatura.

Esther ha dit...

Chè va desveleu ja el misteri!!!!!!!! jo la veritat és que li trobe paregut a algú però no sé dir a qui¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?

uetxo ha dit...

jo pense que es david el home de pili el chupo si es figeu es mercedes

Anònim ha dit...

SOC FALLERO DE LA XUQUER I TINC ELS ULLS BLAUS I NO SOC DE LA FAMILIA DE ROMEU .SOC AMIC. BAIX DE MI ESTA MONPARE.HA TINC 39 ANYS

Martí ha dit...

EH! ja esta clar, eres José Cuenca.

Mayte ha dit...

ajajajaj
es el CUENCA

Mayte ha dit...

ENHORABONA ALS ACERTANTS

Mayte ha dit...

XIQWUETS AL MES QUWE BE MES

MADUIXANA ha dit...

EI COLLI CUENCA, QUE GUAPET DE MENUT, JAJAJAJAJA, QUE BO

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.