dijous, 14 de gener del 2010

FELICITATS MAMÀ!!!!!!!!!

Hola xuquerets!!!!!!!!!


Com que no volia ser menys que vosaltres, també vull felicitar ma mare escrivint´li una article a la web de la falla.


Este matí ja li he desitjat moltíssimes felicitats amb el meu somriure, però no li he volgut dir res més perquè volia que açò fóra una sorpresa (ni a mon pare li ho havia contat!!!). Com que jo encara no dispose d´uns ingresos econòmics propis, no li he pogut comprar un regal, pel que he pensat que aquest article seria una bona alternativa, i més barata, tot siga dit...........


Sols volia dir-li que mai tindré prou diners per a comprar-li un regal que expresse tot el que sent per ella, ja que ella és gran part de la meua vida, com jo sé i sent que ho sóc de la seua. No es podeu ni imaginar el que es sent quan em desperte pel matí i el primer que veig és el seu somriure, ni es podeu fer una idea del que sent quan em mira amb eixos ullets després de haber-li fet un somriure dels meus. Ni per suposat s´imaginareu com es posen els meus cabells quan sent la seua veu susurrant-me a l´oïda alguna paraula o alguna cançoneta seua per tal que em calme quan estic plorant desesperadament.


En fi mami, no sé si he sabut expressar tot allò que volia dir-te, però tu saps que et vull motíssim, i açò només és un xicotet resum del que sent per tu,


MOTÍSSIMES FELICITATS MAMI!!!!!!!!!!!!! (Article d´Íker)



11 comentaris:

ROSER ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
ROSER ha dit...

ES Q M'IX LA BASURA I NO SE COM SE LLEVA!!I HO HE BORRAT!!

ROSER ha dit...

HOLA IKER!!!Q XULI STA LA FELICITACIO Q LI HAS FET A LA TEUA MAMI!!!

A VORE SI VA FENT BON TEMPS I FEM ALGUN DINARET Q JA FA MOLT Q NO ENS VEIEM!!BESETS AMIGUET!!!

MADUIXANA ha dit...

EY COLLI IKER, QUE BANDIDO ERES, ARA SI QUE CUANT EL VETJA PER AHI EL MENGE A MOSOS I BESOS, SI QUEDA ALGO DE TU, PERQUE ESTIC MOL SEGURA QUE TA MARE JA HA FET. I JO VOLDRIA QUE DINS D´UNS ANYETS ELS TEUS PERES TINGUEN VEN GUARDAT ESTE ARTICLE, SI NO EN PAPER EN EL COR I EN LA MENT, PUES COSES COM ESTES QUE TU HAS DIT, I MOL BE PER CERT, NO NIAN DINERS EN EL MON PER COMPRAR-HO.
JASMINA ARA SI QUE EL DONE ALTRA VEGA L´ENROBONA DEL TEU FILL, I LA FAMILIA QUE TU I EL TEU HOME ESTEU FORMANT..... VOS DESITGE LO MEJOR A TOTS I PER SEMPRE. BESETS

rocio ha dit...

Amb retras... moltes felicitats a Jasmina per l'aniversari i a Iker per l'article. Que passeu bon any tots junts¡¡¡

jasmina ha dit...

Perdoneu pel retras pero en casa no me va internet i fins ara no havia pogut entrar, i quan he entrat i he vist l'article me posat a plorar com una xiketa, jajaja. Quina sorpresa mes bonica i quin regal, inmillorable.Gracies!!!I com be posa en l'article el millor regal es el meu xiket!!

Iker ha dit...

Per cert Laia jo tambe tinc ganes de voret i que fem un dinaret d'ixos, a vore si potser pronte. Besets Laia.

Anònim ha dit...

Vegueu com si que li sembla a son pare!!!

Es un artista hasta escrivnt.
Moltes gràcies per aquesta sorpresa tan agradable.

David ha dit...

L'anonim soc jo el pare de l'artista i el marit de la millor dona del mon.Felicitats carinyo.

Maria ha dit...

Felicitats tia en el teu aniversari molts bessets.Maria

encarni ha dit...

jasmina el retras es...com dirteu eres la meua veina i no e pogut ni felicitarte,i no será per la distancia!però encara que siga retrasat vuic felicitarte igual.FELIÇ ANIVESARI JASMINA.i a Iker dirli que eises paraules an segut molt emotives,i que estas molt revenfet.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.